Nejste přihlášen/a.
Musíte se přihlásit do webového rozhraní routeru a změnit rozsah sítě v nastavení. Pokud nevíte, na které adrese je router, zkuste použít příkaz ipconfig -all v příkazovém řádku (Windows) nebo route v terminálu (Linux). Adresa u Výchozí brány (anglicky Default Gateway nebo jen Gateway) je adresa routeru, přes kterou se pak v prohlížeči dostanete k přihlášení. Otázka je, jestli také znáte přihlašovací údaje.. Pokud ne, zkuste admin / admin, což je standardní kombinace pro spoustu věcí od TP-Linku (někdy s velkými prvními písmeny). Další možností je restartovat router do továrního nastavení nebo kontaktovat poskytovatele.
Až se tam dostanete, tak někde v nastavení (pravděpodobně pod DHCP Settings) najdete něco jako "Start IP Adress" a "End IP Adress" - router pak automaticky přiděluje připojeným zařízením adresy jen z tohoto rozsahu. Můžete tedy zkusit změnit rozsah např. na 192.168.2.1 až 192.168.2.100.
Děkuji, tam jsem se dostal, ale při změně to vyhodnotí chybu
Error code: 2005 Bad IP address pool (the Starting or Ending IP address), please input another one.
No bacha, ono musíš změnit LAN IP adresu routeru a pokud se nezmění samo tak pak v DHCP opravit rozsah. Podle hlášky máš špatný rozsah na dhcp, tedy adresy co ti router přiděluje pro počítače. Takže router dej třeba na 192.168.100.1 a dhcp 192.168.100.100 až třeba 192.168.100.199
Hlavně bacha jak radí scv- adresaci routeru + adresa routeru nesmím být v rozsahu dhcp
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.