Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosím vás o radu, jak řešit potíže s internetem.
Před lety jsme měli kabelové internetové připojení, pak se nechalo udělat na notebook bezdrátové, které na notebook nastavoval technik od nás z města, který opravoval tehdy nefungující notebook.
Poslední dny máme velké potíže s připojením na internet a to zejména ve večerních hodinách, i když nutno podotknout, že to zlobilo i dříve prakticky v jakoukoli denní dobu. Nyní to zlobí hlavně večer kolem 20:00 h a dále. Internet chvíli jde, pak se spojení přeruší, aby se asi na dvě minuty obnovilo, a pak zase asi tak 5 minut nejde, a tak se to stále večer opakuje. Ve výsledku to působí velmi rušivě a nejde na počítači nic dělat.
Při diagnostice sítě se mi zobrazí problém, že "server DNS neodpovídá" a že máme kontaktovat Správce sítě.
Internetu u nás doma nikdo nerozumí, nevíme, co je server DNS a kdo je vlastně ten správce sítě.
Poskytovatelem internetu je po celou dobu T-Mobile. Když jsme tam onehdy psali stížnost, paní po nás chtěla plno doplňujících údajů, včetně například údajů o modemu, které nejsme schopni poskytnout, nebot tomu nikdo nerozumí.
Za internet se platí měsíčně jedna fixní částka, myslím, že poměrně vysoká, tudíž by bylo vhodné, aby internet fungoval opravdu 24 hodin denně bez přerušení. Zprávy, že by měli nějaké poruchy, nikam nedostáváme.
S kým to teda máme řešit? S T-Mobile jako poskytovatelem internetu? Nebo kde zjistíme na počítači, kdo je ten Správce sítě? Neměl by nám sem T-Mobile poslat nějakého jejich technika, aby si to tady prověřil a opravil, namísto toho, aby nám paní poslala nějaký dotazník, kterému stejně nerozumíme, takže jsme tam, kde jsme byli? Za službu internetu každý měsíc řádně platíme, proto oplátkou očekáváme kvalitní 24 hodinové služby.
jakým způsobem nyní máme postupovat? Děkuji
"Kontaktujte správce sítě" nebo "kontaktujte administrátora", to jsou takové univezální "rady" Windows při jakýchkoliv potížích. Vaším problémem je, že žádného správce nemáte. Podle uvedeného popisu nedokážu ani odhadnout, jak jste vlastně k internetu připojeni.
Ohledně "Za službu internetu každý měsíc řádně platíme, proto oplátkou očekáváme kvalitní 24 hodinové služby" - TMobilu se týká spojení z internetu do vaší zásuvky, případně modemu, funkčnost případné domácí wifi ani samotného počítače už pravděpodobně ne. Možná, že jim to funguje a problémy jsou jen u vás doma, ale je taky možné, že spojení opravdu zlobí. Technika by k vám třeba i poslali, ale byl by asi dost drahý a řešil by nejspíš jen záležitosti TMobilu, tzn. zkusil by spojení ze svého počítače přes modem a tečka. Pro tebe by byl asi nejvhodnější nějaký známý, který se přiměřeně vyzná a který by mohl dorazit v době, kdy to nejvíc zlobí.
Kontaktujte svého poskytovaleli internetových služeb a žádejte opravu.
Dotaz, jakou službu jste si koupili a za kolik. Zajímá mě to protože kvalita služeb se může odvíjet také od ceny. Pro srovnání u nás používáme kabelové připojení internetu o rychlosti 8Mb za cca 600 Kč měsíčně.
Doporučuju změnit poskytovatele internetových služeb. Zkuste třeba UPC (spolehlivé připojení přes kabel) nebo jakéhokoliv poskytovatele přes Wifi, pokud se máte kam připojit (a pokud je možná montáž antény na vašem baráku). Pokud bydlíte v paneláku, zjistěte si jak se připojují ostatní. U nás to funguje tak, že když něco nejede, zvednu telefon, zavolám a přijde technik a vše opraví. Je to v ceně. UPC prostě musí dodržet svoji část dohody (máme od nich půjčený modem, žádný vlastní). Když máte T-mobile, tak by zase oni měli dodržet svou část dohody a zaručit vám že to pojede. Takové jednání od T-mobilu, je pro mě šok.
Největší chyba je, že máte internet od T-mobilu! Měl jsem ho a už bych to nechtěl! Po vrácení modemu a sdělení T-mobilu (toto trvalo asi měsíc a půl a 4 cesty na pobočku), že u mě není možnost stabilního připojení a ukončení smlouvy, mi ještě další 4 měsíce účtovali plnou částku za internet.
Měl jsem UPC za cenu 499,- měsíčně, kde jsem na rychlost až 100 mb zdaleka nedosáhl. Když jsem chtěl slevu, tak to nešlo, když jsem volal jako nový zákazník, sleva by šla Nicméně internet chodil opravdu stabilně, výpadek zhruba 2x ročně, rychlost pro běžného uživatele dostatečná.
Nyní mám Starnet, platím směšných 250kč a jsem spokojen. Výpadek občas nějaký je, zhruba max. 3x do roka, když je nějaká velká bouřka
h4ever: zkuste se podívat na jejich stránky, jejich pokrytí se rychle rozrůstá.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.