Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Lenovo V310 - nelze zapnout

Od: lk odpovědí: 10 změna:
Zdravím, mám problém s notebookem. Notebook je pár týdnů starý a dosud fungoval dobře. Dnes se mi stalo, že nejde zapnout. Veškeré kontrolky svítí, notebook hučí, ale displej je černý. Zkoušela jsem zmáčknout F8 nebo jiná tlačítka, ale nic se neděje, vše bez reakce. Baterku má notebook vestavěnou, nemohu ji tedy zkusit vyndat a zandat zpět. Nabitý je. Samozřejmě je možnost ho reklamovat, ale nejdřív bych si radši pomohla sama. Napadá někoho, co s tím? Díky.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®

0x

Dobrý den, zkuste kombinaci kláves Ctrl + Alt + Del, jestli se ukáže Správce spuštěných procesů (programů) a možná tam najdete něco, co by se mělo ukončit, aby se NTB rozběhl. A funkční klávesy používejte s klávesou Fn (např. Fn + F8). Pokud se dostanete do BIOSu, tak si tam nastavte ten výchozí (default) na poslední záložce a Save + Exit. Možná by nějakou radu poskytl i návod k NTB (pokud ho máte). Obrazovka je černá hned nebo až po zobrazení loga Lenovo? Zdravím!


doplněno 29.09.17 20:20:

ik - bohužel, už mám jen radu, která by mohla snad nahradit onen "trik" s baterií a to, nechat zapnutý NTB do jeho vybití a potom zkusit znovu zapnout s adaptérem do elektřiny. A pokud někdo neporadí něco lepšího, tak Vás reklamace nemine.


doplněno 29.09.17 20:48:

ik - a zvuk spouštění OS také neslyšíte? HDD po startu NTB (jeho LEDka) problikává nebo jenom hned svítí?

Když se podíváte z boku na obrazovku je skutečně celá černá nebo jsou vidět stíny (obrysy objektů)? To by bylo "v háji" podsvícení. A předpokládám, že obraz nemáte pouze ztmavený na maximum.

lk

@ben Hezky vecer, dekuji za rady. Bohuzel nedostanu se nikam, ctrl+alt+del jsem zkousela, fn+f... jsem zkousela, vse bez jakekoli reakce. Na displeji se nezobrazi nic, zadne logo.
iz*

Notebook je v záruce, já bych doporučila reklamaci.

lk

Tak urcite, ale oni na to maji az 40 dni a ja notebook potrebuji temer denne pouzivat.
lk

To uplne vybiti prave zkousim, diky za tip. Obrazovka je cernocerna, zadne obrysy. Zvuk pri startu se mi zda v poradku. Nejsem tedy odbornik, ale zni mi to stejne jako kdyz fungoval. Svetylko pri zapnuti rovnou sviti, nic neproblikava... Obraz urcite ztmaveny nemam, nic jsem neprenastavovala. Jen jsem si vybavila, ze dneska probehla nejaka aktualizace biosu. Hodilo mi to hlasku, ze probehne, ale bohuzel jsem tomu nevenovala moc pozornost, takze nevim, o co presne slo Mozna to bude mit souvislost.
ben®

Dobrý den, zvuk by se měl ozvat až při nabíhání OS, ale to by také zároveň problikávala LEDka HDD. Ono to asi není podstatné, resp. zdá se, že OS nenabíhá. Nechte ten NTB zapnutý "až do mrtva" (až vše zhasne) a potom ho zkuste znovu zapnout s tím adaptérem. Také se podívejte na tělo NTB - dočetl jsem se, že některé NTB Lenovo tam mají tlačítko pro přístup do BIOSu (tam potom postupovat viz výše). Zdravím!

 

ladinpraha*

0x

"Zkoušela jsem zmáčknout F8 nebo jiná tlačítka ..."

Zkoušela jsi je mačkat při startu nebo jen tak? F2, F8, F10, F12, Detete.

lk

Při startu Prostě ten displej vůbec na nic nereaguje, nedostanu se do žádného nastavení, nouzového režimu, nikam

 

still10k*

0x

Také zdravím. Zkuste odpojit všechny periférie z USB a ostatních portů. Pokud se bude závada opakovat i po několika zapnutí a vypnutí, nejspíše to nic triválního nebude. Buď je chyba na zákl. desce, nebo se možná nějak poškodil flex kabel k displeji. Budete muset reklamovat. Zkuste se s prodejcem dohodnout na zapůjčení náhradního stroje po dobu reklamace, někteří prodejci tuto službu občas poskytují.

 


0x

Vypadá to že je problém na zobrazovacím zařízení. Mohla by to být jen maličkost, která být na PC tak se dá snadno opravit, ale u ntb to nejde a musíte to dát do záruky. U PC častokrát stačí vyresetovat pamět v které je uložené nastavení počítače, ale k tomu se musí počítač otevřít, což u ntb není tak snadné a nemůžete to provést když je v záruce. Příště nekupovat ntb ale PC pokud to jde.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]