Nejste přihlášen/a.
Pravděpodobně s aktualizací Thunderbirdu jsem přišel o celé nastavení účtu, zbyly pouze kontakty v adresáři. Verze Thunderbirdu v okamžiku vzniku problému 45.8.0. Má někdo podobnou zkušenost? S ohledem na konfiguraci schránky jsem o žádná data nepřišel, jen jsem musel účet znovu nastavit a chvíli trvalo stažení dat ze serveru. Jen mě zajímá, co a proč se stalo.
Díky pánové za odpovědi. Adresář *.default mám jen jeden, ovšem v podadresáři ...9jyk1k9u.defaultImapMail se zhmotnila druhá složka (jasně, sám jsem ji založil) - vedle té původní "ztracené". Vypadá to tedy na obdobný problém jako měl @still10k. Pak se na ten disk má něco vejít
Dobrý den, proč se tak stalo těžko říci, ale případná aktualizace mohla vytvořit novou výchozí složku ve složce Thunderbird a tu potom Thunderbird otevírá - a ta byla čistá, protože nová. Podívejte se do složky Thunderbird (nejlépe přes Total Commander nebo Průzkumník), zda tam je pouze jedna složka s názvem např. h0ojklm4.default nebo i další s jiným názvem, ale příponou (koncovkou) .default. Pokud jsou tam dvě, tak ta starší je ta původní a v ní všechna data. Ve složce Thunderbird by měl být i soubor profiles.ini a když v něm opravíte (jeho editací v text. editoru) název na původní (tu starší) výchozí složku (profil), tak bude Thunderbird (po restartu této aplikace) zase jako dříve. A nyní to podstatné - takto to je pro Thunderbird v OS Linux, ale pod OS Windows to může být trochu jinak. Každopádně bych řekl, že se nic nesmazalo, ale bylo to nahrazeno. Zdravím!
Ve win je to v podstatě stejné. Umístění souboru profiles.ini ve Win 7 je stendardně na adrese:
C:[alt+92]Users[alt+92]"jméno uživatele"[alt+92]AppData[alt+92]Roaming[alt+92]Thunderbird
pozor složka AppData je skrytá. Nejsnáze ji otevřeš tak, ze v průzkumníku si klasicky nalkikáš adresu C:[alt+92]Users[alt+92]"jméno uživatele".
Pak klikneš nahoru na adresní řádek a na klávesnici k adrese připíšeš AppData a stiskneš Enter. Dál můžeš pokračovat zase myší
Také se mi to stalo před pár dny. V mém případě byla opravdu chyba v profilu. Bylo mi jasné, že je v háji nějaký konfigurák, než abych ho hledal a strávil na tom odpoledne, tak jsem zvolil spolehlivou a relativně rychlou cestu opravy: stažení aktuální verze, čistá extrakce, znovuvytvoření účtů a pak export konkrétních souborů ze starého profilu (maily, kalendář a adresář).
A hned jsem přidal pro jistotu zálohovací doplněk. Zkušenostmi se člověk učí
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.