Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Oboustraná výpovední lhůta - internet na doma

Od: filadephia* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

zřizuji si pevný internet na doma. Uzavírám smlouvu na dobu neurčitou a mohu si zvolit výpovědní lhůtu: 1 měsíc, 3 měsíce nebo 6 měsícu. Co je nejlepší? Nevím, jak to budu mít do budoucna se stěhováním. Nejdieálnější varianta by pro mě byla samozřejmě ta, abych ukončila smlouvu v určitý termín a další měsíc už bych neplatila nic a bylo by to deletování. Co mám tedy zvolit?

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

iz*

1x

To, co popisujete – ukončení k určitému datu by bylo ukončení smlouvy dohodou. Navrhnout poskytovateli připojení k internetu ukončení dohodou můžete vždycky, ale pokud poskytovatel nebude s návrhem souhlasit, budete muset smlouvu vypovědět. Já bych zvolila jeden měsíc (v případě odstěhování přeplatíte nejkratší dobu).

 

ben®

1x

Dobrý den, neuvádíte konkrétního poskytovatele internetu, tak to nemohu tvrdit s jistotou. Ovšem, jiná zvolená výpovědní lhůta může také znamenat jinou cenu služby, resp. čím kratší výpověďní lhůta, tak tím je možná služba (měsíční platba) dražší. Přečtěte si pozorně podmínky ke smlouvě - nějak se mně ta velkorysost poskytovatele nezdá. Zdravím!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]