Nejste přihlášen/a.
Zdravím. Kamarádka si pořídila domů internet, ale vyvstal problém s příjmem. Bydlíme v jedné ulici, kde jsme pouze čtyři baráky. Všichni máme pevnou linku a i ona má doma tu telefonní zásuvku ve zdi. Ale když chtěla být připojena přes pevnou linku na internet, tak jí řekli, že u ní to není možné, že ji nemá funkční. Jela přímo do centrály, aby jí přidělili číslo pevné linky a oni prý něco vyjeli na internetu a dívali se jak to je tady u nás zavedené a řekli jí, že u ní to není možné. Bohužel nerozuměla tomu co jí řekli a tak mi nemůže říci důvod, proč by to nebylo možné. Tak se ptám Vás, jestli někdo nedokáže proč jí nemohou přidělit číslo pevné linky aby měla dobrý příjem signálu na internet. Je u O2, jako já a soused. My problém nemáme. Já také neměla pevný telefon a přesto mi internet přes pevnou linku připojit jde. Nejde mi to do hlavy. ona má doma také tu zástrčku a pevná linka v ulici funguje všude, kromě jejího baráčku. Tak má vifinu s nějakým posilovačem a stejně má hodně slabý příjem a běhá s vifinou sem a tam, kde chytí lepší signál. nevíte někdo jak by to mohla řešit? Děkuji moc.
Dobrý den, pokud si kamarádka pořídila internet u jiného poskytovatele ("wifinu") a chtěla ho pouze převést na pevnou linku od O2, tak to nejde. Musí si od O2 objednat zcela jiný internet a ten původní potom zrušit. Technické důvody to asi nebudou, tak zřejmě je to takto. U O2 si může koupit jen internet do zástrčky, ale nemusí mít telefon. Nebo může mít i s pevnou telefonní linkou. Zdravím!
doplněno 19.11.15 10:53:O2 by mělo vědět, zda to je technicky možné nebo ne, resp. jestli to jde udělat např.
bez výkopu a položení nového kabelu. Podívejte se viz odkaz na tu dostupnost nebo to řešte (kamarádka) přes bezplatnou tel. linku O2, která je 800 02 02 02. A jinak si myslím, že máte svých starostí dost, tak at se stará ta kamarádka . dsl.cz/...
doplněno 19.11.15 12:34:suzymon - kamarádka nepotřebuje tel. číslo, ale aktivní tel. přípojku. Proč to nejde, Vám zde nikdo konkrétně poradit nemůže, protože nezná tu konkrétní situaci. To se musí ptát ta kamarádka a dělat si poznámky, aby věděla, co jí bylo řečeno. Až podle toho by se snad dalo poradit konkrétněji. Odkaz na dostupnost jsem již vložil a telefon "ke kováři"také.
Více zde asi nevyřešíme.
Bene pořizovatel je ten samý. Je to O2. Všechno má od nich. Právě oni jí řekli, že ona tam má podle nějakého plánku, co si našli na monitoru nějaký zádrhel s tou pevnou linkou. Ona nemá číslo a nikdy jí nebylo přiděleno. Když se tady pevná linka zaváděla, to nebyly mobily, tak ona sem jezdila jenom na chalupu a pevnou linku nechtěla platit, když tady vlastně nebydlela. Tak jí nikdy nebylo přiděleno číslo. To už je určitě tak 30 let, když tady kopali a pokládali ty dráty pro telefon. Ale v tom případě nechápu, proč není možné aby si třeba zaplatila technika, který by jí to zprovoznil. PTT vlastní O2, je to přece jejich. Jak je možné, že když má v bytě zástrčku na pevnou linku, že jí nemohou ani za peníze přidělit telefonní číslo. protože prý bez toho čísla to není možné. Ach jo, to je zašmodrchaná historie.
A právě že to technické důvody jsou.
Bene, už jiná nebudu. Vždycky jsem hasila co mne nijak nepálilo. Já jí slíbila, že se tady zeptám. Myslela jsem, jestli třeba tady není někdo, kdo pracuje u telekomunikací, jestli by nevěděl zdali by přece jen nebyla nějaká možnost to telefonní číslo získat. Oni jí řekli že to nejde a něco prý jí vysvětlovali, ale jelikož tomu neporozuměla, tak ty důvody zapomněla.
Jste ulice o 4 domech.Mužete mit položen kábel jenpro 3 uživatele i na ustředně není volné místo k zlapojení vaší kamarádky. ŽE má doma na zdi bakelitovou krabičku je k ničemu, kdy? nejde napojit na ustřednu.
Uska, to bude asi ono. To mi přijde nějak logické. Jinak by to přece připojili. Usilují o každého klienta, tak je to v jejich zájmu. Jak jsem řekla, tady byla ta telefonní přípojka zřizována před více jak třiceti lety a ona to tenkrát nechtěla. A teď je pozdě. Podle mne to je v tom jak to říkáš, není tam volné místo k připojení, jinak by to udělali. Díky.
principielně jsou tyto možnosti proč to nejde:
1) kabel je položen až do zásuvky, ale telefonní ústředna nemá volnou pozici, kde vy se ukončil
2) Telefonní ústředna sice má vonou pozici a hlasová služba by šla spustit, ale není volná pozice internetu na zařízení nazývaném Dslam
3) obě předchozí možnosti k dispozici jsou, ale vedení je v takovém technickém stavu, že realizace není možná= vedení je prostě totálně v háji...
Jediné doporučení by snad bylo nechat zřídit hlasovou službu /tím se rozumí telefonování z pevné linky/ s internetem a následně tu hlasovou službui třeba za 1/4 roku zrušit a ponechat jen internet.
Nojo Zajdo, ale tady jde právě o to telefonní číslo. Ona ho nikdy neměla. Přimonovali ji tu zástrčku, tenkrát a ona číslo nechtěla, protože tady nebydlela. Asi šetřila, no. Ale dneska by to zaplatila kvůli tomu internetu, a oni pořád říkají, že to nejde. PROČ TO KRUCI NEJDE? Já to slovo "nejde" nesnáším...
Snaha byla, ale když to nejde, ...
Kdo sousedí s tou kamarádkou? Nepřevádí si doma internet na wifi? Kdyby ano, nedosáhne signál i ke kamarádce? Kdyby ano, byl by ten soused ochoten se s ní o svoji wifi (a tím i své připojení) podělit?
Tento problém jsme řešili se synem, V novém bytě měl přípojku na pevnou linku, která nebyla používaná. Když jsme si našli pokrytí od O2 v té konkrétní oblasti, bylo v pořádku. Operátorka nám to potvrdila a poslala smlouvu. Následně přijeli technici a řekli, že to možné není, mají vyčerpaný jakýsi limit, takže počkat, až někdo ze stávajících obyvatel linku zruší. Nakonec jsme to pořešili mobilním netem, ale bohužel žádná hitparáda to není
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.