Nejste přihlášen/a.
Tahle hláška se mi v posledních čtrnácti dnech objevuje několikrát za den, chvíli to hledá program a pak se zas spustí. Tak moc mi to nevadí, ale zajímá mne příčina. Mám Windows 7 - 64 bit, Home Edition a IE 11. Zkusila jsem i jiné prohlížeče ( Opera, Mozilla Firefox ), ale nevyhovují mi. Co s tím? Děkuji
Děkuji všem za snahu, ale pouze jedna odpověď má něco společného s otázkou. Kdybych chtěla používat jiný prohlížeč, tak se na IE nebudu ptát, že?
Může to dělat cokoliv ... jaký máte antivirový program? Jsou nainstalováný aktualizace na tom prohlížeči? Jaká je to verze systému a jaká IE? První čím můžete jako laik začít je vymazat (pročistit) samotný prohlížeč. Nástroje - možnosti internetu - historie procházení a je tam položka vymazat. Smažte hlavně soubory cookie ale nejlépe veškerou historii procházení. Bude tam hromada balastu
Také bych doporučila změnu prohlížeče. S novou Operou (od verze tuším 15)
nemám dobrou zkušenost, ale mohla byste zkusit poslední původní (12.17).
V poslední době dávám přednost Firefoxu s pár rozšířeními je to dobrý prohlížeč.
Mě na staré Opeře přestávají některé weby fungovat.. např. Alza.cz je katastroficky pomalá a některá internetová bankovnictví se zaseknou u potvrzení transakce. Pár dalších webů upozorňuje na nepodporovaný prohlížeč. Sice sám Operu pořád používám, ale tady bych doporučil spíš ten Firefox, Chrome nebo např. QupZillu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.