Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
před více než rokem jsem si v jednom specializovaném PC obchodě zakoupil nový NB, poslední měsíc jsem ho musel už tak pětkrát vypnout natvrdo, protože notas se při práci z ničehonic sekne a kromě kurzoru myši na nic nereaguje (po vypnutí a zapnutí zase po nějakou dobu funguje normálně).
Chci se zeptat, jelikož NB potřebuju i k práci, jestli tyto obchody nabízí možnost zapůjčení jejich NB po dobu, kdy bude ten můj u nich, přeci jen mají na vyřízení reklamace ze zákona lhůtu 30-ti dní, ale po takovou dobu nemůžu zůstat bez notasu.
Děkuji za reakce.
Neznáme reklamační podmínky obchodu ve kterém jste si NTB zakoupil a tím pádem jste s těmito podmínkami souhlasil. Nejlepší je se zeptat přímo v tom obchodě, vždy je to na domluvě, hlavně záleží na tom, k čemu NTB v práci potřebujete, jelikož pochybuji o tom, že by Vás do svého NTB nechali instalovat cizí programy. Navíc pokud nemáte na svém NTB legální WIN nebo programy můžou Vám reklamaci zamítnout, jelikož by se mohlo jednat o poškození právě tím "ilegálním" SW. Ale třeba se pletu?
V notebooku mám legální Windows 8.1, upgradovaný na Windows 10. Nelegální software tam nemám žádný, NB, kromě práce, používám výhradně jen jako webový prohlížeč a k přehrávání filmů a hudby.
Notas jsem zakoupil na czc.cz, k práci potřebuji především internet, ale máte pravdu, nejschůdnější bude zeptat se přímo na prodejně, mě spíš zajímalo, jestli někdo nemá s podobnou situací nějakou zkušenost.
Dobrý den,
vyzkoušejte se zeptat rovnou na czc.cz zda je možnost zapůjčení po dobu reklamace jiného notebooku. Ale myslím si, že neuspějete, pokud to není nějaký lepší NTB kde je toto zahrnuto již v "záruce".
Co se týká reklamací u czc.cz tak jsem jich za poslední asi půltok řešil cca 10 - s notebookama jsem měl takové zkušenosti, že byla reklamace vyřízená buď den před a nebo den po 30ti denní lhůtě (notebooky Lenovo), takže Vám držím palce, at vám reklamace netrvá tak dlouho.
Já kupovala u Alzy Asus, po půl roce byla na denním pořádku modrá srmt, tak jsem ho odnesla do Alzy, tak mi řekli, at si zavolám přímo asuáky, že si pro to přijedou a opraví mnohem rychleji, než kdyby to šlo přes Alzu.. Když jsem se ptala jestli mi můžou půjčit jinýho notase, koukali na mě jako bych spadla z višně.. Ale do týdne jsem ho měla opravený zpátky, takže jsem byla docela spokojená.. Jen tedy přeformátovaly všechny disky.. takže raději zazálohujte..
U mě říkal nejdřív nějakou hlášku, zmodral a vypnul se - pár týdnů to bylo jednou za čas, pak každý den, pak se půl dne spouštěl, všechna data byla včoudu a pak už se nespustil vůbec - prý tam bylo něco vypálenýho.. Jestli máte všechno co potřebujete k reklamaci, tak se vyprdněte na prodejnu a reklamujte rovnou u výrobce, opravdu to je rychlejší .. www8.hp.com/...
Já mám Hewlett Packard, poprvé se mi začal takhle sekat cca před rokem, zkusil jsem přeinstalovat antivir a přes půl roku fugnoval normálně, až poslední dva měsíce se zase seká, nevím, kde je závada. No koukám, že nemáte zrovna nejlepší zkušenost s tím, že by firma zapůjčila svůj notebook...
Všechna data mám zazálohovaná na externím hardisku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.