Nejste přihlášen/a.
Počítač mi napsal, že chce opravit nebo vyměnit HDD a že se mám oprátit na výrobce, tak jsem počítač vzala a odnesla k prodejci, popsala jsem závadu a počítač byl odeslán na reklamaci. Servis napsal, že vyměnili HDD. Počítač jsem donesla domu, zapnula začali se instalovat aktualizace, počítač se zrestartoval. Přihlášení do počítače trvalo cca 10 minut. Po naběhnutí plochy, se mohlo kliknout na jakoukoliv ikonu, označila se cca 2 minuty se nic nedělo, pak se odznačili a ani po 5 minutách nic. Tak jsem počítač vzala a nesla ho zpět prodejci, ten mi řekl, že si mám přeinstalovat Windows. Jenže sám se nemohl dostat do nastavení. Až se mu to povedlo, řekl, že si tam počítač nechá a až bude přeinstalovaný, že mi zavolá. Volal mi, že je to hotové a že to zkoušel a že chodí. Tak jsem doma počítač zapla, normálně naběhl, ale zase chtěl udělat aktualizace, tak jsem ho nechala, zrestartoval se a opět nastal stejný problém. No a prodejce mi řekl, že na software se nevztahuje záruka, že s tím nemá výrobce nic společného, ale počítač byl kupován s os Windows 8, tak jak je možné, že by se na něj nevztahovala záruka, když byl součástí koupě? Díky za odpovědi.
soft je vlastně licence - program jako takový prostě nemůže mít chybu... potíž bude buď ve špatné instalaci (aktualizace, která škodí - u W8 se již některé takové ukázaly jako nežádoucí)..
Osobně bych asi zašel opět reklamovat s danou závadou a požadoval instalaci vč. aktualizací - potíž není v nekorektních pokusech uživatele.
Při třetí reklamaci můžete požadovat vrácení peněz a pak koupit lepší, pokud možno bez WIN8.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.