Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Kkdo by mi poradil, jak synchronizovat Google Disk na PC s mobilem a web rozhraním? Fungují samostatně, ale navzájem se nesynchronizují. Bez jakékoliv hlášky o chybě.
Bohužel klient pro PC už není.
Ostatní věci od Google (Calendar, Keep, Contacts, Vzdálená plocha, Správce zařízení, Mapy, Gmail) jsou v pořádku.
Děkuji.
Dobrý den,
co se týče PC klienta, tak ten stále je. Stačí napsat google disk a první co mi vyjede je oficiální odkaz na download PC klienta.
Co se týče webového rozhraní, jste u sebe na webu a ve svém smarphone na stejném účtu? Máte stáhnutou aplikaci google disk i ve svém smartphonu? Máte zapnuté automatickou synchronizaci nebo to děláte manuálně?
Dobrý den,
co se týče PC, tak mám na ploše jen složku Disk Google. Nevím, kde se co nastavuje.
Ano, vše mám stáhnuté a samostatně funkční. Ale když přetáhnu soubor na plochu do složky Disk Google, tak se mi automaticky neodešle na server Googlu. Totéž i obráceně.
Taktéž v mobilu...
Možná je problém v tom, co uvádíte na konci - asi nemám zapnutou automatickou synchronizaci PC s webem atd.
V liště, někde tam kde jsou hodiny bude ikonka google disku na tu stačí kliknout pravým tlačítkem myší a je tam nastavení a vše je v češtině, co se týče smartphonu tak záleží jestli máte android nebo iOS, ale je to dost podobné, nastavení/ účty a synchronizace - nebo něco podobného a tam už si stačí najít požadovaný účet a odklepnout co se má synchronizovat, připadně se ještě podívat do nastavení v aplikaci. A samozřejmě veškerá synchronizace se musí provádět online.
doplněno 04.12.14 18:17:pokud v liště není ikonka, pak se musí služba spustit, buď na ploše nebo v nabídce start, standratní název je google drive
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.