Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer. Vyměnila jsem kazety s inkoustem v tiskárně. Několik dní tiskla, ale zase mi to hlásí, že tam není inkoust a netiskne. Někdo tady psal, že se musí někde něco vyčistit. Ale bylo to jenom tak, zběžně. Mám starou tiskárnu hp. deskjet 3820. Nevíte kde to mám otevřít a hlavně co a čím vyčistit? Ptala jsem se v obchodě, ale tam mi řekli, že dnes už to ani nedělají, protože prý tiskárny nejsou zase až tak drahé, takže tohle nedělají. Tak nevím. Já jsem ale zaplatila za ty dvě kazety přes tisíc korun, tak se mi nechce tu tiskárnu i s kazetama vyhodit. Má někdo z vás nějakou radu? Děkuji S.
Myslím, že na toto téma už se na poradně napsalo dost a stačí pohledat, osobně bych pro začatek zkusil vyndat náplně a papírovým kapsníkem otřít (spíše jakoby přeleštit ) kontakty na náplních i na konektorech. Speciálně HPčka to nemají zrovna moc dobře vyřešené, propojení nápní s tiskárnou je typická americká poutovina
Před leštěním kapesníkem je dobré použít běžnou gumu na gumování tužky z papíru, celkový efekt bude větší.
Dobrý večer Suzymon, nejspíše bude problém v tiskové hlavě. Bude nutné ji bud vyměnit, nebo nechat vyčistit. Na google jsem našel sadu na čištění tiskové hlavy, ale s touto sadou nemám zkušenosti, takže bych nerad radil špatně. Už je to nějaký rok zpět, měl jsem problém s tiskárnou v kanceláři. Rok se nepoužívala, když jsem koupil nové kazety netiskla vůbec. Vezl jsem ji do servisu, jelikoš se jednalo o tiskárnu v hodnotě 5000 Kč, tak jsem si myslel, že by šla zachránit. Tisková hlava by stála skoro stejně, jak tiskárna nová. Takže jsem tiskárnu vyhodil a zakoupil novou. Zjistěte, kolik stojí tisková hlava na Vaši tiskárnu, ale obávám se, že servisák měl pravdu. Při dnešních cenách tiskáren se to nevyplatí opravovat. Dnes seženete tiskárnu od 700 Kč. Ty kazety,co jste koupila může uschovat a koupit tiskárnu která má náplně stejé.
jm a nejsou náhodou u tohoto HPéčka trysky (čili tisková hlava) součástí vyměnitelných náplní?
Je pravda, že dnes není problém sehnat tiskárnu za 700Kč, ale to o co je levná o to několikánásobně víc zaplatíte na inkoustech. Nemá cenu kupovat nic pod 2500-3000Kč a nic od HP, ve výsledku je hodně drahý provoz.
Do tiskárny nad uvedenou cenu stojí náplně úplně stejně, ale mají minimálně 3x větší obsah černé a 5x větší obsah jednotlivých barev a barvy jsou dělené, takže se kupuje jen ten inkoust který opravdu došel a ne celá barevná cartridge, kde kvůli jednomu došlému inkoustu vyhodíte i ostatní, které mohou být ještě s nezanedbatelným obsahem.
doplněno 03.01.14 22:23:A u rok nepoužívané tiskárny opravdu můžou zaschnout trysky, ale není problém je jednoduše rozchodit, ale to nebude problém Suzymon
1) mám dojem, že trysky jsou součástí nově koupených náplní, takže jsou nové (jak jsem zmínil výše)
2) tiskárna v nedávné době tiskla a přestala, nestála od posledního úspěšného tisku rok v koutě
doplněno 03.01.14 22:29:kimba:
- je docela odvážné nazývat to co obsahuje HP tiskárna uvnitř, čistící jednotkou
- pokud nepracuje správně čištění trysek pozná se to velmi brzo, už během nekolika, možná už jedné vytištěné stránky
i když u inkoustových HP člověk nikdy neví, je to s prominutím elektronicko-mechanický paskvil
doplněno 03.01.14 22:59:kimba:
kdyby jsem měl porovnával ten nejednodušší Canon BJC 1000 s nějakým super-hyper PhotoSmart Hevlet Packardem, tak by to dopadlo jak porovnávat švýcarský strojek dámských hodinek s výrobkem z pazourku. Proto čím se čistí v HP trysky je výraz "čistíci jednotka" hodně honosný
doplněno 03.01.14 23:01:a "servisní stanice čištění náplní" to už je rouhání
@bmx: Souhlasím, trochu jsem to zjednodušil. Určitě vás uspokojj odborný název "servisní stanice čištění náplní" (viz druhý odkaz). Z diskuze v odkazu i návodu na rozebrání je zřejmé, že tato tiskárna se výrobci silně nepovedla.
Dobrý den ! Dle informací na webu lze na tiskárně spustit samočistící program (zřejmě nějakou kombinací tlačítek). Pokud ten nefunguje, tak už tiskárnu asi nezachráníte protože čistící jednotka má výrobní vadu - ničí se v ní dvě ozubená kolečka. Blíže v diskuzi : zive.cz/...
Tak vám všem moc děkuji. Také si myslím, že tiskárna jednoduše dosloužila.Já už jsem chtěla koupit novou, když jsem kupovala ty kazety s inkoustem. Ptala jsem se na to právě já nedávno. Protože jsem koupila napřed tu malou, černou, a pořád to hlásilo, že memí inkoust a tak jsem dokupovala tu tlustou barevnou, jak mi zde bylo raděno. Tiskárna tiskla, ale bylo mi divné, že i když jsem ji po použití vypnula tlačítkem, sama se za nějakou dobu zapnula a tak to šlo kolem dokola. Pořád prostě svítila. Netisknu každý den, ale v tomto období tak dvakrát, třikrát za týden, několik listů. Pak zase někdy samovolně zhasla. No a vidíte, zrovna nyní jsem ji chtěla spustit, a vůbec se nefunguje. Je "mrtvá", ani se nezapnula. Takže problém bude někde v tiskárně samotné.
Ale stejně, když koupím novou tiskárnu, tak ji přece musím nějak uvést do provozu, aby byla kompatibilní s mým počítačem. Obávám se silně, že to sama nezvládnu. Myslíte, že to je hodně složité? Úplně levá nejsem, ale myslíte, že mi pak dokážete nějak pomoci a že to zvládnu s vašimi radami? Díky. S.
Tiskárnu určitě naistalujete K tiskárnám je dodáváno instalační cd, které Vás povede krok za krokem. Hlavně musíte koupit tiskárnu, která podporuje Váš windows.
Jm. Tohle jsem teda netušila. Tiskárnu už jsem koupila a nikdo mi nic neřekl, že jsou takové, které windows nepodporují. A to jsem byla ve třech obchodech a diskutovala. Ptali se mne jenom jestli chci, aby tiskla i fotografie. To jsem nechtěla. Koupila jsem Canon MP 230. Disketa tam je, ale já se toho bojím. Tak teď jsem z toho úplně na mrtvici. Jenomže tady dlouho nikdo neodpovídal a jak to mám vědět, že existují i takové, co to winows nepodporují, k čemu potom takové tiskárny jsou? A co se teda stane, když tahle ho podporovat nebude? To znamená, že nebude tisknout?
doplněno 04.01.14 18:48:A ještě. Vy píšete "Váš windows", jak bych jim vysvětlila jaký je ten můj, když to sama nevím.
Zaleží jaký máte windows?
doplněno 04.01.14 18:52:Myslel jsem to tak, že pokud by jste měla starší windows, tak někkteré tiskárny nebyly kompatibilní s některými windows. XP APD.
Ale nebojte se, tisknout budete
Teď jsem to psala. Kde to mám zjistit, jaký je ten můj?
doplněno 04.01.14 18:53:Tak už to vím. Je to napsané na počítači a mám Windows 7.
Chcete pomoci s instalací, nebo jíž instalujete?
doplněno 04.01.14 19:15:Vložíte instalační cd do počítače.Instalační cd by se mělo spustit samo. Pokud ne, tak klikněte na start,poté počítač,peté klikněte na dvd rw a spustě. Najede Vám istalační cd. poté Vám naběhne:
1,Stating hte software... klikněte na next
2.select you place,,,,,,,,,,,, klikněte na next
3.instal net framework...klikněte na yes
4.softwer instalation ...klikněte na next
5.setup complete... klikněte na next
6.tedka připojte tiskárnu k pc kabelem a zapněte ji, vložte do tiskárny papír.
7.tedka vám něhla ikona test print... klikněte na next...nyní proběhne zkušební tisk.
8.instalation complete... klikněte na exit .
Nyní máte tiskárnu naistalovanou, může zkusit něco vytisknout. Před tím, než budete tisknout dejte do tiskárny barvy
doplněno 04.01.14 19:26:Zde obrázky:
Rád bych se připojil do diskuse se svojí osobní skušeností s tiskárnou Epson Stylus SX425W kterou jsem si před pěti roky koupil v obchodě za 1500 kč,která je na čtyři oddělené náplně s ingoustem.Protože však nejsem příznivcem drahých originálních náplní s malým obsahem ingoustu 0,6ml,tak jsem na internetu pátral a hledal neoriginální ingoust za méně korun a s větším obsahem v naplních.Vzhledem k tomu,že se řídim heslem KDO NIC NESKUSÍ----TAK NIC NEPOZNÁ,jsem po menších pokusech narazil na obchod,který si říká šetřilek,který prodává neoriginální ingoust s černou náplní 18ml a ostatní po 15ml za třetinovou cenu a po velmi dobrých skušenostech s tímto ingoustem ve špičkové kvalitě,který se stoprocentně vyrovná originálu,jsem se stal jejích pravidelným odběratelem.Tento obchod si získal velmi dobré jméno a důvěru tisíců zakazníků,což potvrzují recenze na Heruece a jejích doporučení a i já jsem jedním z ních.Tolik prozatím Pokračování příště
pokračování****.Každý přístroj se musí naprogramovat,nastavit má-li sloužit svému ůčelu a k tomu musí být návod takový,kterýmu jsem schopen rozumět at už tištěný na papíře nebo na CD tedy český a většina dnešních tiskáren je již z výroby naprogramovaná tak,že se po zapnutí tiskárny automaticky zapne po základním nastavení proces samočištění trysek podle toho jakou si nastavíte barvu zda jenom černou pro tisk,nebo barevnou,nevyhodou však je to,že po každem takovém novém zapnutí tiskárny Vám ubývá ingoust z naplní.Aby se tomu dalo zabránit je možné ponechat tiskarnu stále zapnutou,která se po pár minutách sama automaticky přepne do pohotovostního stavu při kterém Vám svítí u vypínače zelená dioda,která Vám dává na vědomí to,že je tiskarna okamžitě připravena pro tisk a že jí nemusíte zapínat a tím uvadět do procesu samočištění.Na druhé straně je však Vaší poviností vytisknout,alespon jednou týdně jednu barevnou stránku a to proto aby jste uvedla do provozní činosti ingoustové trysky,které nesmí zaschnout a nebo vypla a opět zapla tiskárnu.Jak se timto spůsobem přestanete o tiskárnu starat,tak se můžete snadno dostat do takových problémů,že Vám ani PÁN BŮH nepomůže a Vám nezbyde nic jineho,než tiskárnu vyhodit.Při dnešních cenách se nevyplatí ingoustové tiskárny opravovat,nehledě nato,že samotná oprava by stála víc peněz,než koupě nové a mnohdy lepší a kvalitnější,nebot technický vývoj a výroba postupuje obrovskou rychlostí vpřed ve všech směrech a u všeho,což vidíte na každém kroku kolem sebe. s pozdravem SAMOUK
doplněno 05.01.14 16:29:A opravovat tiskárnu sám po domácky,to bych nedoporučoval aní svému největšímu nepříteli Ani já i když jsem coby technický typ a podnikavý, bych si to netroufl.Vím totíž jak je důležité,dodržovat základní postup při výměně ingoustových kazet,kdy stačí jedno opomenutí a máte zaděláno na tom,kdy nevíte,kudy kam.To se potom člověk učí ze svých vlastních chyb,které ovšem nejsou zadarmo,potom uděláte víc škody,než užitku.
Tak to se mám na co těšit. Jak vidím, tak pokrok jde vpřed nějak divně, protože já, s tou minulou a starou tiskárnou, kterou jsem měla víc jak deset let, nikdy problémy, které popisujete, neměla. Nikdy jsem nebyla zapatlaná od inkoustu, prostě jsem vyměnila kazetu s černým inkoustem a bylo to. Tu barevnou jsem za celé ty roky měnila až nyní, tedy je to asi měsíc, co mi tiskárna začala kolabovat. Někdy jsem třeba netiskla několik měsíců. Tiskárna byla vypnutá. A pak, když jsem potřebovala, tak jsem jednoduše zmáčkla knoflík a tiskárna jela bez problémů.
Za celých těch deset let jsem koupila celkem čtyři kazety po pěti stovkách. Strašně lituji, že se mi pochroumala, když tady čtu, co všechno mne čeká s tou moderní tiskárnou značky Canon, která mi byla vřele doporučována třemi prodejci. Naštěstí jsem tu starou ještě nevyhodila a pokusím se ji nechat opravit nějakým kutilem, který se tímto zabývá.
Ale musím také napsat, že se všichni prodejci strašně divili, že mám tu původní tiskárnu tolik let a že se rozbila až teď. Měla jsem ji totiž sebou, protože mi jedna dívka z jednoho obchodu nabídla, že se na to koukne a já myslela, že mi ji na místě uvedou do chodu. jenomže bych ji tam musela nechat a čekat a prý by mne oprava mohla stát i víc, než nová a "lepší" tiskárna. Podotýkám, že u ní jsem tu novou nekupovala, takže jí o kšeft nešlo. Naopak mi poradila, abych si tu Canon koupila naproti, že ji tam mají aktuálně v akci. prostě fajn holka.
Když se něco nepoužívá, tak to vydrží i 100let
Já už mnoho let používám tiskárny Canon, z inkoustovek mají bezkonkurenčně nejkvalitnější tisk, mají i relativně levný provoz, ale je nutné koupit model s dělenými inkousty. Levnější tisk snad mají jen nějaké modely Epson do kterých se nekupují kazety, ale inkoust se do nich leje, jenže ty jsou dráhé. momentálně mám dvě tiskárny, jednu používám hodně málo a není problém i půlroční-roční pauza a tiskne. Alternativní náplň kompletní (5 inkoustů) mě stojí 200-300Kč (obsah černé 19ml, barvy po 12ml)
Tiskne celá rodina každou chvilku něco, vzhledem k ceně inkoustu nikdo z nás neřeší, zdali dokumenty nebo fotky (fotky jsou mnohem víc náročné na spotřebu inkoustu)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.