Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám multifunkční tiskárnu HP1315 a začala mi blikat kontrolka "zkontroluj tisk. kazetu"
Mám tam 2 tisk. kazety, šel jsem tedy do obchodu a koupil jsem černobílou kazetu, ale závada se stále zobrazuje.
Nevíte co s tím? Nevím si s tím rady, nemohu nyní tisknout
Děkuji
Dobrý večer, předem se omlouvám že vám stím nepomohu. kupodivou řeším stejný problém, mám úplně stejnou tiskárnu, k chybě u mě došlo, tak že tiskárna zahlásila prázdnou cartridge, tak jsem ji doplnil jak to již dělám delší dobu, hlásí mi to stejnou chybu. Štve mě, že tiskárna nejde nějak nadstavit, aby to ignorovala, popřípadě aby jela ouze s barevnou cartidží... investice do nové cartidge je jako polovina nové, celé tiskárny. Přemýšlím zda li to má význam..
Kazeta originál není, ale již jsem dával neoriginál a bylo vše vpořádku, mám takové tušení že došla právě ta barevná.
Jak ji nastavit aby ji ignorovala? Kolega @zajixxx má stejný problém, jde to nějak vyřešit prosím?
Děkuji
Ty neoriginály jsou bez čipu? Jinak nevím proč hádáte když to ukazuje alespoň odhadem v pc.
Pokud jde o řešení tak asi 99% lidí Vám řekne, pokud máte dvě náplně, měnil jste jednu a u druhé netušíte stav tak vyměňte i tu druhou...pak můžeme řešit dál
Jde mi právě o to, že barevnou cartrige vůbec nepoužívám jen jsem něco málo omylem barevně vytisknul a ona nejspíš došla. Jak tu tiskárnu mohu používat dále? Ani kopírovat nejde
no ona časem vyschne nebo zaschne hlava,jinak dneska je to s čipem tak bud se to musí vypnout na tiskárně a nebo já mam třeba canonku tak jsem si koupil refili na plnění a resetovač čipu a naplním ,vyresetuju, a jedu jak s origo ,tiskárna si myslí že má originálí náplně,jede bez problému s minimálními náklady
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.