Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, objednala jsem si Avast přímo u firmy, zaslali mi objednávku. Následně jsem podle ní postupovala a produkt zaplatila.
Bohužel nemám produkt ani peníze. Ze začátku se mnou komunikovali, ted už mi vůbec neodpovídají. Ví někdo na koho se mám obrátit a jak můžu získat zpět peníze, nebo at mi konečně po půl roce dají produkt? Všem díky za radu.
Ajrin
Ta firma je zprostředkovatel, nebo přímo výrobce? Výrobce může poslat odkaz na stažení, ale je možné, že jste poslali peníze podvodníkům...
protože mi dle dotazu připadáte jako amatér, laik, neprofesionál .. mám dotaz ... proč, že jste platila Avast? Ten je zdarma. Ale je možné že potřebujete profi ..., běžný uživatel ne.
Ano Avast mám stažený z nettu, používám ho. Chtěla jsem však větší (placenou) ochranu, větší zabezpečení pc. Proto jsem se rozhodla koupit produkt.
Nejlepší je napsat přímo k na fórum - forum.asw.cz, pokud s Vámi přestalo být komunikováno. Nestalo se, že nějaká zpráva neskončila v SPAM koši? avast! je velice solidní společnost, nikdy s objednávami jsem neměl ani lidi, co znám, problém.
Ne, v koši nic není. Vyzkouším ještě to forum, dík. Ano o solidnosti firmy jsem byla také přesvedčena, proto mne to ted zaráží. Dík
Osobně jsem Avast neobjednával, ale i při pouhý registarci free verze přijde emailem pouze licenční kód, i když to bylo dřív, ten ted už ani nechodí, vše je přímo z rozhraní programu.
Takže předpokládám, že emailem přijde nejvejš licenční kód. Otázka je, zdali neskončil ve spamu, ne v koši v počítači, ale ve spamovým koši a ten je na serveru a pokud používáš nějaký emailový klient, tak ten má většinou taky svůj spamový koš.
Osobně zrovna Avast bych nechtěl ani zadarmo, je to šílená brzda... Když už bych si měl zaplatit antivir, tak rozhodně ESET.
Cca před půl rokem jsem si obnovoval licenci placené verze avastu. Přímo od avastu mi přešel pouze e-mail s přiloženým novým licenčním souborem a návodem na jeho vložení do avastu. Vlastní program si každý může (musí) stáhnout z webu a vložením licenčního souboru placenou licenci aktivovat. Zaslání aktivačního mailu trvá tak den, dva od zaplacení - tedy připsání peněz na učet, jinak je něco špatně - mail skončil ve spamu, dala jste chybnou adresu, peníze nedorazily na správný účet... Zde avast.com/...najdete odkaz, kterým si lze vyžádat opakované zaslání i placené licence, ale pokud si z dřívějška pamatuji (stránky už zase překopali), bylo v podmínkách něco o tom, že zasílají jen na e-mail zadaný při objednání. Jinak mohu doporučit jen důkladnou kontrolu, zda jste peníze opravdu poslala na správný účet a nedala mail s chybnou adresou.
Ajrin,a nenavázala jste náhodou kontakt s někým,kdo se jen jako AVAST choval? Vždyt je mnoho případů.kdy vás osloví ůřad a chce peníze a pak v médiích zjistíte,že takový neexistuje . Mimo to,AVAST mnohým dělá problémy již přede mnou zmiňované,mnohdy musím přes různé berličky odinstalovat,etc. Já mám na jednom kompu AVG,na druhým MSE,na třetím NOD32.Moc velké rozdíly nevidím.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.