Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zaruka PS3 - Playstation3 PS Vita

Od: strnad® odpovědí: 8 změna:

Jeden kamarad mi rikal, ze u techto novych PS3 + PS Vita konzoli neni potreba zarucni list pri reklamaci. Ze maji v servisu DB prodanych kusu a podle toho zjisti, ze ta konzole je porad v zaruce a opravi to i kdyz zarucak clovek nema. Je to pravda nebo blbost? Me se to nezda... Mate nekdo zkusenost?

 

 

čekejte prosím, probíhá přenos dat...

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Pokud je to Origoš servis/ prodejna sony tak to možné jé... ale u nějakého datartu a spol by se s takovou věcí počítat moc nemělo..


Aha a ma nekdo praktickou zkusenost?

 


kurnik nikdo nic?

 


nikdo nic nevi

 

hanher*

0x

Mě se to také nezdá, protože by jim údaje o prodaných kusech museli posílat prodejci, o čemž pochybuji.


takze vsechno jde pres servis sony?

 


A co kdyz se jedna o vyhru?

 


kdyz ma vlastne clovek jen nevyplneny zarucni list...


doplněno 01.11.13 10:43:

asi podle cisla v servisu, ale je to jen muj dohad

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]