Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Skype funguje, ale hlásí chybu

Od: ludva* odpovědí: 8 změna:

Mám PC s WXPp a IE 8. Využívám Skype více jek půl roku k naprosté spokojenosti. V posledních dnech mi ale při každém volání nebo příjmu hovoru naskočí okno s chybovým hlášením "DX Error 0x88760827" - a i když hovor proběhne v pohodě, hláška nereaguje vůbec na nic a je nutno počítač resetovat. Už jsem provedl reinstalaci Skype i Adobe flash playeru a je to stále stejné. Poradí mi někdo co s tím nebo kde je chyba? Děkuji.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

michalkolesa*

2x

Co aktualizace, audio/video kodeků?
Co zkusit aktualizovat software webcamery?

ludva*

Michale, děkuji za odpověď - webkameru nemám takže jen volám a hovory přijímám. A dělá to v obou případech. Ještě bych opravdu mohl zkusit ty kodeky, i když jsem je v celém balíku stáhl před pár měsíci ze serveru CCCP a fungovaly (jiný případ). Nejsem PC odborník, spíše poučený uživatel , takže jsem buďto nechtě hrábl někam kam jsem neměl (nějaké nastavení někde něčeho) anebo si už pomalu začínám myslet, že tu chybu snad má na svědomí Skype a nikoliv já! Nedávno měli celosvětový výpadek a ke znovuzprovoznění jsem musel Skype přeinstalovat aby mi po několika dnech znova naskočil - a asi od té doby to takto zlobí. Ale stejně děkuji za snahu! Ludva

bena*

Co takhle ten Skype odinstalovat, stáhnout a nainstalovat CCleaner - sním vyčistit jak disk tak iregistr a poté Skype stáhnout a nainstalovat? Při instalaci Skypu odmítněte nabídky instalaci všelijakého bordelu od Google a jiných výrobců. jedná se hlavně o toolbary /nástrojové lišty/, zázračné programy na zrychlení počítače a zázračné prohlížeče, apod.

ludva*

Skype i Adobe flash player jsem odinstaloval, v příslušenství provedl "vyčíštění disku" (i když tomu hoby rozumím), vše jsem nainstaloval znovu, aktualizoval jsem kodeky na CCCP - všechno úplně marně! Jakmile "zavolám", nebo hovor "přijmu" naskočí uvedená chybová hláška a navždy tam "zamrzne" . Po ukončení hovoru je Skype "zamrzlý" a musím PC resetovat aby zase do dalšího hovoru fungoval alespoň pro zprávy... Je to zoufalství a člověk se nemá kam obrátit na ČESKOU odbornou pomoc . Co bych kde mohl mít špatně "zaškrtnuto" nebo "odškrtnuto" či nastaveno? Možností jsou tisíce a zkoušet jednu po druhé je blbost, že? Ale děkuji všem za snahu pomoci!

 


1x

Vypnout Direct3D akceleraci.

Start -> Spustit -> dxdiag -> záložka zobrazení -> zakázat akceleraci rozhraní Direct3D

ludva*

Yakube, díky moc za ochotu, vše jsem provedl podle Vašeho návodu (i s přiloženými testy), ale žádaný výsledek se nedostavil! Vše jsem pak vrátil do původního stavu! Naštěstí mi ale jeden "Váš kolega" poradil stáhnout si ze stránek Microsoftu nejnovější verzi DirektX a ejhle, ono to zabralo. Takže už je vše OK. Díky za ochotu, Ludva

ludva*

Yakube, omlouvám se, ale radoval jsem se předčasně - moje radost s opakovaným využíváním zvukového testu (zkušebního hovoru) trvala jen pár dní do příchodu prvního skutečného hovoru a od té chvíle je opět vše při starém! Hovor proběhne i s chybovou hláškou, ale po skončení je Skype (a tím i celé PC) zamrzlé a je nutno PC restartovat . Nepomáhá ani reinstalace DirectX a na víc si jako laik netroufám. Buď to bude někde něco špatně nastavené, nebo bude vadný hardwear - nevím si s tím rady a nevím, na koho se obrátit o radu nebo o pomoc. Ludva

ludva*

Yakube - tak ještě jednou a snad už naposledy! Omlouvám se, měl jste pravdu, Váš návod funguje perfektně! Jen jste zapomněl (pro takové blbce jako já) na závěr uvést, že je potřeba PC RESTARTOVAT! To mě napadlo až dnes a Skype šlape jako hodinky! Takže ještě jednou velký dík za dobrou radu , která je často nad zlato! Ludva

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]