Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém s prohlížečem Google Chrome

Od: novakvit* odpovědí: 21 změna:

Můj problém spočívá v tom, že se nemohu přihlásit ke své emailové schránce (na Seznam.cz) ani třeba na facebook. Po přihlášení to vypadá, že stránka načítá, ale bohužel se nikdy nezobrazí. Vyzkoušel jsem se přihlásit k emailu přes Explorer 7 a vše fungovalo, ale s celkem dlouhým čekáním... Nevím, čím to může být, protože na notebooku, který také občas používám, tento prohlížeč Google Chrome funguje zcela normálně a jsem s ním naprosto spokojený.

doplněno 24.07.10 12:16:

Nebo snad může být problém v antiviru? Nainstaloval jsem si totiž nový - Avast Internet Security, verze 5.0.594.

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hanher*

2x

Zkuste odinstalovat a znovu nainstalovat Javu. Aktuální verzi Javy naleznete zde:

java.com/...

hanher*

Jinak můžete vyzkoušet novou verzi tištěného Facebooku

novakvit*

Aha, tak to zkusím. Díky. Jen taková malá technická otázka - kde najdu Javu k odinstalaci?

hanher*

ovládací panely- přidat nebo odebrat programy.

Chcete tu původní odinstalovat?

doplněno 25.07.10 15:02:

Bacha při instalaci na dotěrné doplňky a toolbary!

novakvit*

Díky. Ano, mrknu se, jestli už java je nainstalovaná (pravděpodobně je) a pokud bude, odinstaluji ji. Následně zkusím nahradit novou verzí...

novakvit*

Tak bohužel - nepomohlo ani nainstalování Javy.

bena*

Zkuste se podívat do nastavení antispywaru nebo firewallu jestli nemáte nastaveno, aby to blokovalo Javu, ActiveX nebo jiné skripty.

Problém může být v samotném počítači - viry, atd.

Můžu se zeptat na typ připojení (LAN, Wi-Fi, ADSL, Dial-UP,...).

Nevím, jestli by to v tomto případě pomohlo, ale zkuste tuto utilitku → stahuj.centrum.cz/...

Používáte na vlastní nebezpečí. Rozmyslete si to! Můžete o připojení v krajním případě i přijít!

doplněno 25.07.10 21:22:

Ještě mě napadlo Obnovení systému zkusit použít. Nejlepší by bylo Google Chrome odinstalovat a pokud jste si avast! Internet Security nekoupil, tak i AIS odinstalovat a místo něj nainstalovat buď verzi Free nebo Pro a tu doplnit nějakým solidním firewallem, například Sunbelt(Kerio), Comodo, Outpost, aj. a samozřejmě třetí díl zabezpečení - antispyware (Spybot, Windows defender, Ad Aware, aj.)

(Béňa z avast! WebFóra)

novakvit*

Kamarád se na to díval a počítač obnovil ze zálohy. Odinstaloval jsem Avast Internet Security, ale problém je stále stejný. Dokonce jsem zjistil, že nefunguje třeba i server sms.cz. Cookies a pod. by mělo být v pořádku... Je to asi zakopaný pes...

novakvit*

Dnes se mi zobrazilo navíc následující okno. Možná to může mít spojitost...

hanher*

Vypadá to, jako by jste měla spuštěné dva firewally.

Zkuste jeden vypnout, a nechat zaplý jen ten od Windowsu, případně to můžete obměnit.

Zkontrolujte nastavení tak, jak Vám radil Beno.

novakvit*

Asi ano. Vybral jsem z nabídky, která byla součástí okna, tedy jen ten od Windows...

hanher*

Zkontrolujte nastavení dle Bena, a pro jistotu po změně restartujte PC.

Když to nepomůže, tak firewall od Windows vypněte, zapněte ten druhý, a PC zase restartujte.

bena*

K NVFirewallu - o něm jsem nikdy nic neslyšel. Buďto to bude nic kalého nebo nedej bože trojan.

K problému: Mylsím si, že problém byl, že avast! Firewall, NV Firewall a Windowsácký firewall běžely zároveň! Na jednom systému smí být spuštěn pouze jeden antivir, jeden firewall, jeden antispyware, jeden antidialer, atd., atd.

Další doporučení: Zkontrolovat, zda-li na jedné instalaci systému běží jeden software daného druhu.

doplněno 26.07.10 15:21:

Nebo mě ještě napadlo - ten NV Firewall bude možná hardwarový firewall.

novakvit*

Asi se opravdu jedná o hardwarový firewall. Ale zbavit se ho by byla asi chyba, nebo ne?

novakvit*

Vyzkoušel jsem postupně vypnout Firewall od NVIDIA, Windows a odinstaloval jsem i Avast Internet Security, kde firewall běžel taky. Různé varianty povypínání firewallu ale nijak nepomohly. I když na PC neběžel ani jeden, problém stále přetrvával. Už si s tím vážně nevím rady.

bena*

Nevím, jestli by toto pomohlo, ale zkusit to můžeme, za zkoušku přeci nic nedáme.

Jak zacházet s programem HijackThis?
Stáhneme si program HijackThis (například zde> hijackthis.de/...) a spustíme instalační program. Nyní proběhne instalace. Pak HijackThis spustíme a klikneme na Do a System scan and save Logfile. Nyní proběhne kontrola, která netrvá déle než 1 minutu, většinou je hotová za 20 vteřin. Po kontrole se otevře Poznámkový blok. Obsah zkopírujeme a emailem odešleme na freeware@okamzite.eu. Pak se na to mrknu.
Až pošlu výsledky, co se má zaškrtnout (fixnout), tak otevřete HijackThis a kliknete na Do a System scan only. Po kontrole zaškrtnete to, co Vám bylo řečeno at fixnete. Až bude vše zaškrtané, tak klikněte dole na tlačítko Fix Checked.

Podívám se Vám tzrošku blíže do počítače.

Uvidím, jaké procesy Vám běží, jaké procesy se spouštějí při startu operačního systému, jakou máte domovskou stránku, jaké jsou plug-iny v Internet Exploreru, jaké Vám běží služby, atd.

novakvit*

Děkuju moc, snad to k něčemu povede. Za chvilku to pošlu na mail.

 

 


0x

V tom příúadě to můžeš odzkoušet. Onen antivir buď odinstaluj nebo dočasně zakaž jeho rezidentní funkce a uvidíš, zda-li se situace zlepší.

novakvit*

Vyzkoušel jsem antivir odinstalovat, ale nepomohlo to. Problém stále nevyřešen!

 


0x

Mám velice podobný problém. Taky na Seznamu. Už jednou jsem se na to ptala. Taky se nemohu přihlásit do své schránky. Načítá se, ale nakonec zůstane bílá obrazovka a v rožku [ AD ]. A také místo nějakých reklam je to [ AD ]. Reklamy fakt nemusím, ale beru to jakože něco je v háji. Už se mi postupně na to dívali všichni mí mladí, ale nenašli nic. Takže mám schránku na Outluku. Ale ráda bych ten Seznam zpět.

novakvit*

No, kdyby mi to dělal jen ten Seznam, tak bych to přežil, resp. vyřešil taky outlookem. Ale to samé dělá facebook a jiné stránky, kde je nutné zadávat nějaké přihlašovací jméno a heslo...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]