Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
obracíme se na vás s žádostí o radu na koho se obrátit v záležitosti koupě nového kočárku.
Ve firmě AREX Prosetín jsme si s manželem objednali kočárek tipu TAKO WARIOR ten den jsme tam složily zálohu a po třech týdnech nám volali,že kočárek je na prodejně k vyzvednutí.Manžel tam jel kočárek doplatil a odvezl.Dostal účtenku bez žádného datumu ,názvu nic se z toho nedalo vyčíst pouze částka 9300,- Když přijel manžel domů tak jsem zjistila,že kočár není TAKO WARIOR jak jsme si obj.,ale TAKO CAPTIVA.Tento kočárek je menší je tam jiná korba atd.Zkrátka jiný tip kočárku než jsme požadovali.Jely jsme zpět a chtěli zjistit kde se stala chyba a bylo nám řečeno,že kočárek se již nevyrábí a tak nám dali jiný model.Obratem jsme zjistily kdo ten kočárek do prosetína dodal a volali mu a p.Čadílek nám řekl,že volal do Prosetína jestli může poslat jiný a oni mu řekli,že ano.Takže poslal TAKO CAPTIVA.Nám už nikdo nevolal a ani při převzetí nám to neřekli a postavily nás před hotovou věc.Když jsme přijely,že ho chceme vrátit nebo vyměnit za požadovaný tip tak nám řekli,že se již nevyrábí a že peníze nám nevrátí jestli chceme tak at si vybereme něco v té hodnotě z jejich obchodu.Ale vybrat něco za 9300,- ve zbytečnostech nám nepřijde úplně fér.Jelikož nám dali jen tu číselnou účtenku tak jsme si druhý den nechaly vystavit účtenku na které je TAKO CAPTIVA.Naše obj.proběhla ústně kde jsme byly oba i s manželem.U nich v obchodě je v sešitě skutečně napsáno to co jsme chtěly TAKO WARIOR.Prosíme o radu popř.pomoc při řešení této záležitosti.Požadujeme vrácení peněz,psali jsme i do obchodu doporučeně,že reklamujeme dodané zboží,ale odpovědi se nám nedostalo
předem děkuji Vodvárková
Nedodali Vám zboží, které jste si objednali. Zvláště, když to mají zapsané, co jste chtěli. A někdo jiný z prodejny rozhodl za Vás /že se může poslat jiný typ.
Myslím, že prodejce nesplnil požadavky zákazníka a peníze by měl vrátit, pokud nedokáže sehnat přesně to zboží, které jste požadovali. Nechápu, jak Vás může nutit utratit 9.300 Kč za něco jiného. To je nehoráznost.
Pokud budou trvat na svém, bude asi nutné řešit to soudní cestou. Určitě máte šanci a velkou. Ale chtělo by to, aby se "čistě náhodou" neztratil ten sešit, kde je psáno, co jste si vlastně objednali. Ofotit si to. A k tomu určitě musíte mít doma potvrzenou objednávku, kde je všechno - typ výrobku, jaký jste požadovali, cena, dodací lhůta...
Nejsem přítelem soudů, ale asi bych do toho šla. Dělají z Vás vola. Nejdřív Vám seženou zboží, které jste nechtěl, odsouhlasili to za Vás a navíc odmítnou vrátit peníze. S podobnými podnikateli už je na čase se rozloučit, jednou pro vždy. Jaga.
Ono je to trochu služitější.Ta námitka již měla být provedena v obchodě a zboží nemělo být převzato. Ale pokud obchodník uznal,že Vám prodal něco jiného než bylo objednáno,musí přijmout reklamaci a pokud dané zboží nemá,pak musí vráti peníze. Mimo tento web bych Vám poskytl některá doporučení i s odkazem na příslušná ustanovení Občanského zákoníku a jen plané povídání zde obvyklé - makon@asociace-sos.cz /Sdružení obrany spotřebitelů, vedoucí poradny Šumperk/
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.