Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Co mi to píšou?

Od: babkazov® odpovědí: 23 změna:

Dobrý den, trefila jsem na podvodníky. Místo objednaného zboží jsem dostala hnus, který se štítím vzít do ruky. Je u toho kartička, které vůbec nerozumím. Své mladé mám ve světě a ani jim nechci říkat, jak jsem naletěla podvodníkům. Nechce se mi poslouchat řeči. Prosíím odpustte si komentáře, jsem už tak dost neštastná. Prosím jen o překlad. Děkuji, babka


 

 

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


9x

Milá zákaznice,

pokud máte nějaký problém s kvalitou, špatným doručením, atd. ohledně produktu, který jste si zakoupila v našem obchodě, kontaktujte nás prosím pomocí našeho poprodejního e-mailu. Poskytneme Vám včas poprodejní služby, jen co obdržíme Váš e-mail.


Za překlad děkuji. Objednala jsem si halenky a došly mi dvoje hnusné, opravdu hnusné kratasy. Pokusím se na téhle adrese reklamovat. Jenže anglicky neumím, takže musím česky. Ale stejně to bude beztak k ničemu. Za pokus to stojí. Špatně chodím a nakupuji u Vietnamců, protože jsou nejblíže. Proto jsem objednala na netu. Co je zajímavé, potvrzení objednávky a i sdělení, že předávají dopravě, zmizelo. Uložila jsem si to, ale je to fuč. Normáleně všechno zmizelo, stopa nezůstala.

Jakým způsobem jste za zboží zaplatila? Pokud platební kartou, tak můžete zkusit využít chargeback. Je to služba s jejíž pomocí lze požádat v bance o vrácení peněz na kartu, v případě, kdy obchodník neposkytl službu, neposlal zboží nebo poslal jiné zboží a na reklamaci nereaguje, nebo jako ve vašem případě, zmizel. Lze tímto způsobem reklamovat i podvodné transakce. Pokud jste ale platila jinak, pak bohužel nic nenaděláte.

lmgify

> Pokusím se na téhle adrese reklamovat. Jenže anglicky neumím, takže musím česky.

Můžete to napsat česky, překopírovat do Google překladače a ten to přeloží do angličtiny. Nebo to překopírujte sem a lidi to do těch překladačů vloží nebo vám to sami přeloží.

Na reklamaci se v tomto případě vykašlete. Zkušenost pro příště. A na uvedenou mejlovou adresu raději rovněž nepište. Jinak si okamžitě změňte heslo na mejlu, důležitá hesla pro používané aplikace (IB banka a pod.) a pro jistotu i přístupové heslo na počítač. To že Vám vše z mejlu zmizelo je divné a mohlo by to znamenat, že jste nějakým omylem, nebo na základě nějaké falešné informace, nebo klamné web. stránky, poskytla své údaje někomu, kdo tím získal možnost přístupu na váš počítač, nebo do mejlů. Což je velmi nebezpečné, zejména pokud používáte i internetové bankovnictví a platby přes internet. A texty hesel si určitě do počítače, nebo i na chytrý mobil s připojením na inetrnet, nikde neukládejte a nepište!

jaj*
Ještě zkontrolovat spam jestli to není tam

 


6x
Babko z Ov, pustte to z hlavy a berte jako zkušenost pro příště. Přeji hezký den.

Přééésně! Už se na tom pracuje. Vlastně už mě přechází vztek a srovnávám se s tím. Vlastní zkušenost je nejdražší.

 

 


2x

Volný překlad od němčináře:

Poprodejní vizitka

Vážený zákazníku,

jestliže máte problém s kvalitou, špatným doručením nebo podobně u produktu, který jste zakoupil v našem ofiálním obchodě, prosím kontaktujte náš poprodejní servis.

Bedeme vás kontaktovat, jakmile dostaneme váš e-mail.

e-mailová adresa na poprodejní oddělení je: guarantee2024@163.com

(moje doplnění: jestli jim chceš napsat, tak musíš anglicky).

Na tento e-mail raději nepište! Stěžujte si někde jinde.


Eli, za varování děkuji. Dostala bych se určitě do většího průšvihu. Zapláču a peníze oželím. Raději nic společného s nim!

Je to podvod, viz tady: scamwatcher.com/...

Na tohle pozor, přesně chtějí, abyste jim napsala.

Nevím, co s tím dělat, možná se zkuste zeptat ve své bance - výpis transakce zůstal.


To bylo první, co jsem udělala, hned po rozbalení balíčku. Jenže, já to platila Zásilkovně, takže nic, nic. Nikde není název firmy, kde jsem objednala. Všechno mi z pc zmizelo. Vypadá to jako nemožný nesmysl, ale je to tak.

Napsat na ten mail může, tím se nic zásadního nestane. Ale obávám se, že to bude stejně zbytečné.
Ale dá se reklamovat ta transakce, pokud proběhla kartou, zboží neodpovídá tomu, co jste si koupila a protistrana nereaguje. Vaše banka má na toto formulář, ten jim pošlete vyplněný a rozběhne se kolečko s nejistým koncem. Ale zkusit se to dá. Kdysi jsem to absolvoval.

Já bych se bála, že by na ten e-mail odpověděli s nějakým škodlivým odkazem/přílohou. Jinak když dáte aplikaci Zásilkovny/Profil/Archiv zásilek, tak tam nějaký záznam být musí - je tam částka dobírky, název odesílatele.

 


2x

Recenze (špatné):

trustpilot.com/...
scamwatcher.com/...

Jeden zákazník v recenzi uvádí, že zboží vrátil do Číny a byly mu vráceny peníze. Je to možné, poněvadž většina zákazníků ty hadry vyhodí a podvodníkům se to vyplatí.

 

lll

1x
Mě spíš zaujala věta "všechno mi z PC zmizelo".
Můžete to rozvést, jak zmizelo, odkud zmizelo, co všechno zmizelo?
To vám není divné že někdo jiný než vy hospodaří na vašem PC?

Přesně, taky mě to zarazilo. Z počítače by samo nic mizet nemělo, tomu je třeba také věnovat pozornost, a řekl bych větší než nepovedenému nákupu za pár stokorun.

 

chlochydess*

0x

Máte tam psáno, že v případě nespokojenosti nebo reklamace máte kontaktovat mail, který je dolů.

Již ale ten mail působí nedůvěryhodně - má divnou koncovku 163. Obchody se obvykle v mailové adrese podepisují názvem obchodu a ne jakýmisi čísly. Nedivil bych se, kdyby byl mail nefunkční a zpráva se vracela jako nedoručená.

Komentář si bohužel neodpustím, protože ve dnešní době již je tolik varovných zpráv a výzev konkrétně pro seniory, aby dbali na digitální bezpečnost, neklikali jak diví bez rozmyslu a neposílali nikam své citlivé údaje, NATOŽ PENÍZE, že už to snad více ani nejde.

08.07.24 16:55

Doména 163.com normálně existuje, takže nic divného na ní není. Adresy v tomto tvaru jsou často k vidění u čínských prodejců. Tam nějakou obchodní značku neřeší. Ostatně tomu odpovídá často i kvalita toho zboží.

tj
Je mi líto, ale musím souhlasit s chlochydessem. Než někde nakoupím, nejprve si přečtu recenze na obchod na heurece. Pokud obchod nemá alespoň 90% vůbec mě nezajímá, co tam prodávají a jdu jinam. Pokud má nad 90%, pročtu si recenze na obchod, proč nemá alespoň 98%? Nad 98% procent neřeším a rovnou nakupuji většinou se jedná o známější prodejce. U neznámých prodejců, na které nelze sehnat recenzi nenakupuji vůbec - jakože nikdy...
mll

Taky myslím, že jsem koncovku 163 už někde viděl, ale to nemění nic na tom, že žádný seriózní obchod nemá koncovku mailu jako seznam.cz a podobné (gmail nebo třeba 163) ale spíš obchod.cz. Takže už tohle by mohlo být první varování. Pokud to má být obchod a ne člověk nebo nejvejš nějaký malý soukromník (živnostník/garážník), který klidně může mít yandek.ru a nebude na tom nic divného. Ale obchod opravdu ne.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]