Dobrý deň.Potrebuju poradit.Kúpila som si cez internet tričko.Paní mi ho poslala v obálke A4 prostredníctvom pošty.Keď som otvorila schránku,našla som z obálky len odtrhnutú bočnú stranu s adresou odosielatela,zvyšok obálky aj s tričkom chýbal.Vyzerá to,že doručovatelka ma nezastihla doma a tak mi ju aj napriek vačším rozmerom (schránka je menší než bola ta obálka) ,,narvala´´ do schránky a niekto ju odtial vytiahol a ponechal si ju.Som dost nasratá.Prečo mi nenechala v schránke oznámenie o uložení zásilky na pošte,miesto toho mi tam rovno dala tú zásilku?Mala na to právo?Je to klasická úzka schránka,ktorá je v každej bytovke.Stalo sa vám niečo podobné a ako by ste to riešili?Ďakujem za odpoveď.
Za obyčejnou listovní zásilku pošta neručí. Reklamace je zbytečná, jen bych kontaktovala vaši pošt. doručovatelku a řekla jí o tom. Příště at rozměrnější zásilku oznámí a dojdete si pro ni na poštu. Mohla ovšem učinit pokus o doručení, tedy zazvonit...a pak teprve vhodit oznámení.
Ano, stalo, borec mi takhle narval do schránky mobilní telefon v bublinkové obálce (vracel se z reklamace). Samozřejmě se do schránky nevešel, obálku rozerval a zbytek obálky vycuhoval ze schránky. Musel to tam rvát fakt násilím. Mobil naštěstí nikdo neukradl, ale stejně jsem si na něj stěžovala. Ve schránce jsem pak měla omluvu napsanou propiskou na nějaký lístek o nezastizeni nebo co.
Podáním reklamace na doručení běžné zásilky si nijak nepomůžete, akorát tak možná naštvete doručovatelku (doručovatele).Jak už někdo nepsal, takové zísilky je potřeba si nechat poslat doporučeně. Nebo vyměnit schránku za větší, pokud to je možné.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.