Nejste přihlášen/a.
Tak Vsevakci.cz vypadá stejně jako nám tu známé Vevio.cz
Není to nic tresného a každý hloupý, kdo na to přistoupí. Ale existuje skupina lidí, která má panickou hrůzu komunikovat v angličtině a platit něco kartou do ciziny. Pro ně to asi vhodné je.
Podle FB na to slyší a mají 3/4 základnu jako Vevio.cz které opravdu frčí ve velkém, podle počtu recenzí - stížností.
Mám stejné zkušenosti.15.3.2020 obědnala manželka,pro sebe a pro rodinu roušky-bylo tam dodání 10 až 40 dnů a platba předem..Dnes je to již 55 dnů a roušky stále nedorazily.Koulil jsem několikrát roušky jinde a ty už dávno nosíme.Na Vševakci se jen vymlouvají na těžkou dobu.Když jsem jim několikrát psal že odstupuji od smlouvy z důvodu jejich neplnění,nic se neděje.Vzhledem k tomu že je vyhlášen vládou stav nouze,tak uvažuji o podání trestního oznámení.Pokud by někdo koordinoival společnou žalobu,rád se připojím.Kontak:buschman@volny.cz Lidé kteří znužívají téhle doby,takhle- jsou mi odporní.Rád bych,aby jim to neprošlo.Kroft
Takže stejná zkušenost, objednala jsem si roušky 18.3.2020 a vůbec nic nepřišlo, peníze jsem smozřejmě zaplatila dopředu. Podvodníci to jsou, využili jen situace...no jsme blbí
Pokud nemáte zkušenosti s e-shopem, nic neplate dopředu. Oboustranná důvěra je důležitá.Všiváky jsem žádala o zboží na dobírku, že jim klidně zaplatím jakékoli poštovné, ale stále opakují, že rádi pro zákazníky dělají službu bez poštovného a jinak to nejde. Je to jasné kam směřují.
Kdy už těmhle a jim podobným hyenám někdo šlápne na krk? Dávejte si na ně pozor, teď měli šmejdi v krizi žně, protože vše je dovoleno...
Tak ohledně roušek od Vševakci,mám novinky:30.4.přišel email,že roušky už jsou na cestě a že přijdou do 4.prac.dnů.Tak jsem zvědav,jak se pochlapí,ale moc tomu nevěřím.Byla to odpověď na žádost o vrácení peněz.Od 17.3.,kdy jsme zaslali obědnávku(a prokazatelně připsali peníze ne jejich účet).Avizovaných 10 až 40 dnů dodací lhůta je na pováženou.Ale člověk když to potřebuje,tak si říká že těch 10-14 dnů to snad dojde(soudě podle jiných eschopů,kde je dodací doba 2-7.prac dnů a to i s naší Českou poštou).Dnes když čekáme již přes 50.dnů a roušky jsme již několikrát zakoupili a obdrželi levněji z jiných obchodů,můžeme jen litovat,že manželka se nachala oblbnout reklmou na vševakci a nepoužila ověřený e-schop.Kde ovšem avizovali buď nedostatek roušek,nebo delší dodání.Dobrou zkušenost mám s Roušky skladem,kde je za 7.dodacích dnů stačili ušít a doručit Č.P.!Jsou to opakováně použtelné roušky,(dají se vyvařit,nebo vyprat)a mají ještě vložitelný filtr který se dá vyměnit.Tři roušky s 12ti filtry = cena cca 600kč.to je si myslím přijatelné když v teteschopu nabízejí jednorázový respirátor FFP2 za tuším 150kč.(1-ks.!)Pokud se týká žaloby na tohoto zprostředkovatele (nejedná se o e-schop) tak se ozval jenom jeden pán.Vše v akci se všemocně snaží celý obchod prodloužit nebo zodpovědnost přehodit na jiné dodavatele.Před 14.ti dny došel email že roušky dorazí a pokud ne že budou pokutovat pověřeného přepravce.Co si z toho vezme čekající platící zákazník,kterého bez roušky nepustí do tramvaje ani do práce,nevím.Tak že budu referovat jestli se dostavil úspěch v podobě doručení.Nikde jsem se nedočet,zda někomu roušky opravdu došli a v jaké kvalitě. Kroft
Roušky jsou z Aliexpress. Aliexpress momentálně udává dodací lhůtu 90 dnů, takže nezmatkuj. Pokud někdo napíše, že budou odeslány ihned, je to možné, ale mají čas 90 dnů. Pak můžeš reklamovat. Che to číst obchodní podmínky.
V březnu jsem zaplatila předem za roušky, které měly být dodány za 10-40 dnů, tato lhůta uběhla. Nepřišlo nic. Napakovali se na neštěstí druhých. V žádném případě u nich nic neobjedávejte a hlavně neplatte předem.
Roušky z Vše v akci - Novinky:
Tak roušky zakoupené 17.3.2020 dorazily 19.5.2020!Tak že pro ty,kdo obědnali déle - nesmutněte,doufejte-oni snad dorazí!
Tak proč jsi to neudělal. Teď máš roušky v koši, v šrajtofli díru a infarkt na cestě. ... PROTOŽE roušky nebyly nikde k dostání je u pisatele
Dobrý den tak takovéhle odovědí jsou velice potěšující a INTELIGENNÍ .Ten člověk přišel díky VŠEVAKCI v dobré víře o svoje peníze a je z toho dost naštvanej a pak se nejde takovejhle ::::::::::::::::::::::::::::: a začne se vysmívat v životě se takovejhle D...L NIKDY nenechal napálit bylo by lepší kdyby vůbec nereagoval škoda ! jooo to je strašná prdel když někdo někoho posere ŽE? tak přesně takhle smějou v VŠEVAKCI a ...
Platíte neradi poštovné? My ano! Proto jsme se rozhodli poštovné zrušit a neúčtovat. Nyní platíme poštovné my za vás. Nemusíte se ani bát, že bysme kvůli tomu zdražovali zboží! Ceny výrobků se to nedotkne a Vy můžete s radostí nakupovat bez poštovného! Prohlédněte si naše...
Tohle jsem si přečetla a stačí mi to. Smajlíky jsem tam přidala. Je to zase další překupník, který zprostředkovává nákup zboží v Číně. On rozhodně neplatí poštovné, protože ho platí ti prodejci v Číně. Jestli umíte alespoň trochu anglicky, tak nakupujte na AliExpressu, je lepší a levnější než Wish, nebot i Wish je "překupník". Ale spousta lidí se zase chytí a specielně teď před vánoci a pak tady budou naříkat, jak byli podvedení. Aliexpress máte snad i v češtině. A jestli se bojíte platit kartou a přihlásit se, tak holt musíte spoléhat na podobné chytráky. Já se jen divím, že v dnešní době je ještě hodně lidí, kteří na tohle skočí.
jen tak pro orientaci o těch jejich cenách. Já jsem za tohle čidlo zaplatila na AliExpressu 45 korun. Žádné poštovné jsem samozřejmě neplatila a čekala jsem zrovna na balíček určitě tu samou dobu, jakou bude čekat ten, který si to koupí u této společnosti. A možná, že i kratší dobu. A kyby mi to nepřišlo, tak mi AliExpress vrátí i těch 45 korun. Tady budete mít problém.
Včera jsem zapomněla přidat links na to samé čidlo, které oni prodávají za dvě stovky. Takže není pravda, že oni nenavyšují cenu. Navyšují a to o dost a oni jenom odkliknou objednávku a prodejce z Číny to posílá rovnou na Vaši adresu. Jenomže kdybyste chtěl reklamovat, tak se na toho prodejce nemůžete obrátit a musíte reklamovat v tomto obchodě. A co jsem všude četla, tak tyto obchody se tím už pak nezabývají, to by byl totiž další čas, který by museli každému zákazníkovi věnovat a to už je nebaví. Takže lidem nezbývá, než se s tím smířit. Snad u nich funguje jenom vrácení peněz, pokud zboží nedostanete vůbec. Ale nejsem si tím jistá. To je třeba vyhledat v jejich obchodních podmínkách. No já bych tam teda určitě nenakupovala.
Ano , jsou to podvodníci , platba předem i relativně malé částky. Po třech urgencích dorazí dorazí polovina zaplaceného zboží po 53 dnech od zaplacení . Vlastní dodávka: Jakýsi čínský výrobce přes švédský PO Box 9178, SE 20226 Malmo. Fakturují přes DAMAINVEST s.r.o. IČ 02529726 na adrese Rybná 716/24 1100 Praha. Na této adrese "sídlí" řada firem podobného zaměření. Na reklamace nereagují. Shrnutí: PODVODNÍCI , NIC u nich NEKUPOVAT. , Zboží místo laciněji než obvykle vyšlo předražené.Patrně spolehají na to, že kvůli menším částkám se s nimi nikdo nebude soudit. Na webu uvádějí , že po 4 letech k 1.1.2021 končí. Snad už jim konečně někdo šlápl na krk, nebo se už dost napakovali. Slušel by jim zásah příslušných státních orgánů , případně organizací na ochranu spotřebitelů, ČOI, seznam nedůvěryhodných e-shopů případně časopisu D-test.
Ale tohle už v té televizi dávno bylo a bylo tam i vyjáření od ČOI, tady se o tom mluvilo a vy jste si tam přesto něco nakoupil. .Je naprosto normální, že musíte zaplatit předem, tak to chodí u všech zahraničních obchodů. Snad byste nechtěl, aby Vám to z Číny doručovali na dobírku? Já nechápu, proč si lidé nepřečtou podmínky obchodu Vždyt to tam máte i napsané, že zboží sice zaplatíte překupníkovi v Čechách, ale pošle Vám to obchodník z Číny. No a ten člověk v Čechách to jen za Vás v té Číně objedná a víc ho nezajímá a přestává komunikovat. A za to si nechá pořádne zaplatit. Přitom si to samé můžete koupit v té Číně sám a určitě byste byl spokojenější.
Jsou to podnodníci 1.kalibru. Inkasují peníze hned a nic neposílají. Údajně je na ně podána žaloba u oddělení hospodářské kriminality v Semilech. budu po tom pátrat a přidám se. Udělějte to také.´!
I já jsem si objednala v březnu zboží (roušky) v hodnotě 500 Kč, bohužel do dnešního dne žádné zboží nedorazilo.
Že to je zboží z Číny, je vidět na první pohled. K tomu mi stačí 3 vteřiny a vím na čem jsem. A za další, vůbec nechápu lidi, co si v tom obchodě ještě v dnešní době objednávají, protože když dám do vyhledávače název obchodu, tak mi vyskočí celý sloupec jednak jejich adres, ale hlavně i recenze na tento obchod. A to přece rozkliknu jako první a čtu. A když objednám i po přečtení všech neblahých zkušeností, tak pak už si ale mohu stěžovat pouze na vlastní hloupost, protože jsem byla varovaná ažaž, abych se takovému obchodu vyhnula velkým obloukem. A pak, ne všechno zboží z Číny je šmejd, sama tam nakupuji už několik let a jsem spokojená ve všech bodech. Ale nenakupuji u podobných zprostředkovatelů, nýbrž rovnou třeba na AliExpress. Tam si mohu opravdu vybrat jak zboží, tak prodejce a mám jistotu, že v případě, že prodejce nedodrží obchodní podmínky, se stoprocentní jistotou mi ochranný systém tohoto obchodu vrátí peníze zpátky. Ověřeno několikrát. Jenomže tady prostě lidé slyší na kouzelnou větu "vše v akci" a ke všemu je to ještě v českém jazyce a už nad ničím nepřemýšlí.
10.12.2019 jsem si objednala škrabku na auto,celkem 5 ks,skoro za 500kc,ale dosud jsem nic neobdržela.Zkousela jsem volat,ale volané číslo neexistuje a psala jsem na imail,ale přišlo mi ,že se nepodařilo zjistit emailový server příjemce.Takze jsem také na letěla podvodníkům!
Že by něco takového 5 kusů za 6 dolarů, to je tak 140 Kč. Z Číny to přijde vždy. Sice možná 60 dnů, ale přijde
A kterým podvodníkům? Přesně tyhle škrabky co je odkaz, jsem také objednávala před Vánoci a už je mám dávno doma. Teda já je objednávala na AliExpressu.
Dne 19.1.2020 jsem objednal za 549,-CZK wifi k TV. dnes je 23.3.2020 a zboží nikde. Odpověď chodí nakonfigurovaná, pořád ta stejná. jeden den dorazí mail, že zboží je na cestě a následující den se mě ptá Kateřina Svobodová -zákaznická podpora prý , že se urychleně podívá na zásilku, jen jí mám poslat číslo objednávky . Totálně jsem vytočený ! prachy v prdeli, zboží v prdeli a paní Svobodová se směje, jak se mnou vydrbala.
Rád se připojím ke skupinové žalobě, peníze mají, zboží nikde, na email neodpovídaji a telefonní číslo neexistuje.
Jsme dva poškození a radi se připojíme k hromadné žalobě -- to jsem take napsal radoby podnikateli z vševakci -- společna žaloba ve stavu nouze se projednáva rychleji --
Dobrý den, já také naletěl, objednal jsem si roušky a dnes je to 30 dní a stále nic nedošlo. Psal jsem reklamační email, na který nikdo neodpověděl. Ještě počkám pár dní, jestli nebude někdo reagovat, ale to nepředpokládám. Také bych se připojil k žalobě.
Prezident Zeman jednou prohlásil, že 80% národa je mdlého rozumu. Myslím, že je to ještě horší. O co se chcete soudit. Zboží přijde na 100%. Nebo leží na poště. To se mi běžné stává a nevím o tom. Po určité době pošta vrací odesilateli. Obchod jistě své povinnosti splní. Ostatní si reklamujte u prodejce. Tím není vševakci. A o co se chcete soudit. Aby vám soud potvrdil, že jste těch 80%
V prosinci 2019 jsem si objednal zboží, které samozřejmě nedodali. Neustálé výmluvy, debilní otázky a odpovědi s cílem odradit a vzdát se oprávněných požadavků. Po mnohých urgencích a několikerém upozornění, že věc předám k prošetření Policii ČR , horko těžko vraceli peníze, ale po třech měsících
( březen 21020 ) se zadařilo. A to jsem tedy prudil hodně. K dalšímu potvrzení stačí kouknout na stránky D-testu kam se obracejí poškození se žádostí o pomoc, kde je podvedených také hodně. Jedná se o podvodníky s cílem okrádat důvěřivé a proto ještě jednou varuji před jakýmkoliv nákupem u tohoto webu.
VSEvAKCI.CZ je další podvod! Vyhněte se obloukem! a už vubec neplattě předem on-line. Doporučuji využívat pouze zavedené a ověřené e.shopy. Objevil se tu nový nešvar v oblasti podvodných e-shopu jako Vevio.cz, atd...viz odkaz na článek: lidovky.cz/...
Když tak čtu ty příspěvky nechce se mi věřit co existuje naivních lidí a ještě se chtějí soudit. Jen se zesměšní. Věřím tomu, že jim zboží přijde, ikdyž to dost dlouho trvá.
Dnes mi přišlo zboží z Číny objednané 3. března. Na některé starší objednávky čekám. Naprosto v pořádku, zrovna tak jako 400 jiných objednávek před tím. I peníze byly vždy v pořádku vráceny buď úplně, nebo částečně. Úplně, když pošta zboží poškodila, částečně, když prodejce neměl objednaný model a poslal náhradu.
A cena s porovnáním v ČR. Nasobně nižší
DOBRÝ DEN TOTO JE SNAD NEJHORŠÍ INTERNETOVÝ OBCHOD JAKÝ EXISTUJE 16.3 jsem objednal roušky bohužel platba PŘEDEM a do 12.4 jsem žadne nedostal důrazně všechny VARUJU od jakeloliv objednávky reklamace a vracení peněz neproběhlo a to i pčecc několik urgencí budu řešít s ČOI PČR z meho pohledu PODVODNÍCI POJME SE SPOJIT A PODAT HROMADNOU ŽALOBU !§
U roušek uvádějí dodací dobu 10-40 dnů od potvrzení platby - tzn. ve Vašem případě mají ještě čas.
Není to internetový obchod. Je to internetový zprostředkovatel. Pokud chceš nakupovat přímo od obchodnika, musíš si nalézt jeho stránky, pokud eshop provozuje. Aliexpress taky není internetový obchod. Ten ovšem objednávku předává přímo obchodníkovi. Aliexpress pouze zastřešuje kvalitu dodávky a v tom funguje perfektně.
Objednali jsme si s manželkou dne 17. 3. 2020 s manželkou roušky, které jsem nutně potřebovali v začátku koronavirové krize. Zaplatili jsem převodem skoro 1200,- Kč. Potom jsme se teprve dozvěděli, že na to mají až 40 dnů. Dnes již roušky nepotřebujeme. Dají se koupit kvalitní roušky již v obcodech za slušný peníz. Požádal jsem o vrácení peněz a nic. Nabízí zboží, které nemají, budiž. Ale nabízet roušky, když jde o zdraví a nemít je, dodat až prý za 40 dnů, je svinstvo. Budu Vás o výsledku informovat.
Dobrý den,
i já mám podobnou zkušenost - balení 10 ks roušek jsem objednávala 19. 3.
Dodnes nepřišlo nic. Přidám se k hromadné žalobě.
Dobrý den Já jsem na tom ůplně stejně i s těmi rouškama take jsem objednal také zaplatil 4000 kč a nemám nic roušky peníze a už se mnou nekomunikujou podam trestni oznamení na PČR a Čoi spojme se autodusan1 & szncz
Dobrý den, jejich chování a postupy nasvědčují, že se jedná obchodníky praktikující metody "šmejdů". Neumožní odstoupení od smlouvy, nejdříve se vymlouvají na zahraničního partnera, pak několik týdnů tvrdí, že zboží odeslali, ale nejsou schopni doložit podací údaje zásilky. Platby chtějí dopředu, ale peníze ani zboží pak člověk nikdy neuvidí. Na stránkách nemají uvedeny žádné kontaktní údaje kromě emaili info@, žádné sídlo firmy.
Nenalette jim, vyhýbejte se podobným kšeftařům bez kouska studu.
S tímto e-shopem mám velmi špatnou zkušenost. 15. 3. 2020 jsem u této společnosti objednal a zaplatil 10 ks roušek. Napsali mě, že roušky jsou u dodavatele s termínem dodání 10-30 dnů. Dnes už je to 5 týdnů, kdy marně čekám na zboží a po urgencích mě odepsali, že zboží zrušit nemohu, ale až mě to přijde (samozřejmě nenapsali kdy), tak to mohu do 14 dnů vrátit a oni mě pak vrátí peníze. Dnes už to není vůbec aktuální, protože jejich objednané roušky jsou už k dodtání v každé lékárně a jsou o polovinu levnější. Co je mě platná doprava zdarma, když nejsou schopni zboží dodat a ani nejsou schopni říct kdy ho dodají ( možná jako dárek k vánocům). Takže souhlasím, že by se měli jmenovat vsivaci.cz.
Kde můžu přidat k žalobě, prosím?
Mám podobnou zkušenost - roušky z 19. 3. a nic dodnes nepřišlo. Na mail nereagují.
Můj mail je evelinkas@centrum.cz
Ani se mi nechce věřit co lidí touží se nechat zesměšnit. Známou jsem varoval. Přesto zkraje března objednala za 320 Kč. Byla ve stejné situaci. Peníze nikde, roušky nikde. No dnes se situace otočila. Přišlo 10 papírových roušek které by přímo v Číně koupila za hubičku a dodaci doba by byla stejná. Takže si počkejte. Čína uvádí dodací lhůtu 90 dnů.
Jsou to zloději a divím se, že jim zatím prochází během krize, kdy jsou zpřísněné sankce, jejich zlodějiny. Já a spousta lidí jsme nakoupili roušky a oni nedodali, nevrátili peníze. Na Dtestu je 250 stížností na vsevakci.cz kvůli nedodání roušek. Pokud někdo má nápad jak na ně, jdu do toho. vanda.pet@seznam.cz
Nedodávají zboží a na obdržené e-maily neodpovídají! Ke kolektivní žalobě bych se připojil. 16.41.2020.
A to si dejte pozor také na Wish. Zrovna jsem se tam dívala a schválně vybrala zboží, které běžně nakupuji u AliExpress. Tak u Wish, nejenom že hodně zdražili zboží, ale také poštovné. A ta jejich praktika, teda že když objednám třeba 3 kusy zboží, které stojí 150 korun, tak poštovné je třeba 180 korun a to 3x. A to posílají jenom jeden balíček, ne 3. Takže třeba zrovna jeden krém, který objednávám u AliExpressu který stojí 3 kusy 330 Kč. Tudíž jeden kus vyjde na 110Kč. A u Wish ten samý krém za 3 kusy mne vyjde na 798 Kč, protože u nich krém stojí 136Kč a plus poštovné 130Kč a to poštovné napočítají 3x. A to pošlou pouze jeden balíček, ne tři. Tak proč si počítají poštovné 3x, to teda nevím. Jo, ještě bych to chápala v pořípadě, že jak mají zvykem uvádět, že je produkt úplně zdarma a zaplatíš jen poštovné, tak tím mohou některé lidi nachytat, bohužel, ale proč jsou tak neomalení a klidně si započítají poštovné x, to teda nechápu. Asi mají lidi za blbce a asi mají dobré zkušenosti, že to na hodně lidí funguje. Jinak by to přece nemohlo existovat. Nechápu, proč se lidi nad tím nezamyslí.
Zkušenost s rouškami bohužel stejná, od 16. 3.2020 objednané zboží, dopředu zaplacené a zboží nikde. Když jsem chtěla objednávku stornovat, bylo mi sděleno, že zboží je už vyexpedováno a tudíž nelze storno. Do dnešního dne nic nedorazilo a už ani nedoufám, že dorazí. Jsou to kšuntové a hajzlové, bacha na ně. Jeden velký podvod.
Samozřejmě mám taky špatnou zkušenost, zboží nedošlo a nekomunikují. Pojďme se jim alespon pomstít a vyklikávejme jim reklamu. Choďte každý den na jejich stránky a bude se vám často zobrazovat jejich reklama a oni platí za každý proklik, tak alespoň at mají výdaje šmejdi. Prostě pořád klikejte na jejich placenou reklamu na google seznam a na stránkách.
VŠE V AKCI je největší šmejdská,kryplovská firma, co jsem za léta co objednávám různé zboží zažil ! Objednal jsem si dvě roušky 19.3.2020 ! Dnes 26.5.2020 dorazily přímo z ČÍNY dvě černý smradlavý šprcgumy za 339 kč vč. ochrany poštovní zásilky,hned jsem to hodil do koše ! Doba dodání byla uváděna max 40 dnů,roušky dorazily dnes 26.5. 2020,tedy cca po 67,dnech, když už se nemusej nosit,jsou tedy k hovnu Vexlácká firma VŠE V AKCI,které jsem obratem 19.3.2020 poslal prachy na účet je pak objednala teprve z Číny,je mi fuk že je koupily za 5 korun,je to kšeft,jen mě sere,že jsou to šmejdi a nedodrželi termín ! Mohl jsem si je objednat sám z Číny,myslel jsem si,že tihle zmrdi VŠE V AKCI je mají skladem a ne že je budou teprve objednávat proboha. Je mi z týhle firmy na blití. Naštěstí jsem se napálil jen jednou a myslím,že NAPOSLEDY ! Když jsem jim psal před třema týdny,že chci vrátit prachy na účet,tak mi nějaká kráva napsala,že jsou rouškyna cestě,že peníze nepošlou.Jestli prej je pak už nechci,tak at je pošlu nazpět.To určitě,ještě abych za ty koštata platil poštu.
Už jsem přestal ty hlupáky počítat. A zboží jistě přijde. Mají na to 90 dnů ode dne objednávky.
Už se to tu řešílo,Chce to číst obchodní podmínky-jedná se ne o prodej ale zprostředkování nákupu z Číny!Na trestní oznámení bych zapoměl.Mám stejnou zkušenost.Obědnal jsem 15.3.2020 a roušky dorazily19.5.2020.Nedostal jsem černý hadr,jak jsem zde četl,ale normální jednorázové roušky z netkané textilie zjedné strany modré z jedné bílé.
Ja si poprve v životě objednala a předem zaplatila v únoru dve černá trika a dodnes bohužel nemám take nic. Na mejly odpovidaji pouze at poslu číslo objednávky. Když poslu číslo objednávky tak chteji vědět co v té objednávce bylo nebo že je to na cestě a pořád dokola...a nikde odvolání. Pridavam se k zalobe. mef.f@seznam.cz
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.