Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti s obchodem Vevio.cz? Prohrabala jsem net a recenze nebo hodnocení nemohu najít. Děkuji.
Jsou to překupníci čínských obchodů. Našla jsem tam např. bundu za 700,- co je na ali za 15 dolarů, boty co jsou za 10 dolarů, tak za 500,- apod...
Kdo ti brání koupit si to sám na Ali? Když si to koupíš u českýho prodejce, tak zaplatíš ještě víc.. Pokud neumíš cizí jazyk, tak holt připlatíš zprostředkovateli za češtinu...
Nějak jsem nepochopil na co se tu stěžuje.. Není to prodejce, ale zprostředkovatel. Inzeruje že expeduje do 24 hodin a to dodržuje. Slibované dodací lhůty (60 dnů) taky dodržuje, pokud nedodrží tak vrací prachy. Reklamace se řeší s dodavatelem. ten ale není Vevio ale číňan.
Aneb lumen si v Číně objedná zboží s dodací lhůtou 60 dnů a pak si stěžuje že nedorazilo do 24 hodin. Reklamuje u zprostředkovatele a diví se že ten ho pošle za prodejcem...
Jsou to podvodníci. Nekupujte nic od nich. Při prodeji používají klamavou reklamu, že zboží odesílají do 24 hodin, ale až po zaplacení se dovíte, že zboží je teprve v Čííně. Dodací lhůta 5 až 40 pracovních dní. Tedy skoro dva měsíce. Kabát za který jsem zaplatila 859 na Ali ani né 300Kč. NEKUPOVAT OD NICH NIC!
napíšou, že expedují do 24 hodin a musíte zaplatit předem, po zaplacení vám napíšou, že zboží bylo sice expedováno do 24 hodin, ale dojde za 30 pracovních dnů, což je vlastně 1,5 měsíce, páč je prý v mimořádné kvalitě...když na jejich FB napíšete o jejich termínech dodání, zablokují vás...přitom v obchodních podmínkách mají, že zboží dodají max. do 20 kalendářních dnů...nakonec mi napsali, že zboží dostanu až za 40 pracovních dnů - což jsou skoro dva měsíce...takže pokud si objednáte třeba zimní čepici, příjde Vám možná na jaře...fungují od konce července a majitel je nějaký podivný cizinec...recenze na svých webovkách si asi napsali sami...
Dobrý den všem, tak jsem trošku pátrala za webem je společnost Beast s.r.o., na kterou mj. lze najít stížnosti vasestiznosti.cz/... Jinak za sebe můžu říci, že pokud není na webu dostatečná idetifikace firmy, tak rozhodně neobjednávám. O podezřele nízkých cenách ani nemluvě.
Četl vůbec někdo obchodní podmínky? Tam vše máte napsané, a to, že se jedná o zprostředkovatele a dodací lhůta je až 40 dní. I dodavatelé jsou tam vypsaný. Stačí si přečíst podmínky. Ač tento typ podnikání moc neuznávám, tak se nedá na adresu nic moc říct. Vše má uvedeno v obchodních podmínkách, a to že si je někdo nepřečte je pouze a jen jeho blbost. Nevím tedy, co tu kdo vyšiluje a stěžuje si, že po měsíci nemá zboží.
Ptala jsem se, jestli někdo neví, jak je obchod spolehlivý - nemohla jsem najít žádnou recenzi.
Jinak informace, že "Standardní doba dodání činí 15-40 pracovních dní" není moc povbudivá. A ještě horší je další informace: "...vrácení peněz v případě, kdy není zásilka doručena do 60 dnů ode dne odeslání. Nejzazší termín plnění (doručení zásilky ode dne odeslání) dle ust. § 5 odst. 2 písm. b) zák. č. 634/1992 Sb. činí 365 dní."
Vzhledem k platbě předem je to přinejmenším zajímavé...
Přeposílání z Číny. Co byste chtěla. Není nic jednoduššího nakoupit u českého shopu nebo přímo v číně a řešit si to sama
Opakuji: ptala jsem se na zkušenosti z tohoto obchodu . Odpovědi se mi dostalo, i když ne od vás.
Jsem zvyklá z našich obchodů, že mají dodací doby delší, ale jako rezervu, využijí to ve zcela vyjímečných situacích.
A vaše zkušenost z ALI je sice zajímavá, ale neměla jsem v úmyslu kupovat něco za 2,5 dolaru a mít za 1/2 dolaru zdarma něco, co jsem vlastně nechtěla .
Kdo chce kam pomozme mu tam. Takhle může psát jenom ten, kdo ví úplný prd. Jistě že se všude najde nesolidnost. Z Aliexpress mám 400 objednávek, nejen pro sebe. Někdy přišlo zboží přepravou poškozené. Čiňan za to nemohl přesto vrátil peníze. Asi jednou se zboží ztratilo. Opět vrácené peníze. Asi ve dvou případech jsem měl zboží které mi nevyhovovalo. Moje chyba, špatný překlad z Angličtiny. A že si nechám použitelné zboží za 0,5 dolarů. Jistě, vrátil by mně všechno, jenže já bych musel vrátit zboží a poštovné 150 Kč.
To vím. Objednal jsem špatně baterie do tabletu za 700 kč. Překupník v ČR by je dodal za 2000 Kč. Pochopitelně objedná v Číně. Já to zjistil až po delší době. Ochotně mně je vyměnil, ale stálo mně to těch 150 Kč za českou poštu.
Chtěl bych vidět zkušenost s českými obchodníky. Co nemusím to tady nekoupím. Kdopak vám prodá krycí sklo na mobil za 25 Kč i s poštou.
Zeptal jsem se na jejich webu na pár věcí - nejprve se věnovali jiným, pak mi neodpověděli... přitom dotazy nebyly složité.
Jenom prostě nechápu, jak prodávají lego stavebnici, kterou LEGO vlastně nikdy nevyrobilo.
Dobrý den.
No, jak to tak čtu, očůraných je tu docela docela dost. Dále je tu zřejmě i nějaká veviovská klaka a náramně se nad vašimi komentáři baví. Osobně si myslím, že podávání TO asi vážně nemá valný význam, jak už tady též zaznělo, prostě po obdržení balíčku trvejte na zrušení smlouvy bez udání důvodu na což máte zákonné právo a požadujte adresu, kam zboží i s odstoupením od smlouvy zaslat. Hlavně nic neřešte přes reklamační formuláře, protože dám ruku do ohně za to, že reklamaci bude tato ,,solidní" firma oddalovat tak dlouho, až vyprší lhůta 14 dnů zaručující zrušení smlouby bez udání důvodu.
Zas jeden chytrej(á). Ano nákup po internetu lze do 14 dnů vrátit českému PRODEJCI. Zmiňovaná firma není prodejce, ale Zprostředkovatel. Jste schopni to pochopit.
Je úplně jedno, jestli je to zprostředkovatel. Podniká na území ČR a tím pádem pro něj platí stejné zákony. Tedy pokud se chcete hádat, tak si nastudujte občasnký zákazník. Tohle je běžná situace, a společnost můžeou lidi zažalovat, nebo podávat podněty na ČOI. Ta se tím musí zabývat. A výsledek, možná trochu nejistý, ale rozhodně se to bude řešit a pokud to někdo zmedializuje, tak se z toho firma nedostane, pokud nemá bohaté sponzory
ano, pro Vevio, s nímž zdejší stěžovatelé uzavřeli zprostředkovatelskou smlouvu, platí české zákony a předpisy. Myslíte, že platí i pro zahraniční prodejce? vevio.cz/...
Vevio není eShop (obchod) ani nepřeprodává. Je to zprotředkovatel (zastoupí Vás a objedná za Vás) nákupu zboží z Číny. Zboží zašle čínský prodejce.
Tzn., že na něj nelze pohlížet jako na prodejce, nemůžete očekávat 24 měsíční záruční dobu.
Kdyby si každý před odesláním objednávky přečetl podmínky a seznámil se s prodejci, věděl by, na čem je a nevykřikoval by o podvodnících.
Není to obchod, je to zprostředkovatel a neuzavíráte s ním kupní smlouvu. Jde o smlouvu zprostředkovatelskou. Vevio Vám to zboží neprodává, dostáváte je přímo od čínského prodejce.
(Přečtěte si už ty podmínky! Je to v nich jasně a srozumitelně napsáno.)
Přesněji> v tomto případě nevystupuje jako prodejce (Vevio zboží neprodává), ale jako zprostředkovatel.
Není obchod? Na stránkách má jasně uvedeno: "Nejspolehlivější internetový obchod v ČR". Vše mám nafocené...
Zdravím, chtěla bych se touto cestou připojit k diskuzi. Minulý týden jsem si pročítala vaše komentáře k obchodu Vevie a ježily se mi vlasy, jelikož jsem zrovna uhradila částku 1 951 Kč. Začala jsem mít pocit, že to co jsem říkala, že se mi nikdy nemůže stát, se právě stalo. Poslala jsem jim dotaz, kdy mám očekávat zboží a bylo mi standardně odpovězeno, tak jako vám. Tak jsem jim napsala( velmi velmi důrazně , ale slušně) něco o neserióznosti, ztrátě důvěry a že tento mejl zároveň považuji za odstouprní od smlouvy. Žádala jsem okamžité vrácení částky, jinak že veškeré mé podklady předám renomovaným právníkům. Napsali, že berou na vědomí zrušení smlouvy a že posílají následně peníze. A světe div se! Peníze dnes přišly. Je to divné, ale je to tak.
Pokud bude zájem, mohu text rozhořčeného mejlu poslat. Šance umírá poslední.
pokud chcete zboží, musíte ihned zaplatit a pak vám dojde email, že Vám zboží dodají do 8-30 pracovních dnů - což je skoro 1,5 kalendářního měsíce...urgovala jsem po měsíci a následně mi došel email, že zboží dojde do 40 pracovních dnů - tedy do dvou měsíců, nebo pokud ne, prý vrátí mi peníze...jsou to asi nějací podvodníci - nedoporučuji!
Co chceš žalovat. Prodejce má dodací lhůtu až 60 dnů. Tak si počkej. Zboží nejspíš přijde rovnou z Číny. Zprostředkovatel neodpovídá za kvalitu zboží. Žalovat jedině vlastní hloupost.
Já objednala za 4000 pitomec ! Pročítám obchodí podmínky - je tu jen reklamace, kde mě háže odkaz z vrácení zboží.
Takže, když mi oblečení nebude, mohu ho vrátit a kam - jako na reklamaci? Fakt nevím a jsem na sebe naštvaná.
Mám obavu, jestli obchod skutečně existuje... napakují se a zabalí krám.
Dobrý den, tak se připojuji k těm, co zaplatili a mají prd Taktéž jsem objednala mikinu, zaplatila...a nedošlo. Už jsem i urgovala mailem (samozřejmě bez odpovědi). Zatím je to necelý měsíc, ale podle toho, jak tady čtu, tak asi budu čekat na zboží marně. Pokud by se podávala hromadná žaloba, tak se připojím.
Děkuju za odpovědi. Sama jsem je otestovala - zeptala se na rozměry zboží, zda by mohli přeměřit.
Nemohli. Výrobce udává...blablabla
Vysvětluju si to tak, že objednám - objednají oni - dostanou - pošlou. Normálka překupníci s velkou přirážkou a dlouhou dodací lhůtou, jak už tady řada z vás psala.
Z Číny za necelých 300 Kč i s poštovným. Od nich za 480 Kč, poštovné nevím. Navíc nenesou žádnou odpovědnost za kvalitu. Slušný bezpracný zisk na lidské blbosti i kdybych odečetl DPH které nejspíš neplatěj. Novodobé podnikaní. Kam se hrabou komunisti.
Kdo by to nevzal, když původní cena byla 2400 Kč. Není nad Akce a reklamu. Proto taky sportovci nežijí z fanoušků, ale ze sponzoringu za reklamu. A lidi si zcela dobrovolně nechají vymejvat hlavu.
Dokážete pochopit, ze oni nic neprodávají, pouze zprostředkují prodej od jiného obchodníka. Čína.
Dobrý den.
V žádném případě od těchto ,,šmejdů" nic neobjednávejte! Nejen, že se opravdu jedná jen o dražší přeprodej z Aliexpresu, ale ve chvíli, kdy po nich požadujete zrušení smlouvy, napíší Vám, že zboží již bylo expedováno a se zrušením musíte vyčkat až do jeho převzetí (cca 1,5 - 2 měsíce). Když po nich chcete adresu na kterou máte zboží po doručení odeslat i s písemným zrušením smlouvy, zašlou vám odkaz na jejich reklamační formulář a tlačí na to, abyste zboží reklamovali (né vrátili bez udání důvodu, na což máte ze zákona právo). A to si pište, že reklamaci z nějakého úžasně sofisitkovaného důvodu určitě zamítnou, nebo v lepším případě nabídnou výměnu, či refundaci zboží (na vrácení peněz zapomeňte). Takže já už se pomalu rozloučila se 700. Příště holt budu chytřejší...
Další, která se neseznámila s podmínkami před objednáním. Vevio není obchod, jen zájemcům zprostředkuje nákup od čínského prodejce.
Odstoupení od smlouva a vrácení zboží> myslíte, že v Číně platí české zákony?
a Vy jste nějaký jejich agent !? o původu zboží v popisu zboží není ani tečka, takže ho na první pohled zamlčují, na hlavní stránce mají falešné pozitivní recenze, na storno objednávky a žádost o vrácení peněz neragují nijak ! nedá se s nimi NIJAK SPOJIT ! To podle Vás není jednoznačný podvod? Já říkám, že Je a budu to řešit.
V obchodních podmínkách je uvedeno, že je to internetový obchod- eshop. tedy internetový obchod je zprostředkovatel, se kterým my jednáme, ne čína. Platí pro něj tedy zákony ČR a máme právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu a vrácení peněz.
@Lucyzg,
ne nejsem jejich agentem. Jsem "agentem" rozumu, přemýšlení, čtení obchodních podmínek + licencí a používání toho, co máme v hlavě.
@OlgaBrabcova, jestliže si někdo objedná zboží prostřednictvím zprostředkovatele, nenakupuje v českém eShopu. Vevio jen předá objednávku čínskému prodejci, zaplatí mu (i v Číně chtějí platbu předem) a jako dodací adresu uvedou adresu, kterou uvedl kupující.> Kupující nakupuje u čínského prodejce.
Seznam prodejců máte na webu Vevio a v obchodních podmínkách byste se dočetla, že dodavatelem zboží je třetí strana (čínští prodejci) + informaci o tom, že s Veviem uzavíráte zprostředkovatelskou smlouvu > nikoliv kupní. Nákup v českém obchodě se řídí českými zákony a nákup v Číně čínskými.
Dodací lhůty čínských eShopů jsou delší než u nás> 60 dnů, což odpovídá 40 pracovním dnům.
Lidé, čtěte obchodní podmínky! Pochybuji, že by si po jejich pročtení kdokoliv ze stěžovatelů na tom webu něco objednal.
V celém vláknu se snažím upozornit na to, jak to funguje. Ne jako obhajobu Vevia, ale pro stěžovatele. Vy potřebujete vědět, co, od koho a za jakých podmínek objednáváte. A pokud by někdo podmínkám nerozuměl, neměl by tam objednat.
To se netýká jenom Vevia, ale i všech "lepení obálek", "domácí práce" apod., což jsou většinou nabídky podnikání vlastním jménem a na vlastní náklady. Pokud však ve svých podmínkách zveřejní, co lidem nabízejí, a skutečně to splní, nelze je považovat za podvodníky.
PS: I mně se příčí vydělávání na něčím omylu nebo na něčí neznalosti.
U Vevia mi navíc vadí odbytý web (zejména po jazykové stránce), chybějící informace o firmě, a odkazy vedoucí na prázdné stránky> už to by pro mne byl důvod jít objednat jinam. Jeho praktiky se mi nelíbí, ale nepodvádí.
Vadí mi, že někdo odsouhlasí obchodní podmínky, aniž by je přečetl a potom někoho osočuje z podvodu. Čtení obchodních podmínek je přece v zájmu každého kupujícího, uzavírajícího zprostředkovatelskou smlouvu, platícího za "práci z domova", ...
Jak to tak pročítám tak jsem pěkně naletěla.Objednala jsem si zboží 1.10.19,zaplatila a poslali mail že objednávka byla vyřízena a zboží dodají v rozmezí 5-30 dní.Jak to vypadá nedočkám se ani zboží natož vrácení peněz.Přečetla jsem si pouze recenze na FB a byly kladné.Pokud těch podvedených bude víc můžeme se spojit a podat hromadnou žalobu.Já se ráda přidám.
Dobrý den. Také mám objednáno a zaplaceno zboží již od 1.10.2019 a stále mi píšou, že není zaplaceno. Včera jsem poslala okopírovanou zaplacenou složenku, Počkám ještě pár dnů, potom bych se klidně ke společné žalobě přidala.
Snad ani nejde o těch pár stokorun, ale to jak se chovají, je nehorázné.
ahoj, budu podávat trestní oznámení, vnímám to jako podvod a zamlčení podstatných údajů..
napiš mi prosím na lucie.kr@post.cz
Kdyby jste nebyli tupci tak si přečtěte obchodní podmínky. Jasně je v bodu 1.4 napsáno, že uzavíráte smlouvu zprostředkovatelskou a nikoliv kupní. Reklamaci lze uplatnit pouze u prodejce, nikoliv u zprostředkovatele. To že něco píší o reklamaci je jen jejich dobrá vůle. Jinak nevymahatelné.
Já s reklamacemi u Aliho nemám problém. Objednal jsem něco za 2,5 dolarů. Věděl jsem ze posílá něco jiného a tak jsem napsal, ze chci to co jsem objednal. Jistěže přišlo jiné zboží (Menší). Takže reklamace že chci zpět 2 dolary. Ali to rozsekl. Vrátit zboží a dostanu zpět platbu. Nebo zboží si nechám a dostanu 2 dolary. Takže už po druhé mám použitelné zboží za 0,5 dolarů. Takhle to s vámi ten obchod nevyřídí.
Jak jsem již psala výše, je jisté, že s reklamací u těchto výtečníků nepochodíme. Nicméně, pokud neumožní odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů po obdržení zboží, jedná se, dle mého názoru, o skutečné protiprávní jednání. Nebo ne?
Hankasy,
od Vevia nikdo nic nekupuje, protože to není eShop. Lidé tam uzavírají zprostředkovatelskou (nikoliv kupní) smlouvu. Vevio jejich objednávku obratem předá čínským prodejcům (proto také nepřijde všechno najednou), kteří zboží zašlou na adresu uvedenou v objednávce.
Teoreticky by mohlo jít odstoupit od zprostředkovatelské smlouvy, ale jen do doby, než dojde k plnění. Viz již tolikrát zmíněné podmínky, jež si tolik lidí nepřečetlo.
Objednejte si to rovnou v Aliexpresu,dodací lhůta bude stejná jen za ty věci dáte podstatně méně peněz.
Neodeslanou objednávku nelza stornovat, protože není co stornovat.
Kdybyste si ty podmínky přečetla před objednáním, věděla byste, že nejde o kupní smlouvu, že jste s Veviem uzavřela zprostředkovatelskou smlouvu.
Proč objednáváte přes zprostředkovatele, máte-li na Ali platinový účet? Zprostředkovatel svůj závazek splnil> zadal čínskému prodejci Vaši obejdnávku.
dám krk za to, že jste z toho obchodu, že.. naše chyba, ale kdo čte smluvní podmínky, když se tváří jako klasický e-shop a GARANTUJE EXPEDICI DO 24HODIN ! nikde VIDITELNĚ už ovšem nestojí, že nejde o expedici zboží zákazníkovi, ale expedici objednávky do Číny, kde zboží stojí 1/3 ! o původu zboží v jeho popisu také není zmínka.. ke zblití !
já totéž, bunda za 1966Kč, vevio nereaguje, nekomunikuje, snažím se marně objednávku stornovat !
pokud se cítíte poškozena, napište mi na lucie.kr@post.cz budu podávat trestní oznámení
Neni náhodou ta objednávka závazná? Pokud ano, tak nevim co chcete stornovat a na co podat trestní oznámení... Odstoupit do 14 dnů od dodání zboží nejspíš můžete opravdu zdrama, jen je nutné poslat zboží zpět. Platí smluvní podmínky a zákony které se na to vztahují (nemusí to být podle českých). Co a jestli to chci je třeba promyslet před odklepnutím "závazně objednávám"...
A to nejsem od nich, ani bych si přes ně nic neobjednal, řadim je do stejné kategorie jako šmejdy. Ovšem jednodušších co se nachytaj je koukám pořád dost, jak důchodce co pořídil super masážní křeslo a biohrnce se zlatýma ušima
To by člověk nevěřil co je trulantů. Stejně to přijde z Číny a ti mají dodací lhůtu 60 dnů. Pokud ovšem prodejce nezvolí jinou dopravu, ale ta je placená. Když objednám osobně mohu reklamovat a skoro vždy jsem úspěšný. Jenže internetový obchod není prodejce, ale zprostředkovatel, tak na reklamaci zapomeňte.
Pokud se bude podávat trestní oznámení, přidám se. Také mám objednáno a 24 hodin se také změnilo na 5-30 dní. Objednáno 5.10.19. Doufala jsem, že těch 30 dní dodrží - zatím čekám. Útrata lehce přes 800 - takže nad 5000 se v pár lidech určitě dostaneme.
Dobrý den, také bych se přidala k žalobě. Já zaplatila 2800,-Kč Objednáno 1.10. 19 a 12.10.19
NE, trestní oznámení spočívá v tom, že na hlavní stránce ZAMLČUJÍ PODSTATNÉ SKUTEČNOSTI, a to zejména ty, že :
- se jedná o zboží z Aliexpresu (za třetinové ceny)
- že inzerovanou EXPEDICÍ DO 24HODIN nemyslí expedici zboží k zákazníkovi, ale expedici objednávky do Číny
- s Vevio se nelze nijak spojit, nemají telefon, na maily ani zprávy na fcb NIJAK nereagují, objednávku nelze stornovat..
za mne se jedná o podezření z podvodu ve smyslu ust. § 209 tr. zákoníku, vyšetřovat se to rozhodně bude, o to se postarám..
Zdravím, tak toto jsem si měla přečíst dříve , já objednala až 08.10. a naštěstí jen za 360,- Určitě se ráda přidám k TO. Věřím, že na každou svini se vaří voda ... Držím pěsti všem.
Za co byste chtěla podávat TO? A na koho? Na učitelku z první třídy za to, že Vás nenaučila číst?
V obchodních podmínkách máte jasně napsáno, jak to probíhá. Objednáte-lii "přes" českého zprostředkovatele zboží z Číny, nedivte se pak dlouhým dodacím lhůtám.
Jinak stačilo si přečíst jejich obchodní podmínky a seznam prodejců.
ano, u Číny resp ebay a aliexpress jsou oděvy kapitola sama o sobě. To nejmenší je, když na hezké figuře vypadí úžasně, ale k objednateli absolutně nehodí. Ovšem často jsou obrázky zavádějící. No fotce co bylo vystaveno v eshopu vs realita.
Přátelé,
nikdo oprávněný si tady vaše stížnosti nečte!
Pokud máte dojem, že uvedený "eshop"(není to klasický e-shop, je to dropshipping z aliexpressu) vás klame tím, když velkým písmem uvádí, že expeduje do 24 hodin, ale realita je taková, že zboží přijde za 2 měsíce, což je nenápadně vloženo do obchodních podmínek, obratte se samozřejmě na Českou obchodní inspekci. S inspekcí můžete rovněž řešit nedodržení dodací lhůty, neuznanou reklamaci nebo neuznané odstoupení od smlouvy stejně tak jako to, že prodávají zjevné čínské padělky Nike, Adidas nebo Lego. Podmět vyplníte za 5 minut zde coi.cz/...
Na obchod respektive jeho provozovatele můžete rovněž upozornit D-TEST zde vasestiznosti.cz/...
Nikdo zde stejně žádné TO nepodá a vevio.cz vesele pojede dál. Pokud máte problém, řeště to viz výše, čím více podnětů ČOI dostane, tím to bude samozřejmě intenzivněji řešit. Hlavně ale jen nenaříkejte a začněte REÁLNĚ KONAT...
Brečíš na nesprávném hrobě. Co píšeš platí vůči prodejci. Navíc vrácení zboží ve lhůtě jen vůči českému prodejci. Ten obchod ve svých podmínkách jasně píše, že zajištují pouze zprostředkování prodeje.
Hezký den pracovníku vevio.cz, já nikde nebrečím, nic jsem si u vás ani nekoupil, takový k**** opravdu nejsem, jen jsem na vás náhodou narazil. Tedy. nejsem v tom nijak osobně zainteresován.
Praktiky které vevio používá jsou nicméně silně manipulativní/nekalé, myslete si co chcete, ale ČOI si s tímto umí velice dobře poradit a věřte, že i poradí. Skrývání se za virtuální adresu na Praze tomu nezabrání. Nespokojených zákazníků je mnohem víc a budou přibývat.
Prezentované výrobky Lego, Nike, Adidas + X dalších nejsou navíc na 100% originály. Prodej padělků je v ČR samozřejmě trestný bez ohledu na to zda se jedná o přeprodejce či prodejce.
Domejšlej se co chceš, když myslíš, že máš pravdu. Ta firma není žádný předprodeje. ITa se jenom zavazuje, že u obchodníka objedná vyžádáné zboží a že za toto poskytne úhradu. Za toto odpovídá. Za vše ostatní odpovídá obchodník. Myslím, že ČOI se již několikrát vyjádřila. Mám s nima zkušenosti. Obchodník špatně ceny u zboží, nelze platit platební kartou. Jeli na kontrolu za měsíc, ceny již opravené. Stačilo, že Větnamec řekl, že již platební kartu přijímá o pro ČOI bylo vše OK.
15.11. 19 Jsem si objednal sexy legíny pro přítelkyni. Okamžitě mi příšlo potvrzení objednávky a platby a od té doby nic. Při dotazu jak dlouho bude trvat doručení neopověděli. Poprvé a naposled tenhle bullshit. Uvidim co z toho bude.
Jednatel je nějakej 22 letej kluk jménem ANDREAS SONNLEITNER . Na jeho místě bych začal odepisovat zákazníkum a řešit to nebo začne Policie řešit jeho a posedí si v chládku.
Právě to řeším. Objedbnala jsem zboží, zaplatila před týdnem, nikdo mi neodpovídá ani na email, ani na jejich fb stránkách. telefonní číslo nikde uvedeno nemají. Psala jsem, že ruším objednávku a chci vrátit peníze, zatím vše bez odpovědi. Nikde nelze napsat recenzi. Je tedy jasné, že si je píšou sami. Pěknej hnus.
Čína má dodací lhůtu 60 dnů. Pokud objednaný šunt dojde je vše OK. Záruku a další řešit v Číně. Objednat přímo v Číně by přišlo na 20% ceny požadované ceny
Mě osobně nezajímá , co je v obchodních podmínkách, pokud uvádějí, že po objednání zboží dorazí do 24 hodin. je to klamavá reklama. Nemají uvedený telefon a celkově se mi přístup nelíbí. Podala jsem odstoupení od smlouvy a oznámení na čoi. Toto bychom měli udělat všichni.
Nikdo nikde nepíše, že to dorazí do 24 hodin. Do 24 hodin zboží expedují z číny. Lidi sakra čtěte! ODESÍLÁME neznamená DORUČÍME.
Ano já vím o co jde, četl jsem obchodní podmínky a znám rozdíl mezi "odesíláme" a "doručíme". To že někdo nečte obchodní podmínky a pak si stěžuje není jejich problém. Po přečtení několika prvních vět v obchodních podmínkách se totiž dozvíte, že se jedná o běžný dropshippingový eshop s dodavateli z číny, a to není nic nelegálního, jak se tu někteří domnívají. To, že jejich komunikace stojí za prd, to nikdo nepopírá. Ale na jejich činnosti nevidím nic nelegálního, kromě toho, že do určité míry vyzužívají lidské blbosti a české vlastnosti ušetřit co nejvíce. Maximálně je to nemorální.
Měla jsem teď trochu času, takže jsem si tento obchod prošla. Vzhledem k tomu, že jsem velmi častej uživatel Ali, tak můžu říct, že fakt všechno je přeprodej. Jen s hoooodně nasazenýma cenama.
Na Ali jsem koupila mikinu za 11 dolarů. Už mi přišla. Je moc hezký ušitá, perfektní střih, ale kolem bavlny to ani neběželo. Příšernej polyester. No a tutéž mikinu jsem na Vevio našla za 499,- . Tričko, celkem slušný za který jsem dala 6 dolarů, je tady za 339,- . A mohla bych jmenovat x jiných věcí.
Dámy, projděte si Ali, pokud budete chtít s něčím poradit ráda pomůžu. Jsou tam i fotky od skutečných nakupujících.
Objednala jsem si vestu asi za 400 Kč. Přišla asi po měsíci, hrozná kvalita, měla být dlouhá, je dost krátká, materiál šílenej. Tak jsem vyplnila ten jejich reklamační list i s nafocením výrobku a přišla mi odpověď, že mají na reklamaci 30 dní a mám se za 28 dní na ten email ozvat a poptat se. Nic si od nich nekupujte, stejně jako Poštovné zdarma prodávají šmejdský předražený výrobky, jen je to dobře nafocený!
Budu zřejmě další v dlouhé řadě poškozených :o( Reklamy na fcb vypadají lákavě, nafocené zboží taky... Dosud jsem s internetovými obchody neměla žádný problém, ale mělo mě zarazit, že trvají na zaplacení předem. A ačkoli mají reklamu o dodání zboží do 24 hodin, po dokončení objednávky mi přišel mail, že zboží bude doručeno za 5 - 30 dnů. Když jsem se po týdnu zeptala, kdy to tak asi bude, tak mi poslali úplně tu samou odpověď. Pak jsem napsala už dvě žádosti o storno objednávky a vrácení mých peněz, ale s odpovědí se už nikdo neobtěžoval. :o( Jsem fakt zvědavá, kam až to půjde nebo kam bych si měla oficiálně stěžovat. Podle toho, co tady čtu od ostatních, se asi někdo pěkně napakuje penězi od důvěřivých kupujících :o((
Opakuji podruhé, obchod nikde neinzeruje doručení do 24 hodin. Pouze expeduje do 24 hodin (v číně). Doda dodání až 40 dní viz. obchodní podmínky
@Mirca,
"poškozený" se cítí ten, kdo se neseznámil s podmínkami. Vevio není obchod, zboží Vám neprodává, je to zprostředkovatel, který Vás zastoupí při objednání zboží z Číny. (Uzavíráte s ním smlouvu o zprostředkování, nikoliv kupní smlouvu).
Odeslání zboží do 24 hodin od objednávky není totéž jako doručení. Čínští prodejci požadují platbu předem, proto ji zprostředkovatel vybírá také předem (zboží zaplatí za Vás).
Víte, co by mne zajímalo? Jestli byste si objednala po pročtení obchodních podmínek a prohlédnutím seznamu prodejců. Podle mne jasné, že zboží z Číny nemůže dorazit do 24 hodin (a pokud vím, ani to Vevio neinzeruje, nenabízí).
Uvědomíte-li si, že jde o zboží z Číny, které čínští prodejci odesílají do 24 hodin, budete vědět, že je zboží na cestě, takže Vevio nemůže "žádostem o storno objednávky" vyhovět.
To, že jsem asi naletěla stejně jako vy ostatní, to už jsem pochopila. Mně balíček přišel (kabelka, bunda), kvalita hrozná, kabelka natržená. Zboží jsem chtěla vrátit způsobem, jak deklarují na svých webovkách - 60 dní od zakouppení. Kdo už tak činil ví, že na kliknutí Vrácení zboží se objeví odkaz na Reklamaci zboží, jiná cesta nevede. Vyplnila jsem tedy nejdříve formulář, vložila jejich ilustrační foto zboží a odeslala. Byla jsem vyzvána, abych odeslala skutečnou fotku zboží. Tak jsem učinila. Včera mi přišel email ... Vážený zákazníku, dovolujeme si Vám oznámit, že otevíráme reklamační protokol k posouzení žádosti o reklamaci. Na posouzení reklamace si vyhrazujeme právo v maximální době 30 dní. O
výsledku žádosti o reklamaci nám prosím napište ode dneška za 28 dní odpovědí na tento email.
Zboží mi leží ve skříni, čekám na pokyn kam ho odeslat a bohužel. Já nereklamuji, já chci zboží vrátit a odstoupit od smlouvy, dle zákona. Vznesla jsem další dotaz, nyní čekám, zda se něco bude dít.
Zajímá mě, je to někdo, komu vrátili zpět peníze na účet?
@Mona,
zboží jste zakoupila od čínského prodejce (seznam najdete na webu Vevia). Právo na vrácení zboží a odstoupení od smlouvy byste měla v případě nákupu u českého prodejce.
Vevio Vám zprostředkovalo nákup (nic Vám neprodalo) a pokud zboží chcete vrátit, je nutné se řídit pravidly čínských prodejců. Ti (pokud vím) možnost odstoupení od smlouvy nenabízejí, problém se musí řešit jako reklamace.
Veviu bych ale vytkla nedostatečnou komunikaci.
Pardon, ale tohle je nákup od českého zprostředkovatele, ten má ceské podmínky, takže ze zákona je daná lhůta na vrácení zboží.
dobrý den, budu na tuto firmu podávat trestní oznámení, cítím se jednoznačně podvedena, nikdo od nich nereaguje, bunda stála 2tisíce Kč, nereagují ani na zrušení objednávky a žádost o vrácení peněz, jasně jsem se ptala na výrobce, neodpověděli (kdybych věděla, že berou z Ali, nikdy bych bundu neobjednala !) .. pokud se chcete přidat, napište mi prosím na lucie.kr@post.cz doložte vaši objednávku a platbu, předám to kolegům a následně budete předvoláni k sepsání protokolu, díky, Lucie
To že berou od Ali (od čínských dodavatelů) mají napsané v obchodních podmínkách. Jednotlivé dodavatele tam mají dokonce vyjmenované...
@Lucyzg, ušetřete si čas, nedostatečná komunikace je sice k vzteku, ale není to trestný čin. Vevio peníze zaslalo čínským prodejcům, s nimiž by se muselo řešit případné vrácení zboží i peněz. Samozřejmě podle čínských podmínek.
@Asdfgh, nejde o seznam dodavatelů, zprostředkovatel od nich nic neodebírá a nic neprodává. Je to seznam čínských prodejců, kterým Vevio zasílá došlé objednávky.
Zájemci o zboží s Veviem uzavírají zprostředkovatelskou, nikoliv kupní smlouvu.
Pro případné "rýpaly":
Nemám s Veviem nic společného. Jenom jsem si přečetla jejich podmínky, přestože u nich nic objednávat nemíním.
Budu-li chtít zboží z Číny, pak bez zprostředkovatele.
Vevio by ale mohlo zlepšit komunikaci> i kdyby to mělo být jen zaslání odkazu na podmínky, jež objednávající odesláním objednávky odsouhlasili.
Prosím vás, přestaňte tady pořád lidi balamutit s tou ohranou písničkou o zprostředkovatelích.Vevio.cz je česká společnost, tudíž pro ni platí české zákony. OK, platba předem bez záruky, přeprodej z Aliexpressu, dodací lhůta 60 dní - to vše je jednoduše ,,šmejdský" jednání, kdy se prostě Vevio.cz veze na solidních e-shopech (Zoot, About you atd.), ale nejedná se o nic protiprávního, neb vše je uvedeno v obchodních podmínkách. Nicméně, na zrušení smlouvy uzavřené po netu bez udání důvodu má každý kupující právo, at se jedná o smlouvu dodavatelskou, nebo zprostředkovatelskou. Takže pokud firma neposkytne potřebné údaje, kam může kupující zboží i se zrušením smlouvy zaslat, jedná se o zcela jasné protiprávní jednání. Tedy opětovně všechny nabádám, aby zboží nereklamovali, v žádném případě nic neřešili přes reklamační formulář na webových stránkách obchodu, ale požadovali přesné informace (jakou formou zboží zaslat zpět - doporučeně, balík do ruky, balík na poštu atd.) a adresu kam mají zboží vrátit.
Evaho,
neví-li někdo, co, od koho a za jakých podmínek objednal, nemůže se ohánět českými zákony. Vevio není prodejce, jen zprostředkovává nákup.
Kupní smlouvu zákazník uzavře až s prodejcem (jedním ze tří), který jeho objednávku akceptuje. Čínský prodejce se řídí čínskými zákony.
Odstoupení od smlouvy je v ČR možné do 14 dnů, pokud druhá strana nezačala s plněním (se souhlasem zákazníka!) dříve. Vevio s plněním začíná, jestli tomu správně rozumím, hned.
Právo na vrácení zboží prodejci lze uplatnit vůči českým prodejcům.
Podívejte se na ty podmínky> jsem přesvědčena, že kdyby si lidé ve svém vlastním zájmu pročetli podmínky před začátkem nákupu, nic by tam neobjednali.
Nj, a budeme neustále zkreslovat informace a mlít stejnou písničku o zprostředkovateli a né prodávajícím, že? Třeba se dotyčný lekne, řekne si, že si nebude kvůli 600 korunám dělat nervy a Vevio.cz bude vesele žulit zákazníky dál). Nebuďte naivní, v dnešní době už si lidi nenechávají s.át na hlavu jako v devadesátkách. Tot má poslední reakce na vás a vám podobné...
Evaho,
obalamutili jste se sami. Jak Vás mohlo napadnout objednat, aniž víte, co, od koho a za jakých podmínek? Odesláním objednávky každý zákazník potvrzuje, že se s podmínkami seznámil a souhlasí s nimi. Vážně nechápu lidi, kteří něco odsouhlasí, aniž by věděli, o co jde.
Já podmínky čtu hned při vstupu, abych věděla, jestli má smysl tam ztrácet čas. A myslím si, že kdybyste ty podmínky četla, ani by Vás nenapadlo tam objednat.
Čtení podmínek je v zájmu zákazníků. To platí obecně, nejen pro Vevio a jemu podobné.
Obchodní podmínky **** a jestli se Vám ještě pořád přečíst nechce, zkuste Dopravu a platbu (je tam i dodací lhůta) Mne doprava obvykle zajímá dříve, než někda začnu vybírat.
Podívejte se na odpověď, kde v komentářích píše @Lucyzg o konzultaci s vedoucím Oddělení hospodářské kriminality. Každý, kdo by si podmínky přečetl před odesláním objednávky, by vysypal košík, odešel a už se nevrátil.
Nehájím Vevio (solidní jednání si představuji jinak). Jen se snažím vysvětlit, v čem je chyba.
Nenakoupili jste od Vevia, nýbrž prostřednictvím Vevia. Vrátit zboží budete muset čínskému prodejci, s nímž jste uzavřeli kupní smlouvu. A vrátit zboží lze až po jeho převzetí. (Některému prodejci stačí poslat fotky zboží, jež zákazník obdržel. To závisí na tom, jak se s ním dohodnete.)
Jejich jednani je samozrejme pokus o podvod a vetsina lidi na nej naleti, ale nikdo s tim asi moc neudela. Podvod v pravem slova smyslu to neni, kdyz to sami popisi nekam do podminek (dostatecne utopenych, samozrejme).
Vic nez par spatnych recenzi, ktere si stejne kazdy dohleda az pote, co sam naleti, jim uskodi NAHLASENI ZAVADNE REKLAMY napr. na socialnich siti. Pokud bude stiznosti na klamavou reklamu vic, Facebook jim to zablokuje, coz je zaboli vic nez par komentaru tady, kterym se jen vysmeji.
Takze doporucuji vsem: bonzujte s cistym svedomim jejich reklamu jako "Nepravdivý nebo klamavý obsah" na FB! Oni se vas s cistym svedomim snazi oklamat!
Taky jsem si myslela, že mně se to nestane, ale i já naletěla. Když jsem si takto z mobilu jednou večer objednala pár věcí,které se mi na fotkách líbily. Na Ali neobjednávám a vyšší cena mě spíše přesvědčila, že by to mohlo být něco fajn. Zaplatila jsem za čtyři věci téměř 3.000 Kč. Dejme tomu, že obchodní podmínky jsem prolítla. A dejme tomu, že nebazíruji na rychlém dodání..., dvě věci mi zatím přišly. Kvalita katastrofální ! Píší, že do 14 dnů od doručení, mohu věci vrátit.Nechci věci reklamovat, jak nutí při rozkliknutí ikony pro vrácení zboží. Chci vrátit bez udání důvodu. A zde jaksi kámen úrazu. Na e-mail nereagují, podle výpisu na Justici jde o firmu Beast, jednatel je jakýsi mladý floutek. Na udanou adresu jsem zboží zaslala, bohužel adresa je jen fakturační, bez schránky a čehokoli jiného, zboží mi posílají zpět. Oznámení na ČOI nevyužiji, počkám, zda další dvě věci přijdou a zvažuji rovnou trestní oznámení.
Taky jsem si myslela, že mně se to nestane, ale i já naletěla. Když jsem si takto z mobilu jednou večer objednala pár věcí,které se mi na fotkách líbily. Na Ali neobjednávám a vyšší cena mě spíše přesvědčila, že by to mohlo být něco fajn. Zaplatila jsem za čtyři věci téměř 3.000 Kč. Dejme tomu, že obchodní podmínky jsem prolítla. A dejme tomu, že nebazíruji na rychlém dodání..., dvě věci mi zatím přišly. Kvalita katastrofální ! Píší, že do 14 dnů od doručení, mohu věci vrátit.Nechci věci reklamovat, jak nutí při rozkliknutí ikony pro vrácení zboží. Chci vrátit bez udání důvodu. A zde jaksi kámen úrazu. Na e-mail nereagují, podle výpisu na Justici jde o firmu Beast, jednatel je jakýsi mladý floutek. Na udanou adresu jsem zboží zaslala, bohužel adresa je jen fakturační, bez schránky a čehokoli jiného, zboží mi posílají zpět. Oznámení na ČOI nevyužiji, počkám, zda další dvě věci přijdou a zvažuji rovnou trestní oznámení. A ještě jedna věc, jestli mám něco řešit ne s prostředkovatelem, ale s číňanem, jak píše pan chytrý výše, kde je na něj kontakt? Proč se mnou nikdo nekomunikuje a nedá mi ho?
ahoj, trestní oznámení jsem konzultovala s vedoucím zdejšího Oddělení hospodářské kriminality, problém je v tom, že se stránky tváří jako český e-shop, ale objednávají za vás na ALI , což při nepřečtení obch.podmínek nevíte.. jenže nikdo nám bohužel nebránil v tom si je přečíst.. Podvod ve smyslu ust. § 209 trestního zákoníku tak nepůjde prokázat, protože Vevio skutečně zboží pro Vás objedná.. pak jde pár týdnů z Číny...
takže jsem začla psát všude recenze, zahltila jejich fcb (nespokojence ovšem za chvíli zablokují), podala podnět na ČOI a byla tak urputná /šlo o 2tis. za bundu, pro mne dost, že mi nakonec jako asi jediné peníze vrátili zpět na účet, jako důvod jsem uvedla odstoupení od smlouvy na dálku podle občanského zákoníku ve lhůtě 14dnů... nejdřív nechtěli, mlčili, mlžili, posílali universální odpovědi, ale nakonec jsem svého dosáhla.. založte si fcb skupinu Poškození Vevio, je vás spousta, na mail mi napsalo asi 15lidí, co nemají zboží ani peníze,... Jsou to šmejdi !
Tam toho moc neudělají. Dnes jsem dostala email, že musím převzít zboží, takže já to jdu řešit jinak. Kdo je proti tomuto šmejdskému jednání, at už je v podmínkách psáno cokoli, přidejte se do fcb skupiny: "Poškození - vevio".
@Lucyzg,
to je to, co jsem ve svých příspěvcích mínila. Vevio se zavazuje uskutečnit za Vás objednávku a (téměř) obratem*) to splní Pokud firma na svých stránkách o všem informuje, nejde o podvod, takže TO nemá smysl. (Ještě mne považujete za agenta nebo zaměstnance Vevia?)
*) Odstoupení od smlouvy do 14 dnů je možné do doby, než firma začne plnit. Dostala jste peníze zpět, ale podle mne to byla dobrá vůle Vevia. Vevio svůj závazek splnilo (téměř) obratem.po přijetí Vaší objednávky.
Ta firma je neseriózní, nelíbí se mi, jak se zákazníky jedná, především komunikaci s nimi vůbec nezvládá.
Přesně tak, nikdo vám nebrání si je přečíst, ale vy jste vysoká škola života, takže jste si samozřejmě před nákupem nic nepřečetla a pak se strašně divíte. Někteří jedinici by měli mít zakázaný přístup na internet.
Když to shrnu: jsou to šmejdi, ale ne podvodníci. Tj. TO, ČOI apod. nemá smysl. Stačí od nich nenakupovat, ovšem hejlů je pořád víc než dost tak se jim to vyplatí... Aspoň trochu inteligentní člověk to samé koupí přímo z Ali.. Ohledně kvality je jasné, že u bundy za 10 dolarů nebude materiál ani zpracování nijak extra...
Tu skupinu jste pojmenovala Vevio poškození a ne Poškození Vevio... ďábel se skrývá v detailech.
A jinak odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku můžete do 14 dnů, ale od přijetí zboží a ne od jeho zaplacení.
Ano, přehodila jsem slova. Zvláštní, že na toto reagujete, že je "špatné", ale manupilativní zavádějící informace na stránkách vevia jsou v pořádku . Je budete do krve bránit, tam nic podezřelého není že? Zato za překlepem se již skrývá ďábel. Já nemlžím, nemanipuluji, neschovávám se za obchodními podmínkami a odepisuji, narozdíl od vaší firmy vevio.
Jenže oni své obchodní podmínky také neskrývají. To, že jste nakupujete, aniž byste se obtěžovala takovou věc si přečíst to není můj, ani nikoho jiného, nýbrž pouze váš problém. Notabene, když souhlas s OP ještě zaškrtáváte předodesláním objednávky. Dům / byt také přeci nekoupíte, aniž byste si nepřečetla kupní smlouvu a takto bych mohl pokračovat. Jen si dejte pozor, aby se Vevio nebránilo a naopak napodalo trestní oznámení na Vás pro pomluvu.
Jsou to podvodníci a velice nedůvěryhodná společnost. Nic tam nenakupujte, noví šmejdi !
Udělal jsem objednávku a zaplatil ji. Zboží jsem nedostal. Neodpověděli na několikerou urgenci. Nekomunikují, peníze ani zboží neuvidíte.
@Dalibor,
ani Vy jste si před začátkem nákupu nepročetl obchodní podmínky. Proč?
Je přece v zájmu zákazníků vědět, za co, komu a za jakých dodacích podmínek platí. V jejich zájmu je znát i dodací lhůtu. Jsem přesvědčena, že kdybyste o dodávce z Číny věděl předem, ani byste se tam nerozhlížel, natož objednal.
Podvodníci to nejsou. Nabídli, že za Vás uskuteční objednávku u prodejce a že za zboží zaplatí. To splnili prakticky hned po přijetí a potvrzení Vaší objednávky.> splnili, k čemu se zavázali.
V obchodních podmínkách byste se dozvěděl, že Vevio nákup pouze zprostředkovává, že kupní smlouvu uzavíráte s prodejcem (na Veviu vystavují zboží tři), který Vaši objednávku akceptuje. Prodejce zboží expeduje do 24 hodin z Číny. Dodací lhůta je 5 - 40 pracovních dnů, což odpovídá čínským 60 kalendářních dnů.
Jestli ještě celá doba nevypršela, přijde zboží později.
Komunikace Vevia se zákazníky je hrozná.
Neobjednávejte a neplatte, jsou to podvodníci. Neuvidíte ani zboží ani peníze zpátky. Mám osobní zkušenost. Urgoval jsem nedodané a zaplacené zboží asi 5 x. Neodpovídají. Peníze jsem vyhodil z okna. Další čeští šmejdi !
Nejsou to podvodníci. Viz např. poradte.cz/...
Zboží samozřejmě uvidíte, ale protože kupujete od čínského prodejce, je delší dodací doba> 5 - 40 pracovních dnů. Myslím, že kdybyste si předem přečetl obchodní podmínky, jež jste odesláním objednávky odsouhlasil, neobjednal byste tam nic.
Podívejte, to je všechno pěkný co tu píšete, ale neuděláte s tím vůbec nic.
Že se jedná o přeprodej z ali a dodací lhůta až 3 měsíce? Jasně, ale máte to uvedené v obchodních podmínkách.
Že má zboží šmejdskou kvalitu? Tak to reklamujte, budou vás tak dlouho natahovat, že stejně nic nevyreklamujete a přestane vás to za čas bavit.
A kdyby jim přece jen teklo do bot, protože na ně pojede jeden podnět na ČOI za druhým? Taky žádný problém. Vevio vypnou a budou prodávat za 10 minut jinde, mají v záloze spoustu dalších stránek, mimo jiné:
1. zizer.cz
2. zento.cz
3. tall.cz
4. rivalenti.cz
5. modelty.cz
6. bonoboo.cz
7. blackhero.cz
8. simplee.cz
9. ulzo.cz
10. tailer.cz
11. rintio.cz
12. trendovky.cz
13. postazadaco.cz
14. blackpanda.cz
[ Obsah příspěvku byl skryt moderátorem @admin z důvodu porušení pravidel poradny. ]
dobrý den ,to co jsem dostal bych nedal svému největšímu nepříteli něco hrozného to jsem ještě neviděl děs a hrůza vžádném případě nedoporučuji něco od nich objednávat bunda malá a durch mokrá a prostě hrozné na vyhození zloději jsem jim psal a nikdo se neozval tak jedu na jejich adresu a uvidime co bude
Všem je asi zřejmé, že ty obhajující příspěvky jsou beze zbytku od zaměstnanců tohoto "obchodu". "Normální" uživatel určitě nemá potřebu do krve bránit něco, s čím nemá nic společného .)
Ostatně všechny ty recenze, které má vevio na svých stránkách, jsou samozřejmě fejkové.
Nevěřím, že člověk, který pracuje v IT firmě, by neprokouknul jaké to je šméčko.
Ano a to, že nabízí fejky (Nike, Adidas, Lego...), neumožňují normální vrácení ve lhůtě 14 dnů (adresa uvedená na jejich webu není adresa, na které reálně fungují), místo odsoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží akceptují jen klasickou reklamaci, všechny recenze na stránkách jsou fejkové atd. je taky úplně v pořádku, viďte?
A když chcete slovíčkařit, tak "odesíláme do 24 h" je v podstatě taky lež, oni přece nic nerozesílají, jsou jen ti zprozředkovatelé, jak vy a pár dalších tady uvádí. Je to tedy naprosto nic neříkající a zavádějíí, je úplně jedno jestli se něco pošle do 24h, když je pak dodací lhůta třeba i v řádu měsíců.
@petros zaměstnanec vevia nejsem a nemám s nimi nic spolecného. Ale udivuje me jaci jsou lidé tupci a ignoranti. Na vse, co si tady vsichni do jednoho stezujete, tak vse byste nasli v jiz zminenych obchodnich podminkach. Pokud si je normalně chapavy clovek precte, tak si tam probuh nasledne nemuze nic koupit, protoze mu automaticky dojde, ze to jen preposilaji z ciny za nasobne vetsi cenu. Vse tam mate napsano, kdo je zprostredkovatel, kdo je dodavatel atd atd. A to ze 99% lidi necte obchodni podminky neni problem obchodu. Tim samozrejme nerikam ze jejich praktiky schvaluji, nicmene rozhodne nejsou protizakonne.
Ještě bude sranda.
Když vidím ty částky, za kolik peněz si objednali zboží u překupníka,
tak čekám kdy se zde objeví dotaz.
"Pomóc co mám dělat? celníci po mě chcou zaplatit CLO a DPH"
:D firma se jmenuje jinak, než ve skutečnosti je její název Beast s.r.o.
Ta má vedenou určitou činnost a je stanovena v ČR, tedy se na ní vztahují zákony ČR, takže je naprosto zcestné tady psát, že neplatí stejné zákony. Nárok na odstoupení do 14 dní tady jednoznačně musí projít. A firma s tím neudělá vůbec ale vůbec nic, at to má ve smluvních podmínkách. Které nejsou nadřezené českým zákonům.
Chtělo by to lehce zmedializovat, dát správné podněty na ČOI a firma se bude hodně divit.
Uzavíráš zprostředkovatelskou smlouvu, ta je podle českých zákonů. Zprostředkovatel za tebe uzavře kupní smlouvu s číňanem a na tu platí zákony čínské. Jestli zboží přišlo pozdě, jiné nebo vůbec už musíš řešit s číňanem, protože kupní smlouvu máš s ním. Oznámení posílej na rodiče a školu, že tě nenaučili česky a nevysvětlili základní právní úkony, např. že než něco podepíšu tak si přečtu co podepisuju... Zprostředkovatel svoje podmínky i platné zákony dodržel přesně tak jak měl - jeho úkol byl uzavřít za tebe zprostředkovatelskou smlouvu mezi tebou a čínským prodejcem. A to splnil. To je jak u blbejch tady
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.