Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Recenze obchodu Vevio.cz

Od: aknelka® odpovědí: 202 změna:

Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti s obchodem Vevio.cz? Prohrabala jsem net a recenze nebo hodnocení nemohu najít. Děkuji.


Upozornění
Tato otázka obsahuje 202 odpovědí. Lze tedy předpokládat, že původní otázka je vyřešena. Máte-li další, vložte ji jako novou otázku.

 

 

202 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

m123*

6x

Jsou to překupníci čínských obchodů. Našla jsem tam např. bundu za 700,- co je na ali za 15 dolarů, boty co jsou za 10 dolarů, tak za 500,- apod...

iz*

Nejsou to překupníci, ale zprostředkovávají obchod mezi zákazníkem a čínským prodejcem.

asd1

Kdo ti brání koupit si to sám na Ali? Když si to koupíš u českýho prodejce, tak zaplatíš ještě víc.. Pokud neumíš cizí jazyk, tak holt připlatíš zprostředkovateli za češtinu...

Nějak jsem nepochopil na co se tu stěžuje.. Není to prodejce, ale zprostředkovatel. Inzeruje že expeduje do 24 hodin a to dodržuje. Slibované dodací lhůty (60 dnů) taky dodržuje, pokud nedodrží tak vrací prachy. Reklamace se řeší s dodavatelem. ten ale není Vevio ale číňan.

Aneb lumen si v Číně objedná zboží s dodací lhůtou 60 dnů a pak si stěžuje že nedorazilo do 24 hodin. Reklamuje u zprostředkovatele a diví se že ten ho pošle za prodejcem...

olex
23.10.19 13:27
lež
nikol2311

Jsou to podvodníci. Nekupujte nic od nich. Při prodeji používají klamavou reklamu, že zboží odesílají do 24 hodin, ale až po zaplacení se dovíte, že zboží je teprve v Čííně. Dodací lhůta 5 až 40 pracovních dní. Tedy skoro dva měsíce. Kabát za který jsem zaplatila 859 na Ali ani né 300Kč. NEKUPOVAT OD NICH NIC!

 

maria*

4x

napíšou, že expedují do 24 hodin a musíte zaplatit předem, po zaplacení vám napíšou, že zboží bylo sice expedováno do 24 hodin, ale dojde za 30 pracovních dnů, což je vlastně 1,5 měsíce, páč je prý v mimořádné kvalitě...když na jejich FB napíšete o jejich termínech dodání, zablokují vás...přitom v obchodních podmínkách mají, že zboží dodají max. do 20 kalendářních dnů...nakonec mi napsali, že zboží dostanu až za 40 pracovních dnů - což jsou skoro dva měsíce...takže pokud si objednáte třeba zimní čepici, příjde Vám možná na jaře...fungují od konce července a majitel je nějaký podivný cizinec...recenze na svých webovkách si asi napsali sami...

alis
A zboží Vám nakonec přišlo?
maria*

je to více jak měsíc od zaplacení a nedošlo nic

jane*
Tak jsem asi taky naletela, jak tady čtu recenze, objednala jsem si zboží za 700.ach jo ,poprvé a naposled
ddasa
Nedoporučuji!pokud si nechcete koupit něco co vypadá úplně jinak než na obrázku...z bundy černé je fialová,kdyby aspoň byla hezká, je to hadr jako 50x vypraný.Ma být zimní a je úplně lehoučká tak na chladnější letní večer.Budu reklamovat, snad své peníze ještě uvidím a nikomu nedoporučuji nic kupovat všechno úplně jinak.Platba předem,nepřijde vám potvrzeni objednavky ani číslo zásilky pro sledovaní, slíbený dárek taky nikde, dodací doba měsíc a nakonec jsem ji úplně nahodou objevila na postě bez upozornění.Takže už nikdy!
olgab

Pokud se cítíte touto "firmou" poškozeni, přidejte se k fcb skupině: "Vevio poškození".

 

kajina*

3x

Dobrý den všem, tak jsem trošku pátrala za webem je společnost Beast s.r.o., na kterou mj. lze najít stížnosti vasestiznosti.cz/... Jinak za sebe můžu říci, že pokud není na webu dostatečná idetifikace firmy, tak rozhodně neobjednávám. O podezřele nízkých cenách ani nemluvě.

 

torrrent*

3x

Četl vůbec někdo obchodní podmínky? Tam vše máte napsané, a to, že se jedná o zprostředkovatele a dodací lhůta je až 40 dní. I dodavatelé jsou tam vypsaný. Stačí si přečíst podmínky. Ač tento typ podnikání moc neuznávám, tak se nedá na adresu nic moc říct. Vše má uvedeno v obchodních podmínkách, a to že si je někdo nepřečte je pouze a jen jeho blbost. Nevím tedy, co tu kdo vyšiluje a stěžuje si, že po měsíci nemá zboží.


Ptala jsem se, jestli někdo neví, jak je obchod spolehlivý - nemohla jsem najít žádnou recenzi.

Jinak informace, že "Standardní doba dodání činí 15-40 pracovních dní" není moc povbudivá. A ještě horší je další informace: "...vrácení peněz v případě, kdy není zásilka doručena do 60 dnů ode dne odeslání. Nejzazší termín plnění (doručení zásilky ode dne odeslání) dle ust. § 5 odst. 2 písm. b) zák. č. 634/1992 Sb. činí 365 dní."

Vzhledem k platbě předem je to přinejmenším zajímavé...

torrrent*

Přeposílání z Číny. Co byste chtěla. Není nic jednoduššího nakoupit u českého shopu nebo přímo v číně a řešit si to sama


Opakuji: ptala jsem se na zkušenosti z tohoto obchodu . Odpovědi se mi dostalo, i když ne od vás.

Jsem zvyklá z našich obchodů, že mají dodací doby delší, ale jako rezervu, využijí to ve zcela vyjímečných situacích.

A vaše zkušenost z ALI je sice zajímavá, ale neměla jsem v úmyslu kupovat něco za 2,5 dolaru a mít za 1/2 dolaru zdarma něco, co jsem vlastně nechtěla .

priklad1*

Kdo chce kam pomozme mu tam. Takhle může psát jenom ten, kdo ví úplný prd. Jistě že se všude najde nesolidnost. Z Aliexpress mám 400 objednávek, nejen pro sebe. Někdy přišlo zboží přepravou poškozené. Čiňan za to nemohl přesto vrátil peníze. Asi jednou se zboží ztratilo. Opět vrácené peníze. Asi ve dvou případech jsem měl zboží které mi nevyhovovalo. Moje chyba, špatný překlad z Angličtiny. A že si nechám použitelné zboží za 0,5 dolarů. Jistě, vrátil by mně všechno, jenže já bych musel vrátit zboží a poštovné 150 Kč.

To vím. Objednal jsem špatně baterie do tabletu za 700 kč. Překupník v ČR by je dodal za 2000 Kč. Pochopitelně objedná v Číně. Já to zjistil až po delší době. Ochotně mně je vyměnil, ale stálo mně to těch 150 Kč za českou poštu.

Chtěl bych vidět zkušenost s českými obchodníky. Co nemusím to tady nekoupím. Kdopak vám prodá krycí sklo na mobil za 25 Kč i s poštou.

iz*

@Aknelka: "Ptala jsem se, jestli někdo neví, jak je obchod spolehlivý..."

Není to obchod, je to zprostředkovatel.

olgab

Pokud se Vám nelíbí praktiky vevia, přidejte se do fcb skupiny "Vevio poškození".

asd1

Nechceš si spamovat jinde?

olgab

Pracovníku Vevia, spamujete tu vy s vašimi "obchodními podmínkami". Chápu, tu vaší agresi, čekal jste, že si necháme všichni kálet na hlavu. A ono ejhle.

 

krakonos*

2x
Ano překupníci Aliexpressu. Mají i úplně stejné fotky. Věc co stojí na Aliexpressu 75kč prodávají za 210kč a ještě se tváří jak obrovskou slevu vám dali. U těch šmelinářů určitě neobjednavejte, radši rovnou na Aliexpressu.

 


2x

Zeptal jsem se na jejich webu na pár věcí - nejprve se věnovali jiným, pak mi neodpověděli... přitom dotazy nebyly složité.

Jenom prostě nechápu, jak prodávají lego stavebnici, kterou LEGO vlastně nikdy nevyrobilo.

 

evaho

2x

Dobrý den.

No, jak to tak čtu, očůraných je tu docela docela dost. Dále je tu zřejmě i nějaká veviovská klaka a náramně se nad vašimi komentáři baví. Osobně si myslím, že podávání TO asi vážně nemá valný význam, jak už tady též zaznělo, prostě po obdržení balíčku trvejte na zrušení smlouvy bez udání důvodu na což máte zákonné právo a požadujte adresu, kam zboží i s odstoupením od smlouvy zaslat. Hlavně nic neřešte přes reklamační formuláře, protože dám ruku do ohně za to, že reklamaci bude tato ,,solidní" firma oddalovat tak dlouho, až vyprší lhůta 14 dnů zaručující zrušení smlouby bez udání důvodu.

priklad1*

Zas jeden chytrej(á). Ano nákup po internetu lze do 14 dnů vrátit českému PRODEJCI. Zmiňovaná firma není prodejce, ale Zprostředkovatel. Jste schopni to pochopit.

cojetidotoh

Je úplně jedno, jestli je to zprostředkovatel. Podniká na území ČR a tím pádem pro něj platí stejné zákony. Tedy pokud se chcete hádat, tak si nastudujte občasnký zákazník. Tohle je běžná situace, a společnost můžeou lidi zažalovat, nebo podávat podněty na ČOI. Ta se tím musí zabývat. A výsledek, možná trochu nejistý, ale rozhodně se to bude řešit a pokud to někdo zmedializuje, tak se z toho firma nedostane, pokud nemá bohaté sponzory

iz*

@CoJeTiDoToh,

ano, pro Vevio, s nímž zdejší stěžovatelé uzavřeli zprostředkovatelskou smlouvu, platí české zákony a předpisy. Myslíte, že platí i pro zahraniční prodejce? vevio.cz/...

 

priklad1*

2x

Kdo umí číst tak si tady přečte co udělá ČOI. ČOI by si přála, ČOI varuje, ale ČOI nedělá nic. Zatímní zákony i to ani neumožňují. Tak už se s tím konečně smiřte, že jste naletěli. To je ta 80. % část národa méně chápavá.

podnikatel.cz/...

 

rorschach*

1x

spíš překupníčci z ali podle doby dodání

 

iz*

1x

Vevio není eShop (obchod) ani nepřeprodává. Je to zprotředkovatel (zastoupí Vás a objedná za Vás) nákupu zboží z Číny. Zboží zašle čínský prodejce.

Tzn., že na něj nelze pohlížet jako na prodejce, nemůžete očekávat 24 měsíční záruční dobu.

Kdyby si každý před odesláním objednávky přečetl podmínky a seznámil se s prodejci, věděl by, na čem je a nevykřikoval by o podvodnících.


doplněno 23.10.19 21:46:

Není to obchod, je to zprostředkovatel a neuzavíráte s ním kupní smlouvu. Jde o smlouvu zprostředkovatelskou. Vevio Vám to zboží neprodává, dostáváte je přímo od čínského prodejce.

(Přečtěte si už ty podmínky! Je to v nich jasně a srozumitelně napsáno.)


doplněno 24.10.19 16:23:

Přesněji> v tomto případě nevystupuje jako prodejce (Vevio zboží neprodává), ale jako zprostředkovatel.

olgabrabcova

Není obchod? Na stránkách má jasně uvedeno: "Nejspolehlivější internetový obchod v ČR". Vše mám nafocené...

ladap

Zdravím, chtěla bych se touto cestou připojit k diskuzi. Minulý týden jsem si pročítala vaše komentáře k obchodu Vevie a ježily se mi vlasy, jelikož jsem zrovna uhradila částku 1 951 Kč. Začala jsem mít pocit, že to co jsem říkala, že se mi nikdy nemůže stát, se právě stalo. Poslala jsem jim dotaz, kdy mám očekávat zboží a bylo mi standardně odpovězeno, tak jako vám. Tak jsem jim napsala( velmi velmi důrazně , ale slušně) něco o neserióznosti, ztrátě důvěry a že tento mejl zároveň považuji za odstouprní od smlouvy. Žádala jsem okamžité vrácení částky, jinak že veškeré mé podklady předám renomovaným právníkům. Napsali, že berou na vědomí zrušení smlouvy a že posílají následně peníze. A světe div se! Peníze dnes přišly. Je to divné, ale je to tak.

Pokud bude zájem, mohu text rozhořčeného mejlu poslat. Šance umírá poslední.

zzzzzu
A s jakym casovym odstupem (platba-mail) ste jim psala?
zzzzzu
Prosim o zaslani mailu na zusi777@gmail.com.dekuji
ladap
No 14.10. jsem platila, asi ve čtvrtek nebo pátek jsem si četla recenze a hned jsem jim psala. A dnes to je připsáno na účet.
zubajda*
Také prosím o přeposlání mailu na zubajdacony@seznam.cz dekuji
ladap
Zítra přepošlu, zkusit se má všechno
olgab

Prosím též o přeposlání. olga.brabcova@post.cz

jane*
Prosím moc o zaslání znění emailu na rybkova.marketa@seznam.cz děkují
olgab

Pokud nesouhlasíte s praktikami této firmy, přidejte se do fcb skupiny: "Vevio poškození".

 

maria*

0x

pokud chcete zboží, musíte ihned zaplatit a pak vám dojde email, že Vám zboží dodají do 8-30 pracovních dnů - což je skoro 1,5 kalendářního měsíce...urgovala jsem po měsíci a následně mi došel email, že zboží dojde do 40 pracovních dnů - tedy do dvou měsíců, nebo pokud ne, prý vrátí mi peníze...jsou to asi nějací podvodníci - nedoporučuji!

jitka*

Já zaplatila mikinu cca před 3 týdny a nepřišel mi ani email ani mikina zatïm

evab
Jak uz jsem napsala 10.11.19.Pokud by nas bylo vice co zbozi zaplatili a nedostali podat hromadnou zalobu ale castka musi byt 5000Kc Myslim ze by se to nascitalo..
priklad1*

Co chceš žalovat. Prodejce má dodací lhůtu až 60 dnů. Tak si počkej. Zboží nejspíš přijde rovnou z Číny. Zprostředkovatel neodpovídá za kvalitu zboží. Žalovat jedině vlastní hloupost.

mariek
Dnes jsem objednala za 1600kc Tak snad.
evapechova

Já objednala za 4000 pitomec ! Pročítám obchodí podmínky - je tu jen reklamace, kde mě háže odkaz z vrácení zboží.

Takže, když mi oblečení nebude, mohu ho vrátit a kam - jako na reklamaci? Fakt nevím a jsem na sebe naštvaná.

Mám obavu, jestli obchod skutečně existuje... napakují se a zabalí krám.

dany*

Dobrý den, tak se připojuji k těm, co zaplatili a mají prd Taktéž jsem objednala mikinu, zaplatila...a nedošlo. Už jsem i urgovala mailem (samozřejmě bez odpovědi). Zatím je to necelý měsíc, ale podle toho, jak tady čtu, tak asi budu čekat na zboží marně. Pokud by se podávala hromadná žaloba, tak se připojím.

elviraberets
Dobry den . Tak ja objednala teplakovu soupravu pro manzela za 1260 kc . Zatim nic ne doslo a na maily nikdo nereaguje... Psala jsem uz tak 5 asi...Kdyby jste davali trestní oznameni tak se pripojim taky ! JE NAS TADY HROMADA TAK PRED SE MUSIME S TIM NECO UDELAT!
pavlina*

Taky se k vám připojím, mám u nich 4000...čekám do konce týdne a pak volám na ČOI...

berenicaray
Objednala jsem pred měsícem zimní bundu za 700kč
K TO se připojím
Tohle je vědomě dělaný podvod
janazarku
Taky jsem do objednala boty za 600.kč a stále nic nepřichází. Tdk tohle se mi ještě nestalo. Taky se připojím k žalobě, jestli bude hromadná.
asdfgh

A jak dlouho čekáte?

nicole
Dobrý den, my jsme také objednaly a dokonce za 5000 kč. Dnes nám došla první věc a kvalita je naprosto příšerná. Vypsaly jsme reklamační formulář, ale nevěřím, že své peníze uvidíme. K žalobě se kdyžtak také připojíme.
asdfgh

Řekněte mě jediné, co chcete žalovat?

johnny*
Tak jsem se těšil na teplákovou soupravu a koukám,že se ji asi nedočkám. Jsem vůl od teď budu muset zase více kontrolovat.

 

hahanaj*

0x

Našla jsem zde...nakonci jsou dvě kladné recenze...ale zkušenost nemám... vevio.cz/...

olgab

Lidé se zkušenostmi s touto "firmou" ve fcb skupině: Vevio poškození

 


Děkuju za odpovědi. Sama jsem je otestovala - zeptala se na rozměry zboží, zda by mohli přeměřit.

Nemohli. Výrobce udává...blablabla

Vysvětluju si to tak, že objednám - objednají oni - dostanou - pošlou. Normálka překupníci s velkou přirážkou a dlouhou dodací lhůtou, jak už tady řada z vás psala.

už podle fotky - ani se nesnaží aliexpress.com/...

priklad1*

Z Číny za necelých 300 Kč i s poštovným. Od nich za 480 Kč, poštovné nevím. Navíc nenesou žádnou odpovědnost za kvalitu. Slušný bezpracný zisk na lidské blbosti i kdybych odečetl DPH které nejspíš neplatěj. Novodobé podnikaní. Kam se hrabou komunisti.

Kdo by to nevzal, když původní cena byla 2400 Kč. Není nad Akce a reklamu. Proto taky sportovci nežijí z fanoušků, ale ze sponzoringu za reklamu. A lidi si zcela dobrovolně nechají vymejvat hlavu.

 

alena*

0x

Holky díky, potřebovala jsem zboží rychle, díky za vaše recenze, takže někde jinde, ještě jednou díky za informace. Bála jsem se toho, že zaplatím a nic nebude, tak jinde.

 

poncik

0x

dobry den ja nemam zkušenosti poraditemi jetli mam to zaplatit přes internet nebo radeji ne mam to delat?

slušná firma vám pošle zboží dobírkou

evab
Rozhodne nic neplatte ani neobjednavejte.Jsou to podvodnici chteji zaplatit a zbozi nedodaji a prijdete o penize.
iz*

@Jmlc,

už Vám přišlo něco z Číny na dobírku?

 

filom

0x
Absolutně katastrofální obchod, inzerují, že zboží expedují do 24 hodin to pouze do doby než jim pošlete peníze, pak vás obeznámí že zboží dodají do 5- 30 pracovních dní.Celkem rovina.Na emaily, že chcete od smlouvy odstoupit a o jejich fakeové zboží nemáte zájem vůbec nereagují. Spojit se s nimi jakkoliv jinak bez šance nikde není uvedený žádný jiný kontakt než email, na který ovšem nikdo nereaguje. Většina obchodů která neumožňuje prodej zboží na dobírku je při nejmenším podezřelá. A oni moc dobře vědí proč to dělají. Za mě rozhodně ne, nechápu proč se praktikami tohoto obchodu už dávno nezačala zabývat Česká obchodní inspekce.
priklad1*

Dokážete pochopit, ze oni nic neprodávají, pouze zprostředkují prodej od jiného obchodníka. Čína.

iz*

Proč by se podle Vás měla zprostředkovatelem (Vevio není obchod/eShop) zabývat ČOI.

iz*

@Filom,

proč lžete? V obchodních podmínkách, s nimiž jste se měl seznámit před objednáním, je dodací lhůta uvedena. Víte mimochodem, že jste odesláním objednávky tyto podmínky odsouhlasil?

PS: Kolik čínských prodejců zasílá do ČR na dobírku?

 

brodskadana

0x

Objednala jsem si boty, zaplatila 27.9. zatim neobdržela,mejl poslali,na dotaz, že mám čekat,tak abych nepřišla o 700kc,

nevím,zdravím Brodská

 

hankasy

0x

Dobrý den.

V žádném případě od těchto ,,šmejdů" nic neobjednávejte! Nejen, že se opravdu jedná jen o dražší přeprodej z Aliexpresu, ale ve chvíli, kdy po nich požadujete zrušení smlouvy, napíší Vám, že zboží již bylo expedováno a se zrušením musíte vyčkat až do jeho převzetí (cca 1,5 - 2 měsíce). Když po nich chcete adresu na kterou máte zboží po doručení odeslat i s písemným zrušením smlouvy, zašlou vám odkaz na jejich reklamační formulář a tlačí na to, abyste zboží reklamovali (né vrátili bez udání důvodu, na což máte ze zákona právo). A to si pište, že reklamaci z nějakého úžasně sofisitkovaného důvodu určitě zamítnou, nebo v lepším případě nabídnou výměnu, či refundaci zboží (na vrácení peněz zapomeňte). Takže já už se pomalu rozloučila se 700. Příště holt budu chytřejší...

iz*

Další, která se neseznámila s podmínkami před objednáním. Vevio není obchod, jen zájemcům zprostředkuje nákup od čínského prodejce.

Odstoupení od smlouva a vrácení zboží> myslíte, že v Číně platí české zákony?

lucyzg

a Vy jste nějaký jejich agent !? o původu zboží v popisu zboží není ani tečka, takže ho na první pohled zamlčují, na hlavní stránce mají falešné pozitivní recenze, na storno objednávky a žádost o vrácení peněz neragují nijak ! nedá se s nimi NIJAK SPOJIT ! To podle Vás není jednoznačný podvod? Já říkám, že Je a budu to řešit.

asdfgh

Původ zboží máte v obchodních podmínkách, které jste evidentně nečetla...

olgabrabcova

V obchodních podmínkách je uvedeno, že je to internetový obchod- eshop. tedy internetový obchod je zprostředkovatel, se kterým my jednáme, ne čína. Platí pro něj tedy zákony ČR a máme právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu a vrácení peněz.

iz*

@Lucyzg,

ne nejsem jejich agentem. Jsem "agentem" rozumu, přemýšlení, čtení obchodních podmínek + licencí a používání toho, co máme v hlavě.

@OlgaBrabcova, jestliže si někdo objedná zboží prostřednictvím zprostředkovatele, nenakupuje v českém eShopu. Vevio jen předá objednávku čínskému prodejci, zaplatí mu (i v Číně chtějí platbu předem) a jako dodací adresu uvedou adresu, kterou uvedl kupující.> Kupující nakupuje u čínského prodejce.

Seznam prodejců máte na webu Vevio a v obchodních podmínkách byste se dočetla, že dodavatelem zboží je třetí strana (čínští prodejci) + informaci o tom, že s Veviem uzavíráte zprostředkovatelskou smlouvu > nikoliv kupní. Nákup v českém obchodě se řídí českými zákony a nákup v Číně čínskými.

Dodací lhůty čínských eShopů jsou delší než u nás> 60 dnů, což odpovídá 40 pracovním dnům.

Lidé, čtěte obchodní podmínky! Pochybuji, že by si po jejich pročtení kdokoliv ze stěžovatelů na tom webu něco objednal.

V celém vláknu se snažím upozornit na to, jak to funguje. Ne jako obhajobu Vevia, ale pro stěžovatele. Vy potřebujete vědět, co, od koho a za jakých podmínek objednáváte. A pokud by někdo podmínkám nerozuměl, neměl by tam objednat.

To se netýká jenom Vevia, ale i všech "lepení obálek", "domácí práce" apod., což jsou většinou nabídky podnikání vlastním jménem a na vlastní náklady. Pokud však ve svých podmínkách zveřejní, co lidem nabízejí, a skutečně to splní, nelze je považovat za podvodníky.

PS: I mně se příčí vydělávání na něčím omylu nebo na něčí neznalosti.

U Vevia mi navíc vadí odbytý web (zejména po jazykové stránce), chybějící informace o firmě, a odkazy vedoucí na prázdné stránky> už to by pro mne byl důvod jít objednat jinam. Jeho praktiky se mi nelíbí, ale nepodvádí.

Vadí mi, že někdo odsouhlasí obchodní podmínky, aniž by je přečetl a potom někoho osočuje z podvodu. Čtení obchodních podmínek je přece v zájmu každého kupujícího, uzavírajícího zprostředkovatelskou smlouvu, platícího za "práci z domova", ...

 

evab

0x

Jak to tak pročítám tak jsem pěkně naletěla.Objednala jsem si zboží 1.10.19,zaplatila a poslali mail že objednávka byla vyřízena a zboží dodají v rozmezí 5-30 dní.Jak to vypadá nedočkám se ani zboží natož vrácení peněz.Přečetla jsem si pouze recenze na FB a byly kladné.Pokud těch podvedených bude víc můžeme se spojit a podat hromadnou žalobu.Já se ráda přidám.

stoleti77

Taky jsem hloupě naletěla,pro změnu Modrému holubu. To je jen další podvodnický obchod spadající pod Vevio. Stálo mě to 750kč. Obrátit se na Českou obchodní inspekci? Qsi nic nevyřešíů,ale aspoň to těm šmejdům neulehčovat.

 

sonanezerkova

0x

Dobrý den. Také mám objednáno a zaplaceno zboží již od 1.10.2019 a stále mi píšou, že není zaplaceno. Včera jsem poslala okopírovanou zaplacenou složenku, Počkám ještě pár dnů, potom bych se klidně ke společné žalobě přidala.

Snad ani nejde o těch pár stokorun, ale to jak se chovají, je nehorázné.

lucyzg

ahoj, budu podávat trestní oznámení, vnímám to jako podvod a zamlčení podstatných údajů..

napiš mi prosím na lucie.kr@post.cz

andra

Dobrý den,,zboží dorazilo po delší době,ale zboží chci vrátit,psala sem jim na kterou adresu ho mám zaslat,a že odstupuji od smlouvy,zatím se neozvali,

vm

Už jsem to nahlásila na ČOI napsala jsem Vám lucie.kr@post.cz

 

priklad1*

0x

Kdyby jste nebyli tupci tak si přečtěte obchodní podmínky. Jasně je v bodu 1.4 napsáno, že uzavíráte smlouvu zprostředkovatelskou a nikoliv kupní. Reklamaci lze uplatnit pouze u prodejce, nikoliv u zprostředkovatele. To že něco píší o reklamaci je jen jejich dobrá vůle. Jinak nevymahatelné.

Já s reklamacemi u Aliho nemám problém. Objednal jsem něco za 2,5 dolarů. Věděl jsem ze posílá něco jiného a tak jsem napsal, ze chci to co jsem objednal. Jistěže přišlo jiné zboží (Menší). Takže reklamace že chci zpět 2 dolary. Ali to rozsekl. Vrátit zboží a dostanu zpět platbu. Nebo zboží si nechám a dostanu 2 dolary. Takže už po druhé mám použitelné zboží za 0,5 dolarů. Takhle to s vámi ten obchod nevyřídí.

hankasy

Jak jsem již psala výše, je jisté, že s reklamací u těchto výtečníků nepochodíme. Nicméně, pokud neumožní odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů po obdržení zboží, jedná se, dle mého názoru, o skutečné protiprávní jednání. Nebo ne?

iz*

Hankasy,

od Vevia nikdo nic nekupuje, protože to není eShop. Lidé tam uzavírají zprostředkovatelskou (nikoliv kupní) smlouvu. Vevio jejich objednávku obratem předá čínským prodejcům (proto také nepřijde všechno najednou), kteří zboží zašlou na adresu uvedenou v objednávce.

Teoreticky by mohlo jít odstoupit od zprostředkovatelské smlouvy, ale jen do doby, než dojde k plnění. Viz již tolikrát zmíněné podmínky, jež si tolik lidí nepřečetlo.

 


0x

Objednejte si to rovnou v Aliexpresu,dodací lhůta bude stejná jen za ty věci dáte podstatně méně peněz.

 

renata*

0x

Snad se dočkám ,také jsem zaplatila za tyden přišel mejl o potvrzení platby a na oznánení kdy dojde mám čekat .Také jsem si přečetla recenze jen na Fb. které byly všechny kladné. Snad se vnuk dočká stavebnice na ježíška.

 

jaromiraaguino

0x
Tak si to vaše zboží strcte do pršelo!

 

maria*

0x

objednáno a zaplaceno před měsícem...a ani tuk...

lucyzg

pokud se cítíte rovněž poškozena,napište mi prosím na lucie.kr@post.cz

vladislava
Také jsem si objednala ale žádné zboží nepřišlo.Tak si říkám že to je vůči lidem pěkná sprostota.Nenalette !

 

jane*

0x
Tak jsem asi taky naletela,ráda se přidám ke stížnosti.

 

ru

0x
Mě minulý týden přišlo potvrzení o platbě, o odeslání nikoliv, dnes jsem psala ze obj ruším, tak jsem zvědavá, objednala jsem asi za 400 věc co by na Ali vyšla 150 Kč ale nechtěla jsem čekat na dodání..

 

kajman

0x
Objednala jsem si bundu u společnosti Vevio. Platbu jsem poslala přes účet. Přijetí bylo potvrzeno s tím, že zboží mám očekávat za 5-30 dní. Do dnešního dne mi nebyli schopni říct kde se zásilka nachází a poslední dobou mi ani neodpovídají. Určitě bych si již nic neobjednala.
iz*

U společnosti Vevio jste si neobjednala bundu, ale zprostředkování nákupu z Číny. Tzn., že Vevio za Vás objedná zboží u čínského prodejce, který je odešle na Vaši adresu.

Nevím, jestli je možné někde sledovat zásilky z Číny. Odhaduji, že ne.

 

alena*

0x
Taky jsem asi naletěla,platba zaslana předem, na e mail poslali zprávu že platba přijata,zboží odesláno,no ještě zbývá čekat těch cca 30 dní jestli přijde,podle toho jak píšou asi balik jde přes severní pól,

 

ru

0x
Mě ani nenapsali odeslání, včera jsem jim psala že ruším a do pátku chci peníze zpět na účtu, na to mi poslali že se u nich jedna o jedinečné zboží za bezkonkurenční ceny a že za zákazníka hradí poštovné. Tak určitě.. Na Ali mám platinum účet, takže xxx objednávek, poštovné jsem platila možná 10x a to u dražších, kde hrozilo zastavení zásilky.. Zbytek nekomentuji..
A jejich odpověď na storno NEODESLANE objednávky viz screen..
Pokud bude někdo podávat hromadné TO, přidám se se 400..
iz*

Neodeslanou objednávku nelza stornovat, protože není co stornovat.

Kdybyste si ty podmínky přečetla před objednáním, věděla byste, že nejde o kupní smlouvu, že jste s Veviem uzavřela zprostředkovatelskou smlouvu.

Proč objednáváte přes zprostředkovatele, máte-li na Ali platinový účet? Zprostředkovatel svůj závazek splnil> zadal čínskému prodejci Vaši obejdnávku.

lucyzg

dám krk za to, že jste z toho obchodu, že.. naše chyba, ale kdo čte smluvní podmínky, když se tváří jako klasický e-shop a GARANTUJE EXPEDICI DO 24HODIN ! nikde VIDITELNĚ už ovšem nestojí, že nejde o expedici zboží zákazníkovi, ale expedici objednávky do Číny, kde zboží stojí 1/3 ! o původu zboží v jeho popisu také není zmínka.. ke zblití !

Iz rozhodně není z Vevia. Na poradně sleduji její rady už několik let a pokud není přímo právník, minimálně se v právu dokonale orientuje. Pouze se vám snaží vysvětlit reálný stav věcí, což tady většina "poškozených" zarputile bojkotuje.

 

petraaa

0x
Objednala jsem přes 4 dny a zaplatila. Hned přišel mail o přijetí platby a odeslání balíku. Dodací doba 5-30 dní. Doufám, že dorazí objednávala jsem s kamarádkou bundy každá za 1800kč. Pokud nedorazí ráda se přidám ke stížnosti.
m123*

Bunda za 1800 z Číny? Můžete dát prosím foto?

lucyzg

já totéž, bunda za 1966Kč, vevio nereaguje, nekomunikuje, snažím se marně objednávku stornovat !

pokud se cítíte poškozena, napište mi na lucie.kr@post.cz budu podávat trestní oznámení

asd1

Neni náhodou ta objednávka závazná? Pokud ano, tak nevim co chcete stornovat a na co podat trestní oznámení... Odstoupit do 14 dnů od dodání zboží nejspíš můžete opravdu zdrama, jen je nutné poslat zboží zpět. Platí smluvní podmínky a zákony které se na to vztahují (nemusí to být podle českých). Co a jestli to chci je třeba promyslet před odklepnutím "závazně objednávám"...

A to nejsem od nich, ani bych si přes ně nic neobjednal, řadim je do stejné kategorie jako šmejdy. Ovšem jednodušších co se nachytaj je koukám pořád dost, jak důchodce co pořídil super masážní křeslo a biohrnce se zlatýma ušima

zubajda*
Ano ..Bundu Za 1800,- a že je z Číny to jsem nevěděla. Ani by mi nevadila ta dlouho dodací doba, ale co tu zatím čtu, tak ta kvalita bude asi na prd. Když už za to chtějí tolik peněz, tak by to zboží aspoň mělo vypadat jako na fotce . přidávám foto té bundy .
asdfgh

Pokud byste si přečetla obchodní podmínky, tak běhe, dvou minut víte odkud bunda bude a průměrně inteligentí člověk pochopí i to, že kvalita z číny je všelijaká...

 

priklad1*

0x

To by člověk nevěřil co je trulantů. Stejně to přijde z Číny a ti mají dodací lhůtu 60 dnů. Pokud ovšem prodejce nezvolí jinou dopravu, ale ta je placená. Když objednám osobně mohu reklamovat a skoro vždy jsem úspěšný. Jenže internetový obchod není prodejce, ale zprostředkovatel, tak na reklamaci zapomeňte.

 

jakonka

0x

Pokud se bude podávat trestní oznámení, přidám se. Také mám objednáno a 24 hodin se také změnilo na 5-30 dní. Objednáno 5.10.19. Doufala jsem, že těch 30 dní dodrží - zatím čekám. Útrata lehce přes 800 - takže nad 5000 se v pár lidech určitě dostaneme.

lancelot*

Dobrý den, také bych se přidala k žalobě. Já zaplatila 2800,-Kč Objednáno 1.10. 19 a 12.10.19

torrrent*

A co chcete žalovat? Že neumíte číst?

lucyzg

NE, trestní oznámení spočívá v tom, že na hlavní stránce ZAMLČUJÍ PODSTATNÉ SKUTEČNOSTI, a to zejména ty, že :

- se jedná o zboží z Aliexpresu (za třetinové ceny)

- že inzerovanou EXPEDICÍ DO 24HODIN nemyslí expedici zboží k zákazníkovi, ale expedici objednávky do Číny

- s Vevio se nelze nijak spojit, nemají telefon, na maily ani zprávy na fcb NIJAK nereagují, objednávku nelze stornovat..

za mne se jedná o podezření z podvodu ve smyslu ust. § 209 tr. zákoníku, vyšetřovat se to rozhodně bude, o to se postarám..

vm

Ráda bych se přidala k hromadnému trestnímu oznámení.. děkuji

maria*

zboží za 700,- údajně odesláno 20.9...dodnes nic...taky se připojím

 

ivanakory

0x

Zdravím, tak toto jsem si měla přečíst dříve , já objednala až 08.10. a naštěstí jen za 360,- Určitě se ráda přidám k TO. Věřím, že na každou svini se vaří voda ... Držím pěsti všem.

Ježkovy voči, a na koho/za co chcete proboha podávat "trestní oznámení"? Možná tak leda na sebe, že nečtete obchodní podmínky, kde je vše výslovně uvedeno. vevio.cz/...
iz*

Za co byste chtěla podávat TO? A na koho? Na učitelku z první třídy za to, že Vás nenaučila číst?

V obchodních podmínkách máte jasně napsáno, jak to probíhá. Objednáte-lii "přes" českého zprostředkovatele zboží z Číny, nedivte se pak dlouhým dodacím lhůtám.

Jinak stačilo si přečíst jejich obchodní podmínky a seznam prodejců.

 

mariek

0x
Dnes jsem objednala za 1600kc,tak pokud se vyskytne problém,přidávám se ke stížnostem.

 

vockocz

0x
Dobrý den,
dnes mi přišla část objednaného zboží z 27.9. Kvalita hrůza. Nikdy více. Tento int.sjop nedoporučuji

ano, u Číny resp ebay a aliexpress jsou oděvy kapitola sama o sobě. To nejmenší je, když na hezké figuře vypadí úžasně, ale k objednateli absolutně nehodí. Ovšem často jsou obrázky zavádějící. No fotce co bylo vystaveno v eshopu vs realita.

priklad1*

Textil na Aliexpress nekupuji. Jedna objednávka boxerky. Vypadaly velmi dobře, perfektně baleny, kvalita dobrá a cena asi 45 Kč. Jen ta velikost. Já mám L a objednat jsem musel XXL. To jejich číslování.

 

ru

0x
Nějakým zázračným způsobem se mi po celodenní komunikaci podařilo stornovat ještě neodeslanou objednávku (založenou 5.10.), tak snad pošlou peníze zpět..

 

petros

0x

Přátelé,

nikdo oprávněný si tady vaše stížnosti nečte!

Pokud máte dojem, že uvedený "eshop"(není to klasický e-shop, je to dropshipping z aliexpressu) vás klame tím, když velkým písmem uvádí, že expeduje do 24 hodin, ale realita je taková, že zboží přijde za 2 měsíce, což je nenápadně vloženo do obchodních podmínek, obratte se samozřejmě na Českou obchodní inspekci. S inspekcí můžete rovněž řešit nedodržení dodací lhůty, neuznanou reklamaci nebo neuznané odstoupení od smlouvy stejně tak jako to, že prodávají zjevné čínské padělky Nike, Adidas nebo Lego. Podmět vyplníte za 5 minut zde coi.cz/...

Na obchod respektive jeho provozovatele můžete rovněž upozornit D-TEST zde vasestiznosti.cz/...

Nikdo zde stejně žádné TO nepodá a vevio.cz vesele pojede dál. Pokud máte problém, řeště to viz výše, čím více podnětů ČOI dostane, tím to bude samozřejmě intenzivněji řešit. Hlavně ale jen nenaříkejte a začněte REÁLNĚ KONAT...

priklad1*

Brečíš na nesprávném hrobě. Co píšeš platí vůči prodejci. Navíc vrácení zboží ve lhůtě jen vůči českému prodejci. Ten obchod ve svých podmínkách jasně píše, že zajištují pouze zprostředkování prodeje.

petros

Hezký den pracovníku vevio.cz, já nikde nebrečím, nic jsem si u vás ani nekoupil, takový k**** opravdu nejsem, jen jsem na vás náhodou narazil. Tedy. nejsem v tom nijak osobně zainteresován.

Praktiky které vevio používá jsou nicméně silně manipulativní/nekalé, myslete si co chcete, ale ČOI si s tímto umí velice dobře poradit a věřte, že i poradí. Skrývání se za virtuální adresu na Praze tomu nezabrání. Nespokojených zákazníků je mnohem víc a budou přibývat.

Prezentované výrobky Lego, Nike, Adidas + X dalších nejsou navíc na 100% originály. Prodej padělků je v ČR samozřejmě trestný bez ohledu na to zda se jedná o přeprodejce či prodejce.

priklad1*

Domejšlej se co chceš, když myslíš, že máš pravdu. Ta firma není žádný předprodeje. ITa se jenom zavazuje, že u obchodníka objedná vyžádáné zboží a že za toto poskytne úhradu. Za toto odpovídá. Za vše ostatní odpovídá obchodník. Myslím, že ČOI se již několikrát vyjádřila. Mám s nima zkušenosti. Obchodník špatně ceny u zboží, nelze platit platební kartou. Jeli na kontrolu za měsíc, ceny již opravené. Stačilo, že Větnamec řekl, že již platební kartu přijímá o pro ČOI bylo vše OK.

petros

Já se ničeho nedomýšlím a kdo má pravdu, ukáže čas.

priklad1*

Tohle by si měli všichni přečíst. Třeba bod 8.8. Jsou to obecná pravidla při uzavření smlouvy se zprostředkovatelem

kuptovcine.cz/...

 

matejsykora

0x

15.11. 19 Jsem si objednal sexy legíny pro přítelkyni. Okamžitě mi příšlo potvrzení objednávky a platby a od té doby nic. Při dotazu jak dlouho bude trvat doručení neopověděli. Poprvé a naposled tenhle bullshit. Uvidim co z toho bude.

Jednatel je nějakej 22 letej kluk jménem ANDREAS SONNLEITNER . Na jeho místě bych začal odepisovat zákazníkum a řešit to nebo začne Policie řešit jeho a posedí si v chládku.

priklad1*

Spíš se ti vysmějí, protože jsi si nepřečetl jejich Obchodní podmínky

A asi žiješ v jiném čase, když jsi objednával letos v listopadu.

 

barus

0x
Objednala jsem si bundu, původní cena byla 3000Kč, po slevě cena 900Kč, tak jsem si ji objednala.
Po přečtení recenzi na této stránce jsem se rozloučila s penězi, protože jsem už opravu nepočítala s tím, ze by mi přišla. K mému překvapeni opravdu bunda dorazila. Ale kvalita a vzhled bundy se nedá srovnat s tím co je zobrazené na obrázku. Úplně jiná barva, na fotce vypadala ze bude vhodná na zimu, ale bohužel, jen kus hadru s kožichem uvnitř a kožich na kapuci? To je výsměch. Na jednu stranu co jsem čekala za uvedenou cenu ze? Ale jak říkám zboží neodpovídá uvedeným fotografiím.
Určitě obchod nedoporučuji.

 

olgabrabcova

0x

Právě to řeším. Objedbnala jsem zboží, zaplatila před týdnem, nikdo mi neodpovídá ani na email, ani na jejich fb stránkách. telefonní číslo nikde uvedeno nemají. Psala jsem, že ruším objednávku a chci vrátit peníze, zatím vše bez odpovědi. Nikde nelze napsat recenzi. Je tedy jasné, že si je píšou sami. Pěknej hnus.

priklad1*

Čína má dodací lhůtu 60 dnů. Pokud objednaný šunt dojde je vše OK. Záruku a další řešit v Číně. Objednat přímo v Číně by přišlo na 20% ceny požadované ceny

olgabrabcova

Mě osobně nezajímá , co je v obchodních podmínkách, pokud uvádějí, že po objednání zboží dorazí do 24 hodin. je to klamavá reklama. Nemají uvedený telefon a celkově se mi přístup nelíbí. Podala jsem odstoupení od smlouvy a oznámení na čoi. Toto bychom měli udělat všichni.

asdfgh

Nikdo nikde nepíše, že to dorazí do 24 hodin. Do 24 hodin zboží expedují z číny. Lidi sakra čtěte! ODESÍLÁME neznamená DORUČÍME.

olgabrabcova

A Vám to připadá v pořádku? Víme, dobře, o co jde, že?

asdfgh

Ano já vím o co jde, četl jsem obchodní podmínky a znám rozdíl mezi "odesíláme" a "doručíme". To že někdo nečte obchodní podmínky a pak si stěžuje není jejich problém. Po přečtení několika prvních vět v obchodních podmínkách se totiž dozvíte, že se jedná o běžný dropshippingový eshop s dodavateli z číny, a to není nic nelegálního, jak se tu někteří domnívají. To, že jejich komunikace stojí za prd, to nikdo nepopírá. Ale na jejich činnosti nevidím nic nelegálního, kromě toho, že do určité míry vyzužívají lidské blbosti a české vlastnosti ušetřit co nejvíce. Maximálně je to nemorální.

xxx*

Nekde uvadi, ze to DODAJI do 24 hodin a vysledek stejny...

asdfgh

Sorry jako ale neumíš číst? Je tam napsáno "ODESÍLÁME" nikoliv "doručíme"

asd1

Já tam vidim odeslání. Zažalujte tou hromadnou žalobou hlavně učitelku češtiny, že vám nevysvětlila rozdíl mezi odesláním a dodáním

 

m123*

0x

Měla jsem teď trochu času, takže jsem si tento obchod prošla. Vzhledem k tomu, že jsem velmi častej uživatel Ali, tak můžu říct, že fakt všechno je přeprodej. Jen s hoooodně nasazenýma cenama.

Na Ali jsem koupila mikinu za 11 dolarů. Už mi přišla. Je moc hezký ušitá, perfektní střih, ale kolem bavlny to ani neběželo. Příšernej polyester. No a tutéž mikinu jsem na Vevio našla za 499,- . Tričko, celkem slušný za který jsem dala 6 dolarů, je tady za 339,- . A mohla bych jmenovat x jiných věcí.

Dámy, projděte si Ali, pokud budete chtít s něčím poradit ráda pomůžu. Jsou tam i fotky od skutečných nakupujících.

 

martin1*

0x
Taky jsem poslal peníze na účet. Na mail nikdo neodpovídá, takže jsem taky naletěl..Mělo by se to řešit
asdfgh
To by zajiste melo. Zacal bych napriklad tim, ze pokud eshop neznate, tak si predem precist obchodni podminky, v lepsim pripade najit recence a az pote nakupovat, potazmo posilat penize. To kdybyste udelal, tak si zde nemusite stezovat

 

dada*

0x

Objednala jsem si vestu asi za 400 Kč. Přišla asi po měsíci, hrozná kvalita, měla být dlouhá, je dost krátká, materiál šílenej. Tak jsem vyplnila ten jejich reklamační list i s nafocením výrobku a přišla mi odpověď, že mají na reklamaci 30 dní a mám se za 28 dní na ten email ozvat a poptat se. Nic si od nich nekupujte, stejně jako Poštovné zdarma prodávají šmejdský předražený výrobky, jen je to dobře nafocený!

 

eliskapremys

0x

Takhle nějak oni prodávají...

priklad1*

Za 90 Kč, pošta zdarma

aliexpress.com/...

 

mirca*

0x

Budu zřejmě další v dlouhé řadě poškozených :o( Reklamy na fcb vypadají lákavě, nafocené zboží taky... Dosud jsem s internetovými obchody neměla žádný problém, ale mělo mě zarazit, že trvají na zaplacení předem. A ačkoli mají reklamu o dodání zboží do 24 hodin, po dokončení objednávky mi přišel mail, že zboží bude doručeno za 5 - 30 dnů. Když jsem se po týdnu zeptala, kdy to tak asi bude, tak mi poslali úplně tu samou odpověď. Pak jsem napsala už dvě žádosti o storno objednávky a vrácení mých peněz, ale s odpovědí se už nikdo neobtěžoval. :o( Jsem fakt zvědavá, kam až to půjde nebo kam bych si měla oficiálně stěžovat. Podle toho, co tady čtu od ostatních, se asi někdo pěkně napakuje penězi od důvěřivých kupujících :o((

asdfgh

Opakuji podruhé, obchod nikde neinzeruje doručení do 24 hodin. Pouze expeduje do 24 hodin (v číně). Doda dodání až 40 dní viz. obchodní podmínky

iz*

@Mirca,

"poškozený" se cítí ten, kdo se neseznámil s podmínkami. Vevio není obchod, zboží Vám neprodává, je to zprostředkovatel, který Vás zastoupí při objednání zboží z Číny. (Uzavíráte s ním smlouvu o zprostředkování, nikoliv kupní smlouvu).

Odeslání zboží do 24 hodin od objednávky není totéž jako doručení. Čínští prodejci požadují platbu předem, proto ji zprostředkovatel vybírá také předem (zboží zaplatí za Vás).

Víte, co by mne zajímalo? Jestli byste si objednala po pročtení obchodních podmínek a prohlédnutím seznamu prodejců. Podle mne jasné, že zboží z Číny nemůže dorazit do 24 hodin (a pokud vím, ani to Vevio neinzeruje, nenabízí).

Uvědomíte-li si, že jde o zboží z Číny, které čínští prodejci odesílají do 24 hodin, budete vědět, že je zboží na cestě, takže Vevio nemůže "žádostem o storno objednávky" vyhovět.

 

elma

0x
Dobry den, i já bohužel přidávám recenzi. 24.9 jsem si na Vevio objednala zboží, krásný set čepic maminka a miminko, a nádherné polobotky. Včera přišla zásilka, byla jsem rada ze tak brzo docela, bohužel jen čepice. Boty ne a to mě hodně mrzí, byly docela drahé. Už se jich asi nedočkam,na e-mail zatim nikdo nereaguje. Takže za mě obchod Vevio urcite nee

Každá věc přijde za jinou dobu a vše bude zvlášt... počkejte.

iz*

Vevio je zprostředkovatel, nikoliv obchod.

mona*

Zboží mi také dorazilo každé zvlášt, zhruba týden po sobě. Jen Vám přeji, abyste byla spokojená s kvalitou a nemusela řešit vrácení zboží. To je taky zážitek. To řeším nyní já.

 

deny*

0x

Velikosti neodpovídají.Já se ted snažím zboží vrátit a ubec mi nechtějí napsat kam mám zboží zaslat.Jen mi napsali meil,že mám počakt 30dní...?Tak to už je hodně divné.Lituji toho,že jsem na jejich stránky ubec kdy vlezla.Nedoporučuji!

 

mona*

0x

To, že jsem asi naletěla stejně jako vy ostatní, to už jsem pochopila. Mně balíček přišel (kabelka, bunda), kvalita hrozná, kabelka natržená. Zboží jsem chtěla vrátit způsobem, jak deklarují na svých webovkách - 60 dní od zakouppení. Kdo už tak činil ví, že na kliknutí Vrácení zboží se objeví odkaz na Reklamaci zboží, jiná cesta nevede. Vyplnila jsem tedy nejdříve formulář, vložila jejich ilustrační foto zboží a odeslala. Byla jsem vyzvána, abych odeslala skutečnou fotku zboží. Tak jsem učinila. Včera mi přišel email ... Vážený zákazníku, dovolujeme si Vám oznámit, že otevíráme reklamační protokol k posouzení žádosti o reklamaci. Na posouzení reklamace si vyhrazujeme právo v maximální době 30 dní. O
výsledku žádosti o reklamaci nám prosím napište ode dneška za 28 dní odpovědí na tento email.

Zboží mi leží ve skříni, čekám na pokyn kam ho odeslat a bohužel. Já nereklamuji, já chci zboží vrátit a odstoupit od smlouvy, dle zákona. Vznesla jsem další dotaz, nyní čekám, zda se něco bude dít.

Zajímá mě, je to někdo, komu vrátili zpět peníze na účet?

iz*

@Mona,

zboží jste zakoupila od čínského prodejce (seznam najdete na webu Vevia). Právo na vrácení zboží a odstoupení od smlouvy byste měla v případě nákupu u českého prodejce.

Vevio Vám zprostředkovalo nákup (nic Vám neprodalo) a pokud zboží chcete vrátit, je nutné se řídit pravidly čínských prodejců. Ti (pokud vím) možnost odstoupení od smlouvy nenabízejí, problém se musí řešit jako reklamace.

Veviu bych ale vytkla nedostatečnou komunikaci.

vm

Pardon, ale tohle je nákup od českého zprostředkovatele, ten má ceské podmínky, takže ze zákona je daná lhůta na vrácení zboží.

iz*

@Vm, to je omyl. Nejde o nákup od prodejce/zprostředkovatele, ale o uzavření zprostředkovatelské smlouvy se zprostředkovatelem. Zprostředkovatel zájemcům ten nákup zprostředkuje.

Proč myslíte, že nepřijde všechno zboží najednou? Protože je odesílají prodejci z Číny> každý sám za sebe.

 

lucyzg

0x

dobrý den, budu na tuto firmu podávat trestní oznámení, cítím se jednoznačně podvedena, nikdo od nich nereaguje, bunda stála 2tisíce Kč, nereagují ani na zrušení objednávky a žádost o vrácení peněz, jasně jsem se ptala na výrobce, neodpověděli (kdybych věděla, že berou z Ali, nikdy bych bundu neobjednala !) .. pokud se chcete přidat, napište mi prosím na lucie.kr@post.cz doložte vaši objednávku a platbu, předám to kolegům a následně budete předvoláni k sepsání protokolu, díky, Lucie

asdfgh

To že berou od Ali (od čínských dodavatelů) mají napsané v obchodních podmínkách. Jednotlivé dodavatele tam mají dokonce vyjmenované...

iz*

@Lucyzg, ušetřete si čas, nedostatečná komunikace je sice k vzteku, ale není to trestný čin. Vevio peníze zaslalo čínským prodejcům, s nimiž by se muselo řešit případné vrácení zboží i peněz. Samozřejmě podle čínských podmínek.

@Asdfgh, nejde o seznam dodavatelů, zprostředkovatel od nich nic neodebírá a nic neprodává. Je to seznam čínských prodejců, kterým Vevio zasílá došlé objednávky.

Zájemci o zboží s Veviem uzavírají zprostředkovatelskou, nikoliv kupní smlouvu.

vm

Dobrý den, nahlásila jsem to na ČOI, taky nechci, aby jim to prošlo..obohacovat se tímto způsobem je hnus. Pošlete taky stížnost, at je nás víc. Trestní oznámení též zvažuji. Držím nám palce!

 

iz*

0x

Pro případné "rýpaly":

Nemám s Veviem nic společného. Jenom jsem si přečetla jejich podmínky, přestože u nich nic objednávat nemíním.

Budu-li chtít zboží z Číny, pak bez zprostředkovatele.

Vevio by ale mohlo zlepšit komunikaci> i kdyby to mělo být jen zaslání odkazu na podmínky, jež objednávající odesláním objednávky odsouhlasili.

 

vm

0x

Dobrý den, právě jsem vše nahlásila na ČOI, takže prosím, udělejte to i Vy, co jste byli poškození, at jim to jen tak neprojde! Děkuji!

 

evaho

0x

Prosím vás, přestaňte tady pořád lidi balamutit s tou ohranou písničkou o zprostředkovatelích.Vevio.cz je česká společnost, tudíž pro ni platí české zákony. OK, platba předem bez záruky, přeprodej z Aliexpressu, dodací lhůta 60 dní - to vše je jednoduše ,,šmejdský" jednání, kdy se prostě Vevio.cz veze na solidních e-shopech (Zoot, About you atd.), ale nejedná se o nic protiprávního, neb vše je uvedeno v obchodních podmínkách. Nicméně, na zrušení smlouvy uzavřené po netu bez udání důvodu má každý kupující právo, at se jedná o smlouvu dodavatelskou, nebo zprostředkovatelskou. Takže pokud firma neposkytne potřebné údaje, kam může kupující zboží i se zrušením smlouvy zaslat, jedná se o zcela jasné protiprávní jednání. Tedy opětovně všechny nabádám, aby zboží nereklamovali, v žádném případě nic neřešili přes reklamační formulář na webových stránkách obchodu, ale požadovali přesné informace (jakou formou zboží zaslat zpět - doporučeně, balík do ruky, balík na poštu atd.) a adresu kam mají zboží vrátit.

iz*

Evaho,

neví-li někdo, co, od koho a za jakých podmínek objednal, nemůže se ohánět českými zákony. Vevio není prodejce, jen zprostředkovává nákup.

Kupní smlouvu zákazník uzavře až s prodejcem (jedním ze tří), který jeho objednávku akceptuje. Čínský prodejce se řídí čínskými zákony.

Odstoupení od smlouvy je v ČR možné do 14 dnů, pokud druhá strana nezačala s plněním (se souhlasem zákazníka!) dříve. Vevio s plněním začíná, jestli tomu správně rozumím, hned.

Právo na vrácení zboží prodejci lze uplatnit vůči českým prodejcům.

Podívejte se na ty podmínky> jsem přesvědčena, že kdyby si lidé ve svém vlastním zájmu pročetli podmínky před začátkem nákupu, nic by tam neobjednali.

Seznam prodejců n/...

evaho

Nj, a budeme neustále zkreslovat informace a mlít stejnou písničku o zprostředkovateli a né prodávajícím, že? Třeba se dotyčný lekne, řekne si, že si nebude kvůli 600 korunám dělat nervy a Vevio.cz bude vesele žulit zákazníky dál). Nebuďte naivní, v dnešní době už si lidi nenechávají s.át na hlavu jako v devadesátkách. Tot má poslední reakce na vás a vám podobné...

iz*

Evaho,

obalamutili jste se sami. Jak Vás mohlo napadnout objednat, aniž víte, co, od koho a za jakých podmínek? Odesláním objednávky každý zákazník potvrzuje, že se s podmínkami seznámil a souhlasí s nimi. Vážně nechápu lidi, kteří něco odsouhlasí, aniž by věděli, o co jde.

Já podmínky čtu hned při vstupu, abych věděla, jestli má smysl tam ztrácet čas. A myslím si, že kdybyste ty podmínky četla, ani by Vás nenapadlo tam objednat.

Čtení podmínek je v zájmu zákazníků. To platí obecně, nejen pro Vevio a jemu podobné.

Obchodní podmínky **** a jestli se Vám ještě pořád přečíst nechce, zkuste Dopravu a platbu (je tam i dodací lhůta) Mne doprava obvykle zajímá dříve, než někda začnu vybírat.

Podívejte se na odpověď, kde v komentářích píše @Lucyzg o konzultaci s vedoucím Oddělení hospodářské kriminality. Každý, kdo by si podmínky přečetl před odesláním objednávky, by vysypal košík, odešel a už se nevrátil.

Nehájím Vevio (solidní jednání si představuji jinak). Jen se snažím vysvětlit, v čem je chyba.

Nenakoupili jste od Vevia, nýbrž prostřednictvím Vevia. Vrátit zboží budete muset čínskému prodejci, s nímž jste uzavřeli kupní smlouvu. A vrátit zboží lze až po jeho převzetí. (Některému prodejci stačí poslat fotky zboží, jež zákazník obdržel. To závisí na tom, jak se s ním dohodnete.)

 

 

asdfgh

0x

Tak se pochlubte, kdo již podal trestní oznámení, když došlo k tak obrovskému podvodu. Nebo jen všichni plácáte a oháníte se ČOI, která je anonymní?

 

undefineduser

0x

Jejich jednani je samozrejme pokus o podvod a vetsina lidi na nej naleti, ale nikdo s tim asi moc neudela. Podvod v pravem slova smyslu to neni, kdyz to sami popisi nekam do podminek (dostatecne utopenych, samozrejme).

Vic nez par spatnych recenzi, ktere si stejne kazdy dohleda az pote, co sam naleti, jim uskodi NAHLASENI ZAVADNE REKLAMY napr. na socialnich siti. Pokud bude stiznosti na klamavou reklamu vic, Facebook jim to zablokuje, coz je zaboli vic nez par komentaru tady, kterym se jen vysmeji.

Takze doporucuji vsem: bonzujte s cistym svedomim jejich reklamu jako "Nepravdivý nebo klamavý obsah" na FB! Oni se vas s cistym svedomim snazi oklamat!

 

sark

0x
Já jsem si zkusila objednat mikinu z obchodu vevio.cz, myslela jsem si že přijde dřív než za měsíc. Když jsem napsala, že chci ukončit objednávku a vrátit peníze, tak mi napsali, že mi to musí nejdříve přijít a potom teprve reklamovat. Nakonec mikina přišla vcera, přišla přesně tak jak sem ji objednala (velikost sedela i barva). Sice mikina vypadá pěkně ale cena dle mě neodpovídá kvalitě. Tím chci říct, že mikina rozhodně nemá cenu 500 Kč, jak udává vevio.cz,alw spíš tak 200 Kč. Závěrem bych chtěla říct, že jsem ráda že mi teda mikina nakonec přišla tak jak měla, ale znovu bych do toho nešla.

 

atka*

0x

Taky jsem si myslela, že mně se to nestane, ale i já naletěla. Když jsem si takto z mobilu jednou večer objednala pár věcí,které se mi na fotkách líbily. Na Ali neobjednávám a vyšší cena mě spíše přesvědčila, že by to mohlo být něco fajn. Zaplatila jsem za čtyři věci téměř 3.000 Kč. Dejme tomu, že obchodní podmínky jsem prolítla. A dejme tomu, že nebazíruji na rychlém dodání..., dvě věci mi zatím přišly. Kvalita katastrofální ! Píší, že do 14 dnů od doručení, mohu věci vrátit.Nechci věci reklamovat, jak nutí při rozkliknutí ikony pro vrácení zboží. Chci vrátit bez udání důvodu. A zde jaksi kámen úrazu. Na e-mail nereagují, podle výpisu na Justici jde o firmu Beast, jednatel je jakýsi mladý floutek. Na udanou adresu jsem zboží zaslala, bohužel adresa je jen fakturační, bez schránky a čehokoli jiného, zboží mi posílají zpět. Oznámení na ČOI nevyužiji, počkám, zda další dvě věci přijdou a zvažuji rovnou trestní oznámení.

 

atka*

0x

Taky jsem si myslela, že mně se to nestane, ale i já naletěla. Když jsem si takto z mobilu jednou večer objednala pár věcí,které se mi na fotkách líbily. Na Ali neobjednávám a vyšší cena mě spíše přesvědčila, že by to mohlo být něco fajn. Zaplatila jsem za čtyři věci téměř 3.000 Kč. Dejme tomu, že obchodní podmínky jsem prolítla. A dejme tomu, že nebazíruji na rychlém dodání..., dvě věci mi zatím přišly. Kvalita katastrofální ! Píší, že do 14 dnů od doručení, mohu věci vrátit.Nechci věci reklamovat, jak nutí při rozkliknutí ikony pro vrácení zboží. Chci vrátit bez udání důvodu. A zde jaksi kámen úrazu. Na e-mail nereagují, podle výpisu na Justici jde o firmu Beast, jednatel je jakýsi mladý floutek. Na udanou adresu jsem zboží zaslala, bohužel adresa je jen fakturační, bez schránky a čehokoli jiného, zboží mi posílají zpět. Oznámení na ČOI nevyužiji, počkám, zda další dvě věci přijdou a zvažuji rovnou trestní oznámení. A ještě jedna věc, jestli mám něco řešit ne s prostředkovatelem, ale s číňanem, jak píše pan chytrý výše, kde je na něj kontakt? Proč se mnou nikdo nekomunikuje a nedá mi ho?

lucyzg

ahoj, trestní oznámení jsem konzultovala s vedoucím zdejšího Oddělení hospodářské kriminality, problém je v tom, že se stránky tváří jako český e-shop, ale objednávají za vás na ALI , což při nepřečtení obch.podmínek nevíte.. jenže nikdo nám bohužel nebránil v tom si je přečíst.. Podvod ve smyslu ust. § 209 trestního zákoníku tak nepůjde prokázat, protože Vevio skutečně zboží pro Vás objedná.. pak jde pár týdnů z Číny...

takže jsem začla psát všude recenze, zahltila jejich fcb (nespokojence ovšem za chvíli zablokují), podala podnět na ČOI a byla tak urputná /šlo o 2tis. za bundu, pro mne dost, že mi nakonec jako asi jediné peníze vrátili zpět na účet, jako důvod jsem uvedla odstoupení od smlouvy na dálku podle občanského zákoníku ve lhůtě 14dnů... nejdřív nechtěli, mlčili, mlžili, posílali universální odpovědi, ale nakonec jsem svého dosáhla.. založte si fcb skupinu Poškození Vevio, je vás spousta, na mail mi napsalo asi 15lidí, co nemají zboží ani peníze,... Jsou to šmejdi !

asdfgh
Kdybyste radsi hned poslechla zdejsi radce co? Jeste vcera jste to hlasala jak je to jasny podvod. A ono kulove. Vse zacina a konci u obchodnich podminek ne ktere 99% lidi z vysoka kaslou. Sama to pisete. Stacilo si je precist a problem by zadny nevznikl
olgab

Tam toho moc neudělají. Dnes jsem dostala email, že musím převzít zboží, takže já to jdu řešit jinak. Kdo je proti tomuto šmejdskému jednání, at už je v podmínkách psáno cokoli, přidejte se do fcb skupiny: "Poškození - vevio".

iz*

@Lucyzg,

to je to, co jsem ve svých příspěvcích mínila. Vevio se zavazuje uskutečnit za Vás objednávku a (téměř) obratem*) to splní Pokud firma na svých stránkách o všem informuje, nejde o podvod, takže TO nemá smysl. (Ještě mne považujete za agenta nebo zaměstnance Vevia?)

*) Odstoupení od smlouvy do 14 dnů je možné do doby, než firma začne plnit. Dostala jste peníze zpět, ale podle mne to byla dobrá vůle Vevia. Vevio svůj závazek splnilo (téměř) obratem.po přijetí Vaší objednávky.

Ta firma je neseriózní, nelíbí se mi, jak se zákazníky jedná, především komunikaci s nimi vůbec nezvládá.

michalpunk

Přesně tak, nikdo vám nebrání si je přečíst, ale vy jste vysoká škola života, takže jste si samozřejmě před nákupem nic nepřečetla a pak se strašně divíte. Někteří jedinici by měli mít zakázaný přístup na internet.

asd1

Když to shrnu: jsou to šmejdi, ale ne podvodníci. Tj. TO, ČOI apod. nemá smysl. Stačí od nich nenakupovat, ovšem hejlů je pořád víc než dost tak se jim to vyplatí... Aspoň trochu inteligentní člověk to samé koupí přímo z Ali.. Ohledně kvality je jasné, že u bundy za 10 dolarů nebude materiál ani zpracování nijak extra...

mig21

Tu skupinu jste pojmenovala Vevio poškození a ne Poškození Vevio... ďábel se skrývá v detailech.

A jinak odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku můžete do 14 dnů, ale od přijetí zboží a ne od jeho zaplacení.

olgab

Ano, přehodila jsem slova. Zvláštní, že na toto reagujete, že je "špatné", ale manupilativní zavádějící informace na stránkách vevia jsou v pořádku . Je budete do krve bránit, tam nic podezřelého není že? Zato za překlepem se již skrývá ďábel. Já nemlžím, nemanipuluji, neschovávám se za obchodními podmínkami a odepisuji, narozdíl od vaší firmy vevio.

asdfgh

Jenže oni své obchodní podmínky také neskrývají. To, že jste nakupujete, aniž byste se obtěžovala takovou věc si přečíst to není můj, ani nikoho jiného, nýbrž pouze váš problém. Notabene, když souhlas s OP ještě zaškrtáváte předodesláním objednávky. Dům / byt také přeci nekoupíte, aniž byste si nepřečetla kupní smlouvu a takto bych mohl pokračovat. Jen si dejte pozor, aby se Vevio nebránilo a naopak napodalo trestní oznámení na Vás pro pomluvu.

olgab
Nikde žádné pomluvy nerozšiřuji, sdílím zde skupinu na Facebooku, kde se poškození mohou domluvit na dalším postupu. To zastrašování si nechte, s Vámi již nehodlám dále komunikovat.

 

dalibor

0x

Jsou to podvodníci a velice nedůvěryhodná společnost. Nic tam nenakupujte, noví šmejdi !

Udělal jsem objednávku a zaplatil ji. Zboží jsem nedostal. Neodpověděli na několikerou urgenci. Nekomunikují, peníze ani zboží neuvidíte.

iz*

@Dalibor,

ani Vy jste si před začátkem nákupu nepročetl obchodní podmínky. Proč?

Je přece v zájmu zákazníků vědět, za co, komu a za jakých dodacích podmínek platí. V jejich zájmu je znát i dodací lhůtu. Jsem přesvědčena, že kdybyste o dodávce z Číny věděl předem, ani byste se tam nerozhlížel, natož objednal.

Podvodníci to nejsou. Nabídli, že za Vás uskuteční objednávku u prodejce a že za zboží zaplatí. To splnili prakticky hned po přijetí a potvrzení Vaší objednávky.> splnili, k čemu se zavázali.

V obchodních podmínkách byste se dozvěděl, že Vevio nákup pouze zprostředkovává, že kupní smlouvu uzavíráte s prodejcem (na Veviu vystavují zboží tři), který Vaši objednávku akceptuje. Prodejce zboží expeduje do 24 hodin z Číny. Dodací lhůta je 5 - 40 pracovních dnů, což odpovídá čínským 60 kalendářních dnů.

Jestli ještě celá doba nevypršela, přijde zboží později.

Komunikace Vevia se zákazníky je hrozná.

 

dalik*

0x

Neobjednávejte a neplatte, jsou to podvodníci. Neuvidíte ani zboží ani peníze zpátky. Mám osobní zkušenost. Urgoval jsem nedodané a zaplacené zboží asi 5 x. Neodpovídají. Peníze jsem vyhodil z okna. Další čeští šmejdi !

iz*

Nejsou to podvodníci. Viz např. poradte.cz/...

Zboží samozřejmě uvidíte, ale protože kupujete od čínského prodejce, je delší dodací doba> 5 - 40 pracovních dnů. Myslím, že kdybyste si předem přečetl obchodní podmínky, jež jste odesláním objednávky odsouhlasil, neobjednal byste tam nic.

 

jarinek*

0x

Podívejte, to je všechno pěkný co tu píšete, ale neuděláte s tím vůbec nic.

Že se jedná o přeprodej z ali a dodací lhůta až 3 měsíce? Jasně, ale máte to uvedené v obchodních podmínkách.

Že má zboží šmejdskou kvalitu? Tak to reklamujte, budou vás tak dlouho natahovat, že stejně nic nevyreklamujete a přestane vás to za čas bavit.

A kdyby jim přece jen teklo do bot, protože na ně pojede jeden podnět na ČOI za druhým? Taky žádný problém. Vevio vypnou a budou prodávat za 10 minut jinde, mají v záloze spoustu dalších stránek, mimo jiné:

1. zizer.cz

2. zento.cz

3. tall.cz

4. rivalenti.cz

5. modelty.cz

6. bonoboo.cz

7. blackhero.cz

8. simplee.cz

9. ulzo.cz

10. tailer.cz

11. rintio.cz

12. trendovky.cz

13. postazadaco.cz

14. blackpanda.cz

 

janamala

0x

[ Obsah příspěvku byl skryt moderátorem @admin z důvodu porušení pravidel poradny. ]

Upozornění od administrátora 10. 10. 2019 08:13:35
Smyšlená recenze jednoho autora pod více jmény rozhodně není věrohodná, naopak je manipulativní!
milanhanousek

dobrý den ,to co jsem dostal bych nedal svému největšímu nepříteli něco hrozného to jsem ještě neviděl děs a hrůza vžádném případě nedoporučuji něco od nich objednávat bunda malá a durch mokrá a prostě hrozné na vyhození zloději jsem jim psal a nikdo se neozval tak jedu na jejich adresu a uvidime co bude

asd1

Psát musíš tomu od koho jsi to koupil a to je čínský obchod

 

anetanovotna

0x

[ Obsah příspěvku byl skryt moderátorem @admin z důvodu porušení pravidel poradny. ]

petros

Všem je asi zřejmé, že ty obhajující příspěvky jsou beze zbytku od zaměstnanců tohoto "obchodu". "Normální" uživatel určitě nemá potřebu do krve bránit něco, s čím nemá nic společného .)

Ostatně všechny ty recenze, které má vevio na svých stránkách, jsou samozřejmě fejkové.

olgabrabcova
Ano, jedině pracovníci z vevia.cz budou do krve bránit fakt, že nečteme obchodní podmínky, že "expedují" do 24 hodin, ale že to je vlastně z Číny, takže takovéto oblbování lidí je vlastně naprosto v pořádku. A právně možná i ano, ale to se teprve uvidí...
Na ČOI jsem již podala podmět.
Pokud mi nevrátí peníze do pátku, obrátím se na ADOST... Poptám se právníka a v neposlední řadě udělám na sociálních sítích menší Haloo. Kdyby nic jiného, aspoň se pokusím, jelikož tohle oblbování lidí nesnáším.
No, já třeba pracuji v IT firmě a s daným portálem skutečně nemám nic společného. A přesto si stojím za tím, že máte číst obchodní podmínky. (Stejně tak mě nepřestane udivovat, že někdo nečte licenční ujednání u jakéhokoli SW a pak se diví, ale to sem úplně nepatří.) Když vám objednané a zaplacené zboží nedojde v termínu uvedeném v obchodních podmínkách je něco jiného, než vykřikovat "podvod, podvod", protože nepřišlo teleportem do druhého dne.
petros

Nevěřím, že člověk, který pracuje v IT firmě, by neprokouknul jaké to je šméčko.

Ano a to, že nabízí fejky (Nike, Adidas, Lego...), neumožňují normální vrácení ve lhůtě 14 dnů (adresa uvedená na jejich webu není adresa, na které reálně fungují), místo odsoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží akceptují jen klasickou reklamaci, všechny recenze na stránkách jsou fejkové atd. je taky úplně v pořádku, viďte?

A když chcete slovíčkařit, tak "odesíláme do 24 h" je v podstatě taky lež, oni přece nic nerozesílají, jsou jen ti zprozředkovatelé, jak vy a pár dalších tady uvádí. Je to tedy naprosto nic neříkající a zavádějíí, je úplně jedno jestli se něco pošle do 24h, když je pak dodací lhůta třeba i v řádu měsíců.

asdfgh

@petros zaměstnanec vevia nejsem a nemám s nimi nic spolecného. Ale udivuje me jaci jsou lidé tupci a ignoranti. Na vse, co si tady vsichni do jednoho stezujete, tak vse byste nasli v jiz zminenych obchodnich podminkach. Pokud si je normalně chapavy clovek precte, tak si tam probuh nasledne nemuze nic koupit, protoze mu automaticky dojde, ze to jen preposilaji z ciny za nasobne vetsi cenu. Vse tam mate napsano, kdo je zprostredkovatel, kdo je dodavatel atd atd. A to ze 99% lidi necte obchodni podminky neni problem obchodu. Tim samozrejme nerikam ze jejich praktiky schvaluji, nicmene rozhodne nejsou protizakonne.

Prokoukl, proto by ho tam taky nenapadlo nic objednat, easy. Pokud chci něco z Číny, objednávám přímo na AliExpress. Podobné zprostředkovatelské služby fungují už dávno, to není nic nového. Většinou těží z toho, že mnoho uživatelů se na AE neorientuje, případně nabízejí uživatelsky jednodušší objednání, protože narozdíl od AE jsou v češtině. (Vlastně nevím, jestli už má AE českou mutaci, dřív byl pouze v angličtině a s tím mnoho lidí bojovalo, mně to je jedno.) Dá se polemizovat, na kolik jsou podobné portály "morální" (já myslím, že ano, jelikož je opravdu vše v obchodních podmínkách uvedeno), ale prostě pokud zboží dojde, těžko se dá mluvit o podvodu.
Asi by měl každý uživatel před prvním přihlášením na internet složit IQ test.
asdfgh

@mahraa s poslední větou naprostý souhlas.

Ještě bude sranda.

Když vidím ty částky, za kolik peněz si objednali zboží u překupníka,

tak čekám kdy se zde objeví dotaz.

"Pomóc co mám dělat? celníci po mě chcou zaplatit CLO a DPH"

haha

:D firma se jmenuje jinak, než ve skutečnosti je její název Beast s.r.o.
Ta má vedenou určitou činnost a je stanovena v ČR, tedy se na ní vztahují zákony ČR, takže je naprosto zcestné tady psát, že neplatí stejné zákony. Nárok na odstoupení do 14 dní tady jednoznačně musí projít. A firma s tím neudělá vůbec ale vůbec nic, at to má ve smluvních podmínkách. Které nejsou nadřezené českým zákonům.
Chtělo by to lehce zmedializovat, dát správné podněty na ČOI a firma se bude hodně divit.

asd1

Uzavíráš zprostředkovatelskou smlouvu, ta je podle českých zákonů. Zprostředkovatel za tebe uzavře kupní smlouvu s číňanem a na tu platí zákony čínské. Jestli zboží přišlo pozdě, jiné nebo vůbec už musíš řešit s číňanem, protože kupní smlouvu máš s ním. Oznámení posílej na rodiče a školu, že tě nenaučili česky a nevysvětlili základní právní úkony, např. že než něco podepíšu tak si přečtu co podepisuju... Zprostředkovatel svoje podmínky i platné zákony dodržel přesně tak jak měl - jeho úkol byl uzavřít za tebe zprostředkovatelskou smlouvu mezi tebou a čínským prodejcem. A to splnil. To je jak u blbejch tady

olgab

Jestli jste proti tomuto šmejdskému jednání, přidejte se do fcb skupiny "Poškození vevio".

 

 

Otázky na téma recenze vevio
Otázky na téma vevio
Otázky na téma vevio recenze
Otázky na téma vevio zkušenosti

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]