Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nepovedené řasy

Od: sirasinda* odpovědí: 7 změna:
Ahoj, potřebovala bych poradit, co dělat s řasami, co mi paní udělala na dvě věci. Připadám si jako kur*a, řasy jsou umělé, tvrdé, bez přirozeného vzhledu, šíleně dlouhé - 13 mm na začátečníka a laika co jde poprvé a navíc stejné po celé délce oka, jedno jakstaks rovné, druhé oko - řasy nakrivo. Udělala mi je asi za 45 minut a to jsem byla prvně. Je to normální? A cena 400 Kč. Podle negativních recenzí na internetu, co jsem samozřejmě četla až poté, mi možná do týdne vypadají... Ale já za tři dny jedu na dovolenou a nechci vypadat jak strašidlo. Jaké je nejlepší řešení? Nechat to být až to teda samo odpadá, nebo si je nechat někde sundat a udělat nové... , Co ty vlastní řasy? Asi budou hodně zničené a od celé od lepidla.. Je pak nějaký krém na podporu růstu a ozdravení? Máte některá zkušenost prosím?
Děkuji

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Zdravím. Já bych na Vašem místě reklamovala u paní, která odvedla špatnou práci. Zaplatila jste jí a pokud nejste s výsledkem spokojená, domluvte se s ní na opravě a úpravě řas. Toto já osobně považuji za nejlepší řešení - dohodnout se na úpravě a opravě tam, kde Vám to pokazili a to bez dalšího odkladu.

 

bomba*

0x

Dojděte si za tou paní, at vám ty řasy odstraní. Existují speciální prostředky, které lepidlo neutralizují, samozřejmě na její náklady a dělejte reklamu dle zásluh a ještě něco. Nechápu, proč jste nereklamovala hned.

 


0x

Také bych se vrátila k ní a trvala na nějakém řešení. Ale moc šancí tomu nedávám, protože to musela v prvé řadě vidět ona, že je něco špatně a jelikož si to klidně nechala zaplatit, tak si zřejmě myslí, že je to všechno v pořádku budete jí těžko vysvětlovat, že to tak být nemá. Ale alespoň máte poučení, že než někam "vlezete", tak napřed hledat recenzce.

 

lee*

0x
Mne tedy prekvapuje, ze by zdejsi radkyne sly zpet k one pani. Pokud mi kadernice obarvi spatne vlasy mam se k ni vratit a reklamovat? Pro me tedy ani omylem. Jestlize jednou svou praci zmatlala nikdy bych se ji nesverila do rukou znova. Uz bych k ni nemela duveru a fakt bych se bala co mi vytvori dalsiho. Zaplatila nezaplatila znovu bych neriskovala. Pokud vytvori neco tak spatneho tak neni odbornik a dalsi pokus muze dopadnout vselijak. Ja naopak radim najit si pani/salon co ma super recenze, treba i vice priplatit a nechat si to opravit profikem. Tam i jiste poradi jake kroky nejlepe zvolit dal. A do budoucna snad jen ponauceni ze na takove veci jen na doporuceni nebo po dukladnem cteni recenzi

Aby se vrátila tam, kde jí byla práce špatně udělaná píšeme proto, že tak normálně při každé reklamaci člověk postupuje. Ta paní by jí měla řasy zdarma alespoň odstranit, když už to "zvorala" a pak by mohla jít zákaznice do jiného salonu, kde by nemusela už platit za odstranění.

rasy

Tazatelka řasy viděla a souhlasila s jejich úpravou a proto zaplatila. Co chce reklamovat po týdnu, že se jí řasy za týden nelíbí a předtím se jí libily? Něco jiného by bylo, že jí řasy za týden odpadly, to by bylo na reklamaci.

S vámi se dohadovat nebudu. Já ty řasy nemám, svůj názor jsem napsala a rozhodnutí nechám na tazatelce.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]