Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamovali byste, nebo ne?

Od: susa* odpovědí: 15 změna:
Dobry den, dnes jsem si v obchodě Gate koupila dvoje saty.Mam ve zvyku, že kdykoliv si koupím nové obleceni, tak to strčím do pračky na 30st,aby se to jen proplachlo vodou ze skladu atd.Konkretne jsem si koupila saty modro-bile a cerveno-bile.Do pračky jsem dala ty cerveno-bile na 30st.a k tomu už nic jiného a vytáhla jsem saty, kdy ta bílá barva na šatech chytla už nádech červené barvy.Na šatech je psáno, že prát na 30st.Dodrzela jsem to.Nic jiného v pračce už nebylo a přesto se to krapet obarvilo a je to viditel ne.Jsem zklamaná,naštvaná.Kazde z šatů stály 450,- I to je peníz.Nasla jsem v koši účtenku.Zitra mam v planu veci reklamovat a vrátit i ty druhé saty.Mam obavu, že mě pošlou tzv.nekam...Obleceni si kupuju casto, ale toto se mi jeste nestalo.Co byste udělali vy?Za případnou odpověď děkuju
.
doplněno 05.04.19 10:34: Dobry den,plnilm slib,že napíšu jak to dopadlo u reklamace:Prodavačka mladinka,velmi příjemná a úplně v pohodě mi vrátilia za zboží penize.Dekuju ještě jednou vám všem za vás čas,vasi řadu,pomoc.Preju všem krásný den..

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

Šla bych reklamovat, určitě. A já osobně, když reklamuji, uvádím rovnou (sama od sebe) skutečnosti, které hrají roli a pro které by mohli reklamaci zamítnout. Takže ve Vašem případě bych uvedla fakt, že jste prala na správnou teplotu. Když se mi kdysi srazila košile, kde bylo myslím 40°C, taky jsem to tam hned uvedla. Uznali. Když jsem reklamovala flashku, tak jsem uvedla, že jsem ji použila na dvou počítačích, na ani jednom nefungovala - aby mi nenapsali, že je to možné chybou v počítači... a u žehličky jsem uvedla, že používám vodu z kohoutku, jak doporučují v návodu, ne destilovanou. Odpaluji jejich případné argumenty, ještě než je stačí vznést zatím to fungovalo...

PS A když Vás pošlou někam, tak už víte, kam nikdy pro oblečení nejít

 


1x

Reklamovat určitě to že jste to prala první den a stalo se to není duvod mít z reklamace strach.Ono by se stalo to samé i za měsíc.Druhé šaty vratte.A zda mohu poradit v G*ate už nikdy nic nekupujte jsou to strašné šu*nty ala tržnice..ale já vím stojí to málo a láká to.Já si radši koupím pěknou dražší kvalitní věc.Ale to Vám dá zkušenost už jsem starší kus.

 

amy®

1x

Ano, šla bych reklamovat. Co nejdříve. Ty druhé šaty dopadnou stejně, ani je neperte a vezměte je s sebou. Dělám to samé, také pokaždé vše nové přemáchnu na 30st., to je samozřejmost Už jsem takhle kdysi reklamovala jedny šaty s gumovým potiskem, potisk se po vyprání na 30st. začal trhat. U mě to také nebyla vysoká částka, tak jsme se na prodejně rovnou domluvili, že šaty mi vezmou zpět, ale nevrátí mi peníze, musela jsem si vybrat jiné oblečení ve stejné částce. Nebyl to standardní postup reklamace, ale nechtělo se mi to už dál řešit. Takže reklamujte, nedejte se a trvejte si na svém - přemáchnutí šatů pouze na 30st. - dle návodu k údržběa atd., ale počítejte s tím, že klasická reklamace trvá 30 dní pokud obchod nebude vstřícnější a nevyřídí reklamaci na místě.

 

hahanaj*

1x

No snad by vám mohli reklamaci uznat, ale nemusí uvěřit,že jste je prala na 30st.

Škoda, že nejste zvyklá dávát do praní ubrousky proti zabarvení já už jinak neperu . Mám na bílé, barevné a černé prádlo. Pak se skutečně nic nezabarví ani když perete na víc než 30st.

 

liska5

0x

Asi bych to taky reklamovala. Byl správný prášek na barevné prádlo? Je možné, že až uschnou, tak ten narůžovělý nádech tam nebude. Jak se k tomu postaví v prodejně? Jak kde. Někde v pohodě vrátí peníze, jinde budou mít řeči a budou chtít, abyste si vzala jiné zboží v té ceně.

 

72mona3*

0x

Šla reklamovat. Ty červeno bílé. A ještě teď bych zkusila proprat i ty druhé. Třeba budou aspoň jedny v pohodě. Červená pouští velmi často. M.

 


0x

Dobrý den. Je to k naštvání, ale nevím jestli s reklamací uspějete. Oni Vám nemusí věřit, že jste šaty prala skutečně jen na těch 30% jak je uvedeno na etiketě. Ale zkusit to můžete.


doplněno 02.04.19 22:27:

Pokud půjdete reklamovat, napište nám prosím, jak jste pořídila. Díky!

susa*

Ano, zítra napíšu jak jsem "dopadla"-.. Zajdu tam zítra dopoledne..

 

susa*

Děkuju vám moc za odpovědi.. Prášek je kvalitní a vse dle doporučení praní atd.a stejně ten nádech červené tam je.Vim,že jde jen o tzv.hadry a lidi tu řeší podstatne horší problémy,ale i tak..Upřímně jsem ani odpověď nečekala a jen doufala,že mě některá z zen pochopí.-a za to děkuju.. Uvážím zda zkusím dle jejich doporučení vyprat i ty druhé na 30st... Ještě jednou děkuju..
elane

Druhé šaty neperte. Vratte je. Nevyprané by Vám je měli vzít zpět bez problémů.

susa*

Ano,to samé si říkám i já.. Ty druhé vzít a rovnou vrátit, protože s největší pravděpodobností dopadnou stejne.Cervena barva bývá agresivnější,ale námořníky modrá je taky silná barva..Děkujuza pomoc,radu..
elane

Teda já bych jim vnutila i ty červené. U těch sice možná budou něco namítat, protože už je neprodají, ale nedejte se. Prostě tam stůjte a neodcházejte, dokud je nevezmou zpět. Nehádala bych se s nima, ale klidně bych tam stála a čekala, až vezmou šaty zpět. Za chvíli si v krámě uvědomí, že jim vlastně děláte antireklamu a odrazujete ostatní zákazníky.

72mona3*

Když si něco koupím, je to proto, že to chci. Proč bych měla tedy vracet něco, co chci? Nemohou vědět, jestli pustí barva i na nich. Až to budu vědět, tak se rozhodnu.

 

susa*

Děkuju i za další odpovědi.. Zítra tam zajdu a budu reklamovat..V nejhorším mě pošlou někam a budu mít další zkusenost.Taky mě první napadlo,že mi nebudou věřit,že jsem přrala na 30st.atd,ale dělám to tak s každou novou věcí a jen,kde píšou přepsat v ruce, tak to opravdu nedělám.Delam to tak vždy a ještě se mi to nikdy nestalo.Nemam rada konflikty,nerada reklamuu,ale tohle je evidentně sunt kdoví odkud.Moc všem dekuju..

 

belicka

0x

Reklamovala bych bez obav.

I vyprané věci se mohou reklamovat. Právě proto, že se vypraly a mají vadu.

Nic nedejte, co budou prodavačky /vedoucí/ vysvětlovat, reklamaci musí vzít, at si myslí, co myslí.

Pokud nerozhodnou reklamaci na místě. I to se může stát, nemusíte být první s těmito výrobky.

Na reklamační list si nezapomeňte vyplnit, jak požadujete reklamaci vyřídit. Někde vyplňuje proadavačka.

Jestli chcete nové věci, vrátit peníze, nebo slevu.

Než podepíšete, dobře si to přečtěte, co vlastně podepisujete.

Podívejte se na D-test, jak správně reklamovat. Je tam dobrý postup.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]