Nejste přihlášen/a.
Šla bych reklamovat, určitě. A já osobně, když reklamuji, uvádím rovnou (sama od sebe) skutečnosti, které hrají roli a pro které by mohli reklamaci zamítnout. Takže ve Vašem případě bych uvedla fakt, že jste prala na správnou teplotu. Když se mi kdysi srazila košile, kde bylo myslím 40°C, taky jsem to tam hned uvedla. Uznali. Když jsem reklamovala flashku, tak jsem uvedla, že jsem ji použila na dvou počítačích, na ani jednom nefungovala - aby mi nenapsali, že je to možné chybou v počítači... a u žehličky jsem uvedla, že používám vodu z kohoutku, jak doporučují v návodu, ne destilovanou. Odpaluji jejich případné argumenty, ještě než je stačí vznést zatím to fungovalo...
PS A když Vás pošlou někam, tak už víte, kam nikdy pro oblečení nejít
Reklamovat určitě to že jste to prala první den a stalo se to není duvod mít z reklamace strach.Ono by se stalo to samé i za měsíc.Druhé šaty vratte.A zda mohu poradit v G*ate už nikdy nic nekupujte jsou to strašné šu*nty ala tržnice..ale já vím stojí to málo a láká to.Já si radši koupím pěknou dražší kvalitní věc.Ale to Vám dá zkušenost už jsem starší kus.
Ano, šla bych reklamovat. Co nejdříve. Ty druhé šaty dopadnou stejně, ani je neperte a vezměte je s sebou. Dělám to samé, také pokaždé vše nové přemáchnu na 30st., to je samozřejmost Už jsem takhle kdysi reklamovala jedny šaty s gumovým potiskem, potisk se po vyprání na 30st. začal trhat. U mě to také nebyla vysoká částka, tak jsme se na prodejně rovnou domluvili, že šaty mi vezmou zpět, ale nevrátí mi peníze, musela jsem si vybrat jiné oblečení ve stejné částce. Nebyl to standardní postup reklamace, ale nechtělo se mi to už dál řešit. Takže reklamujte, nedejte se a trvejte si na svém - přemáchnutí šatů pouze na 30st. - dle návodu k údržběa atd., ale počítejte s tím, že klasická reklamace trvá 30 dní pokud obchod nebude vstřícnější a nevyřídí reklamaci na místě.
Teda já bych jim vnutila i ty červené. U těch sice možná budou něco namítat, protože už je neprodají, ale nedejte se. Prostě tam stůjte a neodcházejte, dokud je nevezmou zpět. Nehádala bych se s nima, ale klidně bych tam stála a čekala, až vezmou šaty zpět. Za chvíli si v krámě uvědomí, že jim vlastně děláte antireklamu a odrazujete ostatní zákazníky.
Reklamovala bych bez obav.
I vyprané věci se mohou reklamovat. Právě proto, že se vypraly a mají vadu.
Nic nedejte, co budou prodavačky /vedoucí/ vysvětlovat, reklamaci musí vzít, at si myslí, co myslí.
Pokud nerozhodnou reklamaci na místě. I to se může stát, nemusíte být první s těmito výrobky.
Na reklamační list si nezapomeňte vyplnit, jak požadujete reklamaci vyřídit. Někde vyplňuje proadavačka.
Jestli chcete nové věci, vrátit peníze, nebo slevu.
Než podepíšete, dobře si to přečtěte, co vlastně podepisujete.
Podívejte se na D-test, jak správně reklamovat. Je tam dobrý postup.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.