Nejste přihlášen/a.
No,mě by se nechtělo platit poštovné zpět...tenhle"neviditelný"kaz bych si opravila nebo si jej nevšímala,pokud to nevadí funkci a vzhledu.
...asi jonikdy jsem nereklamovala,nebyl důvod,ale vždy jsem četla v pravidlech,pošle nám balíček zpět (o tom,že je to na účet příjemce-dobírkou nebylo ani slovo)
...každopádně zpět k otázce-nereklamovala bych to ani v kamenném obchodě či jinde,v běžné konfekci prkotiny neřeším
Prodejce je povinnen si vadné zboží stáhnout zpět sám nebo uhradit náklady na odeslání dle ceníku. Takže Vás to nic stát nebude.
Prodejce je povinnen si vadné zboží stáhnout zpět sám nebo uhradit náklady na odeslání dle ceníku.
Nojo, ale prodejce je povinen uhradit "nutné náklady", tj. nejnižší možné, navíc je nehradí hned, ale až po vyřízení reklamace a jaksi ne automaticky, ale na požádání. Takže se z toho stává martyrium. Na poštu se zbožím, na poštu pro zboží, zažádat si a čekat. Mnohdy je tak člověk na vážkách, jestli se reklamace finančně či časově vyplatí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.