Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, z e-shopu mi přišla napodedobnina parfému nebo již prošlý výrobek. Originál velice dobře znám, nakupuji ho opakovaně. Tento výrobek téměř vůbec nevoní. Máte zkušenost? Jak dále postupovat? Parfém jsme otevřeli, takže ho není možné vrátít v rámci 14-ti denní době. Je možnost někde e-shop nahlásit? Věřím, že nejsem jedinný napálený zákazník
Já osobně se takovým nákupům vyhývám. Pokud někdo prodává originál parfému za nesrovnatelně nižší cenu, je to vždycky podezřelé. Dávám přednost osobnímu vyzkoušení i u vůně, kterou osobně znám. Prostudovala bych si reklamační řád e-shopu, všichni ho musí mít a postupovala bych podle něho. Asi bych zkusila i Českou obchodní inspekci.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.