Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace parférmu

Od: anda123 odpovědí: 4 změna:

Dobrý den, z e-shopu mi přišla napodedobnina parfému nebo již prošlý výrobek. Originál velice dobře znám, nakupuji ho opakovaně. Tento výrobek téměř vůbec nevoní. Máte zkušenost? Jak dále postupovat? Parfém jsme otevřeli, takže ho není možné vrátít v rámci 14-ti denní době. Je možnost někde e-shop nahlásit? Věřím, že nejsem jedinný napálený zákazník

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hanak*

3x

Parfém pošlete zpět, napište, že reklamujete z důvodu špatné kvality, a žádáte vrácení peněz. Vracela jsem na Notino a Elnino, peníze bez problémů asi za 10 dní zpět na účtu.

 

mysdomaci*

2x

Já osobně se takovým nákupům vyhývám. Pokud někdo prodává originál parfému za nesrovnatelně nižší cenu, je to vždycky podezřelé. Dávám přednost osobnímu vyzkoušení i u vůně, kterou osobně znám. Prostudovala bych si reklamační řád e-shopu, všichni ho musí mít a postupovala bych podle něho. Asi bych zkusila i Českou obchodní inspekci.

 


2x

Na svých stránkách má obchod kontakty. Zavolejte tam a domluvte se. Pak budete vědět, co je možné.

 

iz*

0x

Neuvádíte, v kterém e-shopu jste napodobeninu koupila, proto mohu poradit jenom postup podle všeobecných obchodních a reklamačních podmínek e-shopu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]