Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Odmitnuta reklamace prohnuta systemova deska

Od: petrvesely* odpovědí: 37 změna:

Zdravim a prosim o radu. U rok stareho mobilu prestal uplne zobrazovat displej.

Mobil jsem poslal na reklamaci a ta nebyla uznana z duvodu ze pry mobil byl mechanicky poskozen - prhnuta zakladni deska.

Po dotazu co je to za nesmysl prohnout zakladni desku UVNITR mobilu a nepockodit plastovy kdryt a sklo na displeji jsem dostal informaci, ze se to deje tim, ze mobil je nosen v kapse kialhot, pri sednuti si se mobil PROHNE, tim prohne i zakladni desku ale protoze je obal pruznejsi, tak se vrati BEZ POSKOZENI zpet ale deska zustane prohnuta.

Nevim, zda se mam vic smat, nebo plakat, mobil za 4 litry v haji ale v kalhotach nikdy zasednutej nebyl

doplněno 27.10.12 16:56:

Jen bych chtel pro nazornost CO se musi ohnout a jeste na kratsi strane za mobil, doplnuji obrazek a odkaz na mobil o ktery se jedna: alza.cz/... doplním, že alza.cz není tim prodejcem.

A ted reknete dokazal by nekdo z vas takovyto mobil prohnout v kratsi strane tak aby systemiva deska zustala prohnuta a mobil zustal naprosto netknuty, protoze popis servisu vyslovne uvadi "jen bezne opotrebeni"i kdyz mobil je az nadmiru MALO poskozen, dokonce displej neni poskraban VUBE ani jedine skrabnuti...


 

 

37 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

No jo servisáci si vždy něco vymyslí a tohle je teda opravdu 3.14čovina. Takovéhle mizivé prohnutí není důvodem poškození, nehledě na to, že kdyby bylo způsobeno z vnějšku, tak je display na padrt.

To byla kdysi aféra s neuznanými reklamacemi jedné nejmenované značky, že majitelům navlhnul. Až jich bylo podezřele mnoho, tak se profláklo, že navlha celá dodávka cestou od výrobce do Čech :D

Ti servisáci dělají jakoby ty záruční opravy platili ze svého

petrvesely*

Ted mne napadla jedna vec, je to skutecne takova 3.14čovina ze tomu udelam www stranky. Nascanuju tam vyjadreni servisu, dam tam fotky a popis a dopis od prodejce. Udelam tomu super propagaci i kdyz by mne to melo stat jeste jendou to co stal mobil

Zitra na tom zacnu delat.

Dobrý nápad

Dej vědět, rád se na to podívám

petrvesely*

Rad to sem dam... Uz se tesim.

vilfein*

Držím palce Někdy jsou holt servisáci nuceni (stejně jako pojištováci) dělat maximum proto, aby jste s reklamací neuspěl... holt taková je dnes "báječná" doba

petrvesely*

To bych jeste pochopil, ale s tou vymluvou si mohli dat trochu vic prace. Mimochodem na te fotce drzi tu desku koukam dvema prsty, ktere kdyz trochu zatlaci, ta deska by se patrne prohla tak nejak, jak ukazuje fotka, ze?

Naproti tomu kdyz bych chtel prohnout ten mobil, byt jen o trochu, musel bych ho dat do sveraku...

Záruční opravu hradí výrobce a solidní výrobce s tím nedělá žádné problémy, já to vidím spíš jako obyčejný jednoduchý problém v lidech u nás, jestlipak si ti servisáci takovéhle neuznané reklamace pak nevykazují jako provedené?

majsterjoe*

otazka taky je, jestli je to autorizovany servis od vyrobce, nebo se jedna o telefon z sedeho dovozu, tudis zaruku poskytuje pouze prodejce a ten se bude vykroucet vzdy.

Není to pravidlo, naopak až překvapivě výborné zkušenosti mám se zbožím z neoficiální distribuce, nejen že zboží bylo téměř za poloviční cenu, ale reklamace proběhla úplně hladce. Prostě záleží na lidech a vážení si zákazníka.

 

petrvesely*

Doplním: prosím o Váš názor, jak se mohla deska prohnout? A co rikate na odmitnutí reklamace? Co by jste delali Vy na mem miste? Díky!

 

fino97*

0x

A ptate se tedy,zda se mate smat,nebo plakat?spise plakat...toto poskozeni se obcas vyskytuje,kdosi to resil i pres soudniho znalce,ale nepochodil-ze se to proste stava...takze mate obavam se,po mobilu-joo,studenaky jsou svine...

petrvesely*

No cekal jsem cokoli ale ne takovou hloupou odpoved. Prece nemuzete prihnout mobil!

Zvlaste bez poskozeni pri prohnuti po DELCE mobilu, kdyz je to tento mobil: alza.cz/... (Prodejce ale neni alza.cz!)

Vzdyt by to sklo na dislpeji (nebo plast) musel 100x driv prasknout nez by doslo k prohnuti desky aby zustala prohnuta.

Takze tohle zduvodneni je nesmysl

 


0x

Jestli už není co ztratit, zkusil bych součásky pořádně prohřát horkovzdušnou páječkou, třeba se zase "chytnou" jen pozor na plastové části, aby se neroztekly

fino97*

ok,take bych to zkusil-ale musite sundat fotoaparat,mikrofon,repro...proste vsechny plastove casti..

petrvesely*

Diky za radu, nikdy jsem to nedelal ale reknu nekomu. Porad se ale nemuzu smirit s tim, jak se mnou vy...l ten prodejce. Nejsem zvykly se nechat drbat pri reklamacich a tohle zduvodneni odmitnuti reklamace je nejblbjejsi co sem kdy slysel

 


0x

Asi bych to reklamoval opět s námitkou že jejich zdůvodnění je nesmysl!

 

majsterjoe*

0x

neni to zadna hloupa odpoved servisu. Tohle opravdu se deje a reklamace se zamitaji. Stejne jako napriklad vhlkost, na kterou taky neuznavaji zaruku.

Nicmene podle fotky a mych zkusenosti v noseni telefonu v kapse bych jen dodal, ze telefon by byl prohnuty na sirsi strane a ne takto.

A co se tyce braneni proti tvrzeni servisu, neexistuje zadna pomoc. Jen si priste dat pozor na znacku kterou kupuju a jestli je ten servis autorizovany. Jedine reseni je opravdu soudni znalec a pak se znovu oratit na ten servis.

petrvesely*

ano, mizna nekdo nosi v kapse mobil, mozna se nekdy i prohne, ale doplnil jsem do popisu typ mobilu a sam uznate, ze v tomto pripade se jedna o hodne hloupou odpoved

 

iz*

0x

Já bych reklamaci opakovala, v případě dalšího zamítnutí reklamace bych se obrátila přímo ny výrobce

petrvesely*

Obratit se primo na vyrobce? Myslite Samsung? rad to udelam, kdyz poradite jak.

Zkusil bych jiný servis.

petrvesely*

Nasel jsem na strankach Samsungu: samsung.com/... servis tady u nas primo ve meste a neni to Britex. Je pravda, ze mohu jako spotrebitel pozadat o zarucni opravu primo v autorizovanem servisu, je to tak? To by bylo reseni.

Dotaz jsem moc nepochopil...

Zboží s originálním záručákem můžeš reklamovat v jakémkoliv autorizovaném servisu, pokud jako záručák slouží učtenka tak přes prodejce.

petrvesely*

Nevim, zda byl u mobilu zarucak pohledam tu bednu od nej, jestli ji najdu...

 

petrvesely*

Takze lidi, zaver je zde:

Kontaktoval jsem soudniho znalce na mobilni telefony, velice solidni pan, a ten mne trochu poodhalil praxi jak to chodi.

Samozrejme, ze popisovana zavada se nemohla stat jak popisuje BRITEX a prodejce a klidne to do posudku napise ale to je pry uplne zbytecne. K soudu bych prinesl ja znalecky posudek, a samozrejme protistrana jiny s protichudnym vyjadrenim autorizovaneho servisu a tedy soud by si nechal vyhotovit treti znaledky posudek na zaklade ktereho by rozhodl, a nikdo nevi, koho tim poveri a jak to dopadne. Takze bych ve fnale i se znaleckym posudkem mohl zustat s rozbitym telefonem, a povinosti zaplatit soud, tri znalecke posudky a naklady protistrany.

Pan take rikal, ze jich, jako znalcu na telefony ubyva, protoze na takoveto nesmyslne handrkovani nema nikdo z nich nervy...

Tak premyslim, zda to mam vzdat, nebo ne, hodne se chce bojovat...

Je to smutné, na jednu stranu tečou neskutečně velké peníze do reklamy a na druhou stranu jsou zblblí servisáci všechno zabít. Vždyt i hladce vyřízená reklamace je reklama a ne zrovna malá. Já to zažil na vlastní kůži, kdy mi neuznali reklamaci (oprávněně, jen jsem to zkusil) a telefonicky mi sdělili v čem je problém a že reklamaci neuznají, ale z reklamních důvodů mi opravu provedou zdarma, jen nemohou dodržet zákonnou měsíční lhůtu - tomu říkám přístup k zákazníkovi.

praivo*

Jaký to byl prodejce?

petrvesely*

Prodejcem byl www.mall.cz

nespokojena*

Zrovna řeším taky takový problém,s telefonem SAMSUNG GALAXY GIO za 4500Kč. Telefon jsem dnes vyzvedla po třetí stejné reklamaci a hádejte...vysmáli se mi do obličeje.Telefon je zcela neovladatelný,háže různé okna,kdybych chtěla volat sos třeba záchranku,nebo hasiče,tak bych tam dřív doběhla,než by se mi podařilo vytočit jakékoliv číslo.Atd. atd.,spousta jiných závad,kvůli kterým jsem dokonce platila 2x vyšší fakturu než normálně...ale podle servisu BRITEX,závada nenalezena! Telefon jsem zakoupila ve společnosti MAVEX,ti se k tomu otočili zády,nevím do jaké míry mají nějaké pravomoce,prej si to mám se servisem vyřídit sama. Moje poslední naděje,že telefon dám soudnímu znalci,se tímto rozplynula...vím,že 4500 není nějaká omračující částka,ale najdete to na chodníku? Takže BRITEX BRITEX BRITEX,lynčovat je a jim podobné.Je smutné,že běžný spotřebitel téměř vždy utře nos.

stirecek*
Záleží na tobě, jak se k tomu postavis. Já se momentalne soudim potřetí, vzdy jsem vyhrál, tak doufám že i ted. Jedenkrát šlo o pouhých 13 tis, ale tam jsem měl jistotu, že to ustojim, ve zbylých případech stovky tisíc, první případ v pohodě, tento bude dle právníka taky v pohodě, možná i proto si nic ještě nevzal. Takže záleží na tobě, s principu určitě ano, ale je to otázka, zda nebudou výdaje větší než škoda. Jak dopadly ty okna?
petrvesely*

Větsinou take bojuji jak jsen se da ale tady, pri cene telefonu zhruba 3500 se to nevyplati riskovat, ale do budoucna clovek vi na co si dat pozor, tedy na jakeho prodejce a na jakou znacku mobilu vzhledem k servisnim / reklamacnim podminkam.

briketa007*

Zdravím Vás,

vzdejte to, je to bez šance. Leda, že byste tak dlouho otravoval Samsung, až Vám telefon vymění. Servisy mají jasné instrukce! Jsou pouze zainteresováni na tom, aby to dobře opravili. No a v tom je ten problém. Servis těžko může dobře (tak aby telefon nepřišel znovu na reklamaci) opravit mobil, který má prohlou desku. (teď nebudu hodnotit jestli je vaše deska prohnutá,to chce mít v ruce).

Mobil je citlivé zařízení, systémová deska má několik vrstev, v kterých se promenádují informace. Pokud desku prohnete. Může se kdekoli vytvořit studenný spoj a telefon může dělat cokoli a nebo taky nic Třeba už jen rozebrání a složení může spoj obnovit a technikovi se to potom vrátí na reklamaci ... a má z toho problémy... servisu to nikdo nezaplatí... atd..

Kdybyste měl představu kolik lidí denně zkouší nasekat 3 úmyslné vady ,jen aby měli nárok vrácení peněz. Dělal byste to jako výrobce taky tak. Tento fakt bohůžel postihne i procento lidí, kteří za to nemohou ... tak jako se dívá milióny lidí na Nuseláku do plotu jen kvůli tomu , že tam pár zoufalců skočilo.

briketa007

všechno je to o lidech a jejich přístupu. Servisy u nás jsou z velké části fušeři (od mobilů...přes...až... po automobily).

Deska se musí hóóódně prohnout aby došlo k nějakému přerušení. Studený spoj se nevytvoří, ten musí existovat z výroby - a je to výrobní vada.

Solidní servis neřeší 3,14čoviny a v záruce bez řečí mění, pokud nejsou znatelné známky hrubého zacházení.

 

briketa007*

bmbx

nevím jestli jste přímo z tohoto oboru, já dělal v oblasti výroby a servisu mobilů přes deset let, a věřte že po prohnutí desky se může stát cokoli. Zejména u mikro BGA obvodu se vám spoj klidně přeruší, keramický koncový stupeň praskne.

Vezměte si PC motherboard 100x ho prohněte, 10x s ním švihněte o zem a pak ho zase zapojte. Jsem zvědav jestli Vám bude fungovat

Vždyt jsem psal - hóóódně prohnout :D. Chtěl bych vidět ten mobil, jak by asi vypadal, aby se deska v něm prohla až k nefunkčnosti, pokud pominu jak by musel vypadat jeho kryt, tak by určitě šel do kopru displej. Ti servisáci jsou prostě lemra, pokud tu reklamaci nechtějí uznat . Dělají jen špatnou reklamu sobě a pak i výrobku. Výrobek o kterém se roznese, že nemá dobrý servis lidi nechtějí kupovat . Chovají se jakoby to platili ze svého :D

 


0x

Jak už se tu psalo... proč nezkusit jiný servis? A pak další... dokud to někdo nespraví.

majsterjoe*

Mobilni telefon na reklamaci v ramci zaruky, je uz vedeny v evidenci jako odmitnuta zaruka. Bohuzel. Neni to ze kazdy servis ma vlastni knihu oprav a muze si opravovat co chce. Musi to pak vyuctovavat u vyrobce.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]