Nejste přihlášen/a.
Již 6x jsme reklamoval telefon u spolecnosti O2 od ktere jej mam. Pokazde to byla jina zavada, nebo nekdy dvakrat stejna(nefunkcni bocni tlacitka, dotykovy displej atd.) pokazde reseno v servisu preinstalaci softwaru. Vím ze poku je 3x stejná nebo 4x jina zavada mam pravo na vraceni penez. JENOMZE: kdyz doslo na 4 reklamaci zacali rikat ze tam zadna zavada neni a ze reklamace zamitnuta, po pate znovu,a nyni kdyz jsem ho sel reklamovat po seste byla vsechna tlacitka nefunkci displej nereagoval, predvedli jsme to na prodejne ze opravdu neunguje, oni to zapsali do protokolu,a dnes mi bylo opet sdeleno ze reklamace zamitnuta. jak se muzu branit?
Nejdříve pohrozit ČOI a pokud nezabere nasbírat důkazy (nefunkční telefon) + všechny reklamační protokoly a opravdu podat podnět k ČOI.
S reklamací telefonu mám stejnou zkušenost - v mém případě stačilo pohrozit.
Reklamační opravy provádějí externí firmy, a pokud telefon do nějak určitého počtu dní (30 - 60 - 90) pošlete zpět jako nefunkční (je jedno, jestli jde o stejnou, či jinou závadu), firma, která tel. opravovala dostává zařízení zpět jako neopravené. Neuznaná reklamace pak může být ze dvou důvodů - známky Vašeho zavinění, či případná oxidace po vytopení telefonu (bylo by zapsáno v protokolu) a nebo na telefonu nebyla nalezena žádná závada. Pokud Vám totiž firma telefon vrátí s nenalezenou chybou, firma opravující telefon (resp. asi přímo konkrétní technik) není nijak postihnuta. Pak zbývá asi jedině - buď si vzít prášek na nervy a poslat telefon znovu na reklamaci a nebo rovnou nechat celou věc prozkoumat ČOI. Můžu se jen ze zvědavosti zeptat o jaký tel. se jedná?
Pokud se stejná vada vyskytne opakovaně nebo má věc více vad, můžete požadovat výměnu nebo odstoupit od smlouvy (622 odst. 2 a 3 občanského zákoníku). Pojmy opakovaná vada a více vad nejsou zákonem stanoveny, z judikatury však vyplývá počet tří opakování nebo současně se vyskytujících vad.
Do reklamačního protokolu uveďte, že reklamujete mobil po 7! a trvejte na svých právech. Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, popř. výměna - rozdíl ceny Vám nevrátí, ale běží nová záruční doba 24 měsíců. Záleží velmi na domluvě s operátorem. Pokuste se, že si třeba doplatíte a vezmete jiný, místo vrácení peněz. Všechno jde, když se chce - myslím tím operátora.
Pokud byla závada odstraňována reinstalem firmware a máte na to servisní zprávy, jde o opakovanou STEJNOU závadu firmware, není důležité jak se závada v tu chvíli projevuje. Máte nárok na vrácení peněz!
Pokud Kyslík nepochopí, vzít reklamační protokoly a hurá na ČOI, nemůžete prohrát...
Mimochodem, přehrání systému je možnost, kdy už technici neví co s tím a "tohle" TŘEBAS na chvíli pomůže...
Díky všem za odpovědi! jední se o Nokii 5230. Dle reklamacnich protokolu bylo uvedeno jednou oprava-výmena lcd, a pri dalsich dvou reklamacich prehrani SW. Coz znamena ,jak pise hop,ze nevedeli co s tim. A ted kdyz uz mi jde o tu posledni reklamacci abych mohl odstoupit od smlouvy mi vzdy prijde vyjadreni " OBNOVENI TOVARNIHO NASTAVENI,SW I FW VERZEV SOULADU S POZADAVKY VYROBCE.ZAVADY UVEDENE ZAKAZNIKEM SE V PRUBEHU TESTU NEPROJEVILI NAROK NA ODSTOUPENI OD SMLOUVY NEVZNIKA" takze mi bylo doporuceno az se mi telefon opet zasekne dovezt ho v tomto stavu na sidlo smluvniho servisu O2 coz je CELL NET na praze coz je celkem problem kdyz nejsem z Prahy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.