Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Výměna telefonu a opětovná reklamace

Od: maser* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,mám takový menší problém.Měl jsem telefon Nokia N8,koupil jsem ho z druhé ruky v komplet balení se záručním listem od O2,jelikož mi nevyhovoval,měl jsem ho cca týden a dal na internet,že vyměním za jiný.Ozval se mi pán,dohodli jsme výměnu za jiný telefon,sešli se,vyměnili oba jsme byli spokojeni,po pár dnech se pán ozval,že potřebuje bezpečnostní kod telefonu kvuli vyresetovaní systemu,nebyl standartní ale byl již změněn předchozím majitelem,kontaktoval jsem tedy předchozího majitele,ten mi kod řekl ale pan mi pak volal,že mu nejde ani tento kod,pak si vše vyřešil po svém a už se neozval,dnes po 5 týdnech od výměny se ozval s tím,že byl s telefonem kvůli nečemu v obchodě a že mu řekli,že zadní kryt má polámané pacičky a slepené vteřinovým lepidlem a že u telefonu Nokia N8 a E7 je výjimka se zárukou,že pokud je nějak poškozen zadní kryt nebo sundavan mimo servisní středisko Nokia,že padá záruka,pán tedy napsal,že požaduje kompenzaci.Už jsem mu psal,že je to nesmysl,že od výměny proběhlo 5 týdnů,že si vše mohl udělat sám atd atd.Zajímá mě váš názor,zda to mám nějak řešit nebo ne?Dle mého názoru je to nesmysl,takhle by to mohl praktikovat každý.Jinak žádnou kupní smlouvu jsme nesepsali.Díky za odpovědi.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

Dobrý den. Nařešila bych to. Vy byste toto mohl udělat též a požadovat po něm kompenzaci po 5. týdnech. To by se jistě též na Vás vyprdl.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]