Nejste přihlášen/a.
Prosim o radu jak dale postupovat. Dne 20.1.2010 jsem zakoupil mobilni telefon 5530. 2.7.2010 jsem vyrizoval reklamaci, pri ktere byla provedena vymena repro a nahran novy software, dalsi reklamace byla 27.10.2011 s tim, ze chrasti repro a a mobil neupozornuje na prichozi sms,opet byla provedena vymena repro a audio modulo, nahran novy software. Po vyzvednuti na prichozi sms telefon upozornoval 3 dny a pote opet stejny stav. Dalsi reklamace 16.11.2011 s tim, ze telefon neupozorni na sms (nerozsviti se, nezobrazi se na displeji nic a ani nevyda zadny ton...musim do menu a do zprav abych zjhistil zda nejaka smsm dosla), opet byl nahran novy software, ale po vyzkouseni fungoval stejne jako pred ni. V pripade, ze bych dal telefon nyni na reklamaci, nemam nahodou jiz narok na odstoupeni od smlouvy a vraceni penez? Pripadne nevite nekdo cim by to mohlo byt. Telefon funguje zcela normalne, ale nezobrazuje prichozi smsm ani na ne nijak neupozorni. Predem dekuju.
Je to naprosto jednoduché. Od kupní smlouvy odstoupíte po třech stejných, nebo čtyřech různých opravách. Pokud i první reklamace byla podobného rázu jako dvě následující, neměl už jste vůbec potřetí mobil dostat ze servisu zpět do ruky ale rovnou peníze... Pokud byla první oprava jiného rázu, až ponesete telefon do opravy počtvrté, vezměte veškeré předchozí opravenky a veškeré příslušenství co bylo u telefonu a žádajte peníze zpět. Dostanete je ale až tehdy, až servis uzná, že jde opravdu o čtvrtou(popř. třetí) oprávněnou reklamaci...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.