Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Notebook za korunu?

Od: maka* odpovědí: 43 změna:

Já to nechápu to je podvod ale proč tento osvědčený eshop prodává jen notebook za korunu?

 

 

43 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mkat*

2x

A čo to objednat.Ak pride za korunu plus poštovne tak ho preber.Ak pride cena 18000 korun tak neprebrat a hotovo.Proste nedodržali dohodu.

maka*

to je prava to je jak kdyby si objednal naprosto normální věc a došla by mě dom s jinou nepřepokládanou sumou

 

moxa*

1x

Žasnu, kolik lidí je ochotno veřejně prezentovat, že někoho s radostí odrbe o 20 tisíc, protože udělal chybu v ceně...

Každá firma si přece musí hlídat ceny. Pokaď to inzerujou za korunu tak by lidi byli blbý kdyby na to nereagovali!.!.! To néní žádný odrbání někoho!.!.!

moxa*

A ten notebook podle vás zaplatí kdo? Majitel firmy, nebo nějakej chudák co se překlik, to bude splácet dva roky ze svého platu?

Ale vy byste měl asi svědomí čisté, jak koukám

Přeju vám, abyste nikdy neudělal chybu za dvacet tisíc. Našla by se jistě spousta poctivých lidí, kteří by toho rádi využili.

doplněno 12.11.11 09:58:

Jako kdybyste řekl, že si každý musí chránit svůj majetek. To je sice pravda, ale neznamená to, že když zapomenu zamknout své auto, je to pokyn pro kolemjdoucí, aby si ho na pár let půjčili.

Ale to jsou prostě Čecháčci. Obohatit se na cizí účet a ještě kdo toho nezneužije není slušný, ale hloupý.

juldab*

To že se někdo splete je sice hezké ale ten dotyčnej za to bere plat a tak bude po zásluze potrestán. Když vám chirutg místo bradavice odřízne celou ruku tak je to taky chudák kterej se spletl?

moxa*

Nevím, co ještě dodat. Jestli byste si dokázal užít něco, co byste získal takovýmto způsobem, tak si asi neporozumíme. Já bych se hanbou propadla.

Prostě když pokladní zapomene zaklapnout zásuvku, je v pořádku, když si vezmete její tržbu - je to přece její práce, tak si měla dávat pozor a jen po zásluze zaplatila za svou blbost. Jestlipak byste byl také tak chápavý, být třeba synem té pokladní. Nebo té, která uvedla špatnou cenu notebooku. Jo, mami, překlepla ses, tak cáluj.

Řekla bych, že se stydím za českou mentalitu, ale stydím se za ni už dávno, takže by to nemělo ten dopad.

moxa:

Zcela s vámi souhlasím

moxa*

Moc díky za podporu, opravdu už jsem si říkala, jestli nejsem vážně divná

Fakt jste mě potěšil!

cepagis*

To Moxa: Chápu a možná i obdivuji Váš názor, nicméně jak můžete v dnešním světě přežít? Srovnávat to s kráděží v pokladně je přece nesmysl a když vidím nabídku notebooku za korunu, proč bych to nevyužil? Je to chyba obchodu, ale každý máme nějakou zodpovědnost, ne? Zmýlit se je lidské, ale když mám na starosti ceny v inernetovém obchodě, musím nést následky. Eliminovat se to dá několikanásobnou kontrolou, uzavřením pojistky "na blbost", v pracovněprávním vztahu na to myslí i zákoník práce, kdy zaměstnavateli odpovídáte za škodu tuším to trojnásobku platu...

cepagis:

padla tady také otázka zdali by někdo měl z takto nabytého zboží radost - čecháček ano a to je trochu smutné.

Srovnávat zde překlep, s chirurgem který omylem uřízne jinou část těla - to je dobrý vtip. Vůbec celá diskuze tady je dost mimo . Jenom to, že někdo začne uvažovat zdali v nabídce je myšlena cena vážně, když se mnohonásobně liší od reálu . a pokud ne tak je to HRUBÁ CHYBA za kterou musí firma pykat.

moxa*

Přesně to mě napadlo :D Překlepů uděláme každý denně desítky, ale ufiknout končetinu není překlep

Chirurg má mnohonásobně vyšší zodpovědnost a měl by se kouknout...no, aspoň dvakrát

moxa*

Já samozřejmě uznávám, že ten člověk udělal chybu a třeba i zaslouží PŘIMĚŘENÝ trest.

Ale to, o čem tu mluvím, je to, že si neumím sama sebe představit, jak se doma raduju z tak bezvadného "kupu", zatímco tuším, že na druhé straně si nějaký chudák kouše nehty, jestli ho třeba nevyhodí z práce. Mluvím samozřejmě o těch názorech, které se tu objevily až poté, co bylo jasné, že jde o chybu - honem to objednej než na to přijdou apod. Už je vidím, kdyby se to stalo někomu z rodiny, jak by zas nadávali na ty druhé, co toho využili a že jim muselo být jasné, že jde o chybu. A nadávali by jim bůhví do čeho.To je právě to hnusné. Jak každý hrabe akorát pod sebe, ale běda jak jiný udělá to samé.

A pokud jde o to přežití - díky tomu, co jsem studovala a v jaké oblasti pracuju, mám fakt štěstí na dobré lidi a mám spoustu lidí, na které se můžu spolehnout a kteří se neukájí financemi Takže vím, že ti by se mnou souhlasili.

Jinak se mi přežívá těžko, když vidím, co se děje kolem mne a denodenně slyším, jaká zvěrstva na sobě lidé páchají. Musím brát svět jako ostrůvek, kde žiju já a mí milí a kolem holt plave to svinstvo :D Svatá nejsem ani trochu, to se nebojte, ale mám své meze. Prostě mít radost, zatímco druhý kvůli tomu pláče, to podle mě hnus a to mi nikdo nevymluví I když - máte pravdu, problémy mi to přináší - tam, kde si známé nevybírám - v příbuzenstvu. Tam panují podobné názory jako zde

Díky i za vaši podporu!

jofa*

moxa:

Naprosto s Vámi souhlasím, a dokonce Vás obdivuji, že jste to sem napsala. Tato transakce neměla od samého začátku naději na úspěch a taky se divím, že někteří to zkoušeli, co kdyby.

cepagis*

Naopak, žijeme v právním státě (i když to někdy tak nevypadá) a transakce by naději na úspěch měla. Souhlasím s Vašimi názory, že na tom někdo prodělá, to ano. Nicméně soudní procesy ze zahraničí ukazují, že takovýto omyl je omylem, za který se platí. Viz tuším loňský případ dražitele, který omylem kupujícího vydražil v UK na eBay za směšnou cenu tuším karavan. Viz i případ tuzemský, kdy rezervační systém nízkonákladové letecké společnosti umožňoval nakoupit letenky za směšně nízké ceny. A taky zákazník spor vyhrál. Chápu Vaše důvody, máte samozřejmě pravdu, ale vžijte se do jiné situace: Objednáte si na netu notebook v akci za 9.999 a on Vám domů přijde za 19.999Kč s tím, že se jednalo o omyl. Zaplatíte? Nebo v krámě půjdete pro brambory, na cenovkách budou za 9,90, na pokladně naúčtují 19,90. Opět Vás to nechá chladnými? Je to možná nespravedlivé, ale i prodejce má zodpovědnost. Jako má chirurg zodpovědnost, že vyjme špatnou ledvinu, jako má řidič autobusu zodpovědnost, že pasažéry doveze do cíle atd...

Jo, jenže je veliký rozdíl pokud něčí omyl vás poškodí, nebo něčí omyl chcete využít .

jofa*

bmbx:

Přesně tak . Tady od samého začátku bylo zřejmé, že jde o omyl a tak honem s nima vyč...at, než se na to přijde.

moxa*

Znovu říkám - samozřejmě, byla to chyba, za chyby se platí. Ale předmětem mého podivení je to, že druhý toho ZNEUŽIJE a ještě se raduje jaký udělal bezva obchod na účet jiného.

Pokud mi přijde zboží za cenu, za kterou jsem si ho neobjednala, tak ho samozřejmě nekoupím a nikdo na tom netratí, na tom nevidím nic divného ani hyenistického. Myslím, že ten obchodník to ode mne ani nemůže očekávat a pokud ano, tak je to jen další koumák, z těch, o kterých tu mluvím.

cepagis*

Jasně, máte pravdu. Ale také jsem se jednou takto spletl. Před pár lety, v dobách, kdy jsem začínal na Aukru, jsem vystavoval sérii aukcí a mezi nimi předmět, který se běžně dražil za 1000 - 1500Kč. Aukci jsem dával o koruny a jelikož byl večer, byl jsem unavený, překouknul jsem se a namísto aukce s přihazováním jsem dal i volbu Kup teď! Samozřejmě, předmět se v nabídce dlouho neohřál a dražitel mého omylu využil a za onu korunu snad za hodinu po vystavení koupil. Možná se budete divit, ani mne nenapadlo dražiteli vysvětlovat, že to byl omyl (ostatně, to mu asi došlo) nebo se dokonce vymlouvat, že mi předmět někdo ukradl či zničil. Počkal jsem, až mi na účet přijde ona 1Kč + poštovné a balíček odeslal. A samozřejmě kupujícímu dal pozitivní komentář. Prostě moje blbost...

jofa*

depagis:

Tak zachoval jste se solidně vzhledem k jedné chybě u jedné věci. Ale představte si, že někdo těch notbooků objedná ( za 1 korunu) v danou chvíli 10, 20 ks a někdo další taky a tak než se příjde na omyl, jich může být desítky. Tady by jste tak štědrý asi nebyl.

doplněno 13.11.11 11:15:

pardon- cepagis:

moxa*

Přesně jak říká jofa - kdybyste těch předmětů dal do dražby pět a vznikla by vám škoda ne za 1 000, ale třeba za 100 000, tak byste se nejspíš ozval A kdybych ten předmět vydražila já, nebo jiná hloupá osoba :D , tak bychom se určitě domluvili!

cepagis*

Samozřejmě, škoda by byla někde jinde. Jenže při takových částkách bych si také musel dát větší pozor. Prostě žijeme ve právním státě, to sebou nese určitou míru zodpovědnosti. Buď věřím, že chybu neudělám, nebo to prostě nedělám a živím se jinak, případně si uzavřu tu pojistku na blbost, internetový obchod může tvorbu cen hlídat softwarově... jiná možnost prostě není. Také se považuji za lidumila, ale víte kam by ta Vaše ohleduplnost vedla? Zaměstnanci, kteří výrobky naceňují by v podstatě mohli napsat cokoliv, aniž by za to byli postižitelní. Vyrojila by se spousta podvodníků, kteří by záměrně za korunu dávali úplně všechno, ale ve finále by si účtovali tisíce. V regálech hypermarketů by bylo zboží za korunu, ale u pokladńy by Vám naúčtovali několikanásobek s tím, že se zaměstnanec asi spletl. Kam by to pak vedlo? Co kdyby výpravčí pustil vlak o hodinu dříve, protože se asi spletl atd? Takže můžeme být rádi, že v tomto státě funguje alespoň zákon na ochranu spotřebitele. Tím ale neříkám, že nesoucítím s případným zaměstnancem, který se chyby dopustil...

moxa*

Váš příklad je trochu extrémní

Nejlépe to myslím vystihl bmbx, když řekl, že tu hovoříme o tom, že někdo záměrně zneužije chyby druhého (a má z toho patřičnou radost) To je, oč tu běží.

jofa*

Chyb a omylů se každý člověk v žovotě nadělá spousty. Nejhorší jsou ty, které jsou fatální a končí tragicky. V tomto případě to byla banální prkotina a snadno řešitelný omyl. Tak také skončil. Pěkný den bez chyb a omylů, přeje Jofa.

 

plechacek*
09.11.11 19:08

0x

jaký?

hm*

Kde tamje ta koruna? Já vidím

Naše cena s DPH:18.339 Kč (s DPH)

Jinak třeba to byla jen chyba při zadání zboží.

jerrysek*

Ještě před chvilkou tam opravdu byla. A byla tam psaná sleva 18338Kč.

Určitě to byla chyba při zadání zboží

maka*

no ot je jedno ale mám ho v nákupním košíku stále jen za 1 korunu bojím se to obědnávat aby mě domů nedošl za plnou cenu

 

fe

0x

vemte si brejle

ladinpraha*
09.11.11 19:36

.

stirecek*

Tak to ber, oni musí dodržet smlouvou dané podmínky. Šel bych do toho a objednal to.

ladinpraha*

Mám potvrzenou objednávku. Je mi jasné, že ho nedostanu, ale za tu srandu to stojí.

cepagis*

Naopak, pakliže máte potvrzenou objednávku, za tu cenu jej dostat musíte. Otázkou je, zda půjdete do sporu.

jofa*

cepagis.

A co když napíši, že se omlouvají a již nejsou na skladě. Co by jste udělal?

doplněno 10.11.11 08:25:

Ten za tu 1 korunu!

 

cepagis*

0x

Přesně tak, vezměte to, pakliže to ještě půjde, nemáte co ztratit. Takhle nějak byl před pár lety na netu omyl tuším s letenkama... a taky musely aerolinky dodržet směšně nízké ceny...

jofa*

Pokud jej máte jen v nákupním košíku za tu zmíněnou 1 korunu, tak Vám to je houby platné. Až to odešlete, tak vám objednávku rozhodně nepotvrdí a pokud tam byl omyl ( celkem určitě), tak Vám zpětně příjde vysvětlení, nebo potvrzena správná cena. Domů Vám to přijde určitě za těch 18 litrů.

buss

Proč? Pokud ta cena při srovnání sedne a nikdo to fyzicky nekontroluje, nebo řádně, tak to může projít než to stornují.

jofa*

Tak podle výše uvedaných odpovědí na to přišli včas a pochybuji, že by to za tu 1 kurunu, plus poštovné odeslali. To by tam museli mít opravdu bor... Ale stát se může všechno. Byl bych zvědav, jak -ladinpraha- pochodil. Snad se pak ozve, jak to dopadlo.

 

ladinpraha*

Dopadlo to samozřejmě podle očekávání.

1. Omlouváme se ale notebooky SONY VAIO - VPC-EJ2M1E/B za 1Kč jsou již vyprodané. Přejete si objednat tento notebook za 18 339,-?

Na to jsem vyslovil podiv nad tím, že za jednu cenu není a za druhou ano a jestli to nejsou náhodou nekalé obchodní praktiky.
2. ... tato situace se opravdu stala a za celou společnost se chci omluvit, ale za tyto akční ceny není možné mít takové skladové zásoby.
Navíc objednávkou jste potvrdil všeobecné smluvní podmínky, kde se mimo jiné dočtete, že si vyhrazujeme právo zboží nedodat. Viz: sonycb.cz/...
Pokud máte vážný zájem o tento notebook nebo něco jiného z nabídky Sony, kontaktujte mě prosím, pokusím se Vám navrhnout nejlepší možnou cenu.
Jak jsem psal, bylo to jenom z hecu, obch. podmínky jsem nečetl - pro mě uzavřeno.

 

maka*

kontaktoval jsem je včera a bylo mi tvrzeno že šlo o tiskovou chybu

jofa*

Přesně jak jsem čekal, že to dopadne. Jinak to ani skončit nemohlo.

 

hm*

0x
Tedy tento obchod v mých očích moc dobře nedopadl. Ne snad proto, že by nedal notebook za korunu, to byla zřejmá chyba, ale měli ho za tu cenu v nabídce, prošla celá objednávka a byla dokonce potvrzena. A pak napíšou ladinovypraha, že "jsou již vyprodané", a "za tyto akční ceny není možné mít takové skladové zásoby" a to NEJHORŠÍ: "navíc objednávkou jste potvrdil všeobecné smluvní podmínky, kde se mimo jiné dočtete, že si vyhrazujeme právo zboží nedodat"! No to by mě doslova nasr.lo!
Kdyby se omluvili a napsali, že to byla chyba, tak bych to bral. Kdyby navíc dodali, že v případě jakékoliv objednávky do data D od nich obdrží takovou a takovou slevu S, tak by to byl vynikající přístup k zákazníkovi. Ale když z něj dělají vola a píšou takové bláboly, že "vyprodané" (e-shop ale přece nepotvrdí vyprodané zboží!) a že vlastně - co chce, jim je nějaká závazná objednávka u pr... a klidně nic nedodají, tak to je tedy na pováženou!
Fuj, s nimi nechci nic mít! Kdože to byl? Sonycb? Aha, děkuju, nebrat.
doplněno 14.11.11 21:32:

Proč mi vypadnul z příspěvku čertík? Ten patřil na konec.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]