Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

3. reklamace mobilu, co byl původně k paušálu

Od: sidonie* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,

přes internet jsem v prosinci 2010 koupila mobil, co někdo dostal k paušálu, ale rozhodl se ho prodat. V současnosti je však mobil už podruhé v reklamaci kvůli nadměrnému vybíjení a protože se obávám, že ani další výměna baterie nepomůže, předpokládám reklamaci třetí, při které by mi za normálních okolností měl prodejce vrátit peníze. V tomto případě mám ale v ruce jenom záruční list potvrzený operátorem. Nevíte někdo, jak by se to řešilo? Dostala bych třeba aspoň nějakou částku (mobil se podle všeho už neprodává), dostala bych mobil jiný, byl by kontaktován člověk, co ten mobil k paušálu dostal, nebo by mi mobil vzali bez jakékoliv náhrady?

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

noproblemo*

0x

čistě můj názor - je pravda, že v případě třetí stejné závady můžete požadovat odstoupení od KS, tím pádem je ve většině případů potřeba na původní fakturu napsat, že odstupujete /at už jde o vrácení peněz, což se u dotovaných telefonů většinou nevyplatí..nebo jde o výměnu telefonu s podobnými parametry/...takže by teoreticky od smlouvy měl odstupovat ten, kdo jí podespal...

v tomto případě by to ale podle mě operátora nemělo zajímat, protože nereklamujete služby, ale přístroj, na který se vztahují dané rekl.podmínky a je jedno, kdo telefon reklamuje

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]