Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Xperia x8 vypadek gsm, reklamace

Od: silent odpovědí: 8 změna:

Dobry den, koupil jsem si mobil se xperia x8, reklamuji mobil uz po 4 se zavadou, vypadne signal a uz nenaskoci, jenze servis mi vzdy posle mobil zpet s odpovedi, ze zadne vady nebyly nalezeny. jde se proti tomu nejak pravne branit? nebo si s tim mobilem muzu uz jen podlozit stul?

Dekuji

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

A není problém v SIM kartě, taky jsem měl problém s výpadky a chovalo se to jako že je špatný mobil, nakonec to bylo SIM kartou

silent

vyzkouseny vsichni operatori, chyba pretrvava

 


0x

Po třetí reklamaci je možné žádat nový kus nebo navrácení peněz...

silent

musi byt chyba prokazana servisem, coz tu neni.

Změnit servis...

Pokud tam závada je tak to někdo prokázat musí umět.

silent

prej jediny certifikovany servis v cz pro SE je arvato

Servis není zainteresovaný na nějakém odpinkávání reklamací, on to dostane zaplaceno od výrobce

 

hankauk*

0x

Podle občanského zákoníku musí jít odstoupit od kupní smlouvy.

Jinak první, co by mě napadlo, je dát do vyhledávače např. "xperia x8 výpadek signálu". Většinou to vyhledá diskuzní fóra, kde lidé řeší stejný problém i pro jiné androidy. Tam bys možná nalezl radu, jak tomu zabránit.

A pokud nenajdeš řešení tam, tak bych se obrátila přímo na zástupce firmy pro ČR. On to pak je někdy docela cvrkot!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]