Nejste přihlášen/a.
Dobry den, koupil jsem si mobil se xperia x8, reklamuji mobil uz po 4 se zavadou, vypadne signal a uz nenaskoci, jenze servis mi vzdy posle mobil zpet s odpovedi, ze zadne vady nebyly nalezeny. jde se proti tomu nejak pravne branit? nebo si s tim mobilem muzu uz jen podlozit stul?
Dekuji
A není problém v SIM kartě, taky jsem měl problém s výpadky a chovalo se to jako že je špatný mobil, nakonec to bylo SIM kartou
Servis není zainteresovaný na nějakém odpinkávání reklamací, on to dostane zaplaceno od výrobce
Podle občanského zákoníku musí jít odstoupit od kupní smlouvy.
Jinak první, co by mě napadlo, je dát do vyhledávače např. "xperia x8 výpadek signálu". Většinou to vyhledá diskuzní fóra, kde lidé řeší stejný problém i pro jiné androidy. Tam bys možná nalezl radu, jak tomu zabránit.
A pokud nenajdeš řešení tam, tak bych se obrátila přímo na zástupce firmy pro ČR. On to pak je někdy docela cvrkot!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.