Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Grundig TV 32VLE7O2O

Od: wladi* odpovědí: 5 změna:

Mám novou TV, která byla v provozu v prodejně v jiném městě.Při instalaci doma se nemohu dostat do výchozího postavení, protože se naladila při prvním zapnutí tamtéž, t.zn.u mne doma nemohu spustit prolaďování.Poraďte,dík.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

wladi*

Zapomeňte na otázku, já zapomněl , že mohu také použít nedálkové ovládání.Sorry.

doplněno 23.07.11 17:51:

Předčasně jsem se radoval, objevil jsem sice na zadní straně přístroje ovladací tlačítka ale k výchozí stránce jsem se nedostal.Jestli někdo víte jak na to, tak, prosím, řekněte.

zkrat*

Použijte dálkový ovladač. Vyvolejte menu a přejděte na "zvláštní funkce"a najděte tam položku, která se jmenuje nějak jako "Návrat do továrního nastavení", najeďte na ni kurzorem a vyberte středovým tlačítkem ovládacího kříže. Na dotaz potvrďte "ANO". Tím se vymažou všechna uživatelská nastavení a naladěné programy a TV se resetuje do nastavení z výroby. Budete muset znovu nastavit vše, včetně jazyka. V německém manuálu je to popsané na straně 29, tak v tom českém snad taky. Ale pokud ho nemáte v papírové podobě, nehledejte ho na českém webu, českou stránku Grundig.cz psalo nějaké programátorské prase. Anglicky nabo německy je návod k nalezení na grundig.de/... .

wladi*

Uvést přístroj do původního tov.nastavení mne napadlo hned na začátku problému, bohužel se nedostanu do řádku "uvést do tov.nastav."protože kursory nereagují.Chaotickým, nelogickým použitím kombinace dálkového a ručního ovládání se mi podařilo aspoň naladit místní vysilače, takže jsem mohl večer koukat na program.Spousta funkcí je ale odepřena či nefunguje správně.

Pročetl jsem dnes ráno na Netu pokyny Grundig.de, bohužel nepředpokládá se tam, že by nešlo se dostat k položce "uvést do tov. stavu".Budu dnes pokračovat v pokusech.Děkuji za snahu mi pomoci.

zkrat*

Ta TV byla provozována na prodejně jako předváděcí? Je možné, že ji tam nějaký číman přepnul do tzv. hotelového módu - to se projevuje mimo jiné tím, že jsou nepřístupné některé ladící funkce a pak ji tak nechali. S tím byste si bohužel neporadil, to je součást servisního nastavení a tam se jako uživatel nedostanete. Odblokování je bohužel placená služba, to jako záruční opravu na reklamaci neuznají. Jestli máte baterie v DO delší dobu, zkuste je vyměnit - slabé baterie se někdy projevují tím, že se DO chová "divně"nebo zmáčknutí tlačítka náhodně nereaguje. Zkuste kontaktovat - buď telefonicky nebo raději e-mailem firmu Videoprogress , je to záruční servis pro Grundig a možná vám poradí.

wladi*

Po mnoha zkouškách se vše zdařilo, buď jsem tak natvrdlý nebo návod je nedostatečný.Rozhodně není t.zv.uživatelsky přátelský.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]