Nejste přihlášen/a.
Zdravím, chci se zeptat, jak lze v současné době vytvořit (založit) sms email u Vodafone? Zkoušel jsem to, ale vždy neúspěšně. Předělali nějak samoobsluhu a veškeré návody, co dosavaď platili, již neplatí. Předem díky za odpověď.
Moc jsem nepochopil co chcete Chcete-li posílat SMS zdarma z počítače a nejen do sítě Vodafone stáhněte si tento prográmek slunecnice.cz/... komunikuje česky .
Jde to vytvořit. Po přihlášení do Samoobsluhy dej volbu Aktivace a nastavení služeb a potom Moje služby SIM - datové služby. Jednou z položek v rozbaleném seznamu je i SMS email.
A tudle cestu jste si ted vyzkoušel, anebo pouze zkopíroval z Vodafone stránek - kde je ten návod špatně, nebo spíš už neplatí (zmenili samoobsluhu)
no tak v přiloženém obrázku lze vidět kroky, tak jak je popisujete - bohužel kdyý kliknu na krok číslo 2, tak tam lze pouze objednat nová nebo náhradní SIM karta...
doplněno 24.03.11 12:05:obrázek
Asi vím co myslíš.
V začátcích mobilů, když ještě neuměly připojení na Internet bylo možné poslat tak zv. SMS Email.
Snad ta služba ještě funguje. Na mém telefonu to jde, není potřeba mít na telefonu povolený Internet. Provozovatelé už to asi moc nepodporují protože připojení na Int je větší rejže. Proto to není v nabídce samoobsluhy.
U Vodafonu je tento postup:
Zaregistrování- zvolit psát zprávy a napsat -EMAILZAP jméno- (před jménem je mezera) poslat jako textovku na 2255 , obdržíte potvrzení a poznáte zda ta služba ještě jede.
Vaše mobilní emailová adresa bude jméno@vodafonemail.cz
Poslání emailu: napíšete adresu na př. kattas@seznam.cz a odešlete jako textovku na 2255
Doplňuji. za email adresou udělat mezeru a psát text zprávy
No tak chci to především né na odesílání, ale na přímání - až mi doručí mail na seznam, tak si ho přes filtr přepošlu na mobil - seznam za to chce korunu za mail, operátor je zdarma...A s tím zaregistrováním - o tom čísle sem četl, včera jsem to zkoušel, ale psalo mi to, že jsem pravděpodobně jsem zadal špatnou emailovou adresu, zkuste to prosím později...tak jsem zkusil jine uziv. jmeno, ale opet ta sama sms...z toho usuzuji, že tato registrace (pres poslani registracni sms) uz nefunguje...
Ale v Samoobsluze to v nabídce je a u mého telefonu to říká, že mám službu aktivní.
Jdi do samoobsluhy, zvol Aktivace a nastavení služeb/ Váš tarif a v tom na Ostaní internetové služby a tam je na poslední řádce SMS- Email
Teď jsem to zkoušel poslat Email na PC a funguje to. Potíž je se zadáním čísla, když se zadá do Komu číslo 2255 tak to nefunguje. Když tam zadám číslo ze seznamu kontaktů tak to jde.
V části Komu je napsáno : Oskar EMAIL [2255]
Teď mi přišla zpráva od Vodafonu, že jsem asi zadal špatnou email adresu a přitom SMS Email byl správně doručen na PC.
Mají v tom nějaký binec.
No tak o tom aktivovaní vím - přes ten můj tarif atd...když dám pak v té nabídce sms email, tak se mi tam ukáže, že ho mám neaktivní a když kliknu na nastavení, napíšu tam to moje uživ jméno, které si chci zaregistrovat, dám pokračovat, tak to jakoby načítá a pak to zase skočí na tu stránku můj tarif a hlavně bez žádného výsledku...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.