Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
před více jak měsícem jsem dal k opravě mobil, nokii E52. Nechtěl se nabíjet, vadný konektor. V servisu mi řekly, že do 3 dnů bude hotovo. Poté začlo to, že pokaždé když jsem měl mít telefon opraven řekly, že provedly nějakou dílčí opravu a stále to nejde atd. Dnes už mi došla trpělivost, protože telefon není pořád opraven a oznámil jsem jim, že si jej tedy nechám opravit jinde. V tom na mě ale nastoupily, že stejně musím zaplatit za jejich služby, i když není telefon opraven a jinde se bude platit znovu za opravu, tedy at jim ho tam nechám, že to bude levnější. Mají na toto právu nebo je to jen jejich fígl, Jak se bránit?
Nemají právo na nic, musí vrátit mobil a za služby, který neudělali by měli zaplatit Vám. Jak se bránit? Prostě at Vám ho okamžitě vrátí, a ten obchodníček, kterej vidí jenom prachy a vyhrožuje Vám může víte co. Zřejmě je to u technika, kterej je neschopnej. Zřejmě to dopadne tak, že bude vyhozen, možná bude vyhozen i ten obchodníček . Klasika
No ono to zas tak jednoduche neni, otazka je co bylo napsano v prijimacim protokole nebo nejakem lejstru, kdyz to prijimali do opravy. Nauctovat vam muzou i jen zjisteni zavady, nesmi vam uctovat neco, co nefunguje.
V protokolu je napsáno pouze "konektor dobíjení", protože to vyzkoušely hned při příjmutí...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.