Nejste přihlášen/a.
To museli v O2 změnit názor, protože mě zatím poslali v mailu tohle:
Přesné datum převodu a všechny podrobnosti Vám včas pošleme e-mailem. A protože u nás máte internet, dáme Vám k němu jako bonus Oneplay se 40 kanály a výběrem z videotéky. A nebudete za něj platit nic navíc. Po převodu si můžete vybrat jinou variantu Oneplay s obsahem podle Vaší chuti.
Vaše obava je na místě. Zvykněte si odrolovat každé vyúčtování až do konce. Tato společnost používá fintu, že k vyúčtování připojí další stránku se zprávou, že od dalšího období bude služba o něco "vylepšená" a zdražená. Vylepšení je potřeba aktivně odmítnout. Připojenou stránku člověk neočekává, takže se může stát, že ji při obvyklém prohlédnutí vyúčtování přehlédne.
Pokud si nějaký placený program sama neaktivujete, nemohou vás k tomu nutit. Ale budou intenzivně nabízet, přesvědčovat o výhodnosti mailem, SMS, a podobně otravovat. Také mohou v rámci "zlepšování služby" zvýšit základní cenu cenu za internet. Proto je vhodné důkladně číst faktury a nesoustředit se jen na čásku, kterou máte zaplatit. Pokud se chystají nějaké úpravy tarifů, je to tam cca dva měsíce předem někde zmíněno. Zákon takovou informaci klientů před změnou podmínek smlouvy vyžaduje.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.