Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proč se kamery nepřipojí k wifi?

Od: katerinagajdos odpovědí: 9 změna:

Dobrý den, mám v malém bytě 3 kamery Xiaomi, které přes wifi od O2 fungovaly cca 3 roky velmi dobře.
Bohužel se u nás v domě změnil operátor na T-Mobile. I když mi přenastavili frekvenci i na 2,4, tak se připojí bez problémů jen kamera, která je 30 cm od routeru. Další dvě kamery, které jsou ve vzdálenosti do 6 metrů se po restartu připojí, ale připojení vydrží jen pár minut. Postupně se obě odpojí a jsou offline.
Máte, prosím, radu, kde by mohl být problém? Někde jsem se dočetla, že je možné, že operátor něco blokuje?
Děkuji.
K. Gajdošová

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

111®

2x

Je o to jak je nastavena síla signálu z routeru, nebo je router nastaven na kanál který používá kde-kdo v okolí a je tedy rušen. K tomu lze u mobilu s Androidem nainstalovat WiFi Analyzer, ten vám ukáže Název vaší sítě a na kterém kanále vysílá a uvidíte také okolní sítě a jejich kanál. Pokud jsou na stejném je to špatně. Je třeba mezi sítěmi vybrat nejméně používaný, případně nejslabší kanál a ten vrouetu nastavit ručně, vypnout automatiku u kanálů a také se kouknout na Režim kamer 802.b,g a nastavit na pevno i v roteru.Před manipulací se nastavení routeru zálohujte na flešku.

katerinagajdos

Moc děkuji, určitě vyzkouším!

111®

Případně zmněnit i kanál na kamerách, ale s tím nemám zkušenost...

 

thetruth

0x

Signál je slabý a odpadnou.

 

ugon

0x
Čím kontrolujete link?je v. Kamerách ssh či linux?
katerinagajdos

Jedná se o kameru: Xiaomi Smart Camera C200
Bohužel nemám až takovou znalost, abych dokázala odpovědět.

Díky

 

111®

0x

A dopadlo to?

 

katerinagajdos

Bohužel nedopadlo. Paní na lince T-Mobile mi bez jakékoliv ochoty chtít to řešit řekla, že je to špatným signálem a jediný, co mi může zařídit, je zesilovač za dalších asi 100 Kč měsíčně. Když jsem řekla, že signálem to nebude, protože mám opravdu malý byt a měření signálu je v celém bytě všude stejné, a že mám dokonce několik doporučení, čím by to mohlo být, stála si za svým, nechtěla slyšet nic jinýho a vysloveně se mi vysmála, že tomu nerozumím. Požádala jsem, zda by nemohli poslat technika, aby ty možnosti vyzkoušel, než mi vnutí zbytečně zesilovač za další poplatek. Její odpověď, že výjezd technika je za 1.900,-

Takže jsem vypověděla smlouvu (internet ve dvou bytech) a vracím se k O2. Dokonce si k nim převedu po 25 letech i telefon, protože s T-M už opravdu nechci mít nic společného.

Každopádně děkuji všem za rady. A pokud bude mít někdo obdobný problém, hned mu radím, aby šel od T-M jinam.

trtr

Zdravím, dobře jste udělala, bohužel dnes to není nic výjimečného.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]