Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Neukládá se záznam

Od: wifulinka odpovědí: 5 změna:
Máme kamery Tapo a záznam se nám neukládá.Do středy se ukládal a přitom jsme s tím nic nedělali a místa je pro záznam dost.Přímý přenos jde.Neporadí někdo prosím čím by to mohlo být?Dík.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

A záznam jste ukládali na kartu, kterou jste vložili do kamery, nebo do cloudu?

Teď jsem kupoval dvě kamery stejné firmy, ale záznam momentálně také nemám... u dvou karet mi to hlásí poruchu, ale je možné, že jsou skutečně vadné, protože problémy hlásily už předchozí kamery (i když tam jsem to přičítal spíš kameře - levné kousky z Ali). Nicméně mi problém hlásí i karta, kterou jsem předtím několik let používal v telefonu (přitom rychlostí i velikostí by měla odpovídat požadavkům).

wifulinka

Kartu máme v hubu.

Tohle řešení nemám, já to mám připojené přes Google asistenta. A další věci asi budu připojovat přes zigbee protokol.
Nicméně mě napadá... zkontrolovat stav karty, jestli nevykazuje chybu, zkontrolovat stav připojení hubu k síti.

V každém případě se můžete obrátit na technickou podporu... tp-link.com/...

jigo

nevím, jak to máte, ale přes zigbee těžko půjde video přenos. To na tak velké datovké toky dělané není.

@jigo... však píšu o dalších věcech a ne kamerách. Vím, že kamery se přes zigbee nepřipojují.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]