Nejste přihlášen/a.
A záznam jste ukládali na kartu, kterou jste vložili do kamery, nebo do cloudu?
Teď jsem kupoval dvě kamery stejné firmy, ale záznam momentálně také nemám... u dvou karet mi to hlásí poruchu, ale je možné, že jsou skutečně vadné, protože problémy hlásily už předchozí kamery (i když tam jsem to přičítal spíš kameře - levné kousky z Ali). Nicméně mi problém hlásí i karta, kterou jsem předtím několik let používal v telefonu (přitom rychlostí i velikostí by měla odpovídat požadavkům).
Tohle řešení nemám, já to mám připojené přes Google asistenta. A další věci asi budu připojovat přes zigbee protokol.
Nicméně mě napadá... zkontrolovat stav karty, jestli nevykazuje chybu, zkontrolovat stav připojení hubu k síti.
V každém případě se můžete obrátit na technickou podporu... tp-link.com/...
nevím, jak to máte, ale přes zigbee těžko půjde video přenos. To na tak velké datovké toky dělané není.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.