Nejste přihlášen/a.
Problém by mohl být v baterii nebo v nabíječce.
Je divný, že by se baterie 48V vybíjela tak hluboko. Takže se možná spletli a dali ti špatnou baterii, která má pouze 36V. Zkontroluj znovu štítek baterie.
Do baterie bych rozhodně nelezl (nerozebíral ji), pokud je to nové zařízení se zárukou.
Jak vidíš tak na štítek se dá vytisknout cokoliv.
Na tvém štítku je uvedeno 10S4P. To znamená, že je deset článků zapojených do série a čtyři paralelně.
Jeden článek Li-on má maximální napětí 4,2V, takže deset článků má napětí maximálně 4,2*10=42V a to je maximální napětí baterie 36V. Baterie má pouze 32V, protože je vybitá a ty nemáš nabíječku na takovou baterii. A protože já netuším jestli máš celé kolo na 48V nebo na 36V, tak nedokážu utčit co ještě je špatně.
Možná by stačilo koupit nabíječku na 36V a baterii nabít. A pokud je elektronika v kole a motory na 36V, tak by vše mohlo fungovat.
Pokud je elektronika v kole a motory na 48V, pak potřebuješ novou baterii.
Na jaké napětí je celé elektrokolo postavené, to by měl vědět prodejce. Uvidíš jaká baterie ti přijde a podle toho si můžeš udělat obrázek o odbornosti toho prodejce.
Ta baterie je nová. Nedělej žádné experimenty s nabíjením baterie, nebo ti baterie bouchne a způsobí třeba i požár.
Ta baterie není vadná. Pouze potřebuje nabíječku pro napětí 36V.
Ještě mi přijde podivné, že by výrobce dělal skoro nejmenší kapacitu baterie s napětím 48V. Moje představa je, že se běžně používá napětí 36V (od nejmenší kapacity po zhruba 20Ah) a pak už se přechází na vyšší napětí (což je 48V).
Tak 10S oravdu není 48V baterie. Trošku se bojím, co jste to koupil. Už to, že vám "drahou" baterku nechá za stáhnutí recenze vypadá, že prodává šunty a chce, aby mu to vydrželo co nejdéle. Nechcete dát odkaz na to kolo?
Mimochodem, v roce 2023 zemřelo např v Británii v souvislosti s požáry baterií elektrokol minimálně 11 lidí. A čím víc noname materky kupujete, tím více riskujete.
Neřeš tu baterii. Ztrácíš s tím čas tvůj i čas rádců.
Ta baterie je nová a je vybitá. Pokud k baterii připojíš správnou nabíječku, tak baterii nabije. Bude to trvat třeba 8hodin, ale baterii to nabije. Součástí baterie je elektronika, která chrání články před hlubokým vybitím.
Musíš počkat až ti přijde nová baterie a doufat, že kolo s novou baterií bude fungovat. Jestli ne, tak je to na vrácení všeho prodejci s vrácením kupní ceny kola a hledání nějakého normálního prodejce.
Ten štítek je divný. Li-ion akumulátor 10s4p má jmenovité napětí 36V a nikoliv 48V. 48V baterka by musela mít 13 článků v sérii. Pokud se opravdu jedná o 13 článkovou baterii (13s) a má 32V, tak by znamenalo, že má 2,46V na článek, což je pod limitem pro vybitý článek (2,5V), přičemž některé články můžou být vybité i hlouběji, což může způsobit, že baterka prostě nejde nabít, možná je na odpis.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.