Nejste přihlášen/a.
Zdravím! Objednávala jsem něco v e-shopu. U platby jsem neuvedla variabilní symbol. Firma zaslala informaci, že platba nedorazila a že mám zaslat nějaké potvrzení, pokud jsem opravdu platila. Část problému jsem konzultovala na infolince spořitelny. Možná bude té firmě stačit jen spárování čísla mého účtu a variabilního symbolu. Pokud ne, budu muiset platbu v aplikaci George v telefonu ofotit. A to se mi nedaří.
Najdu v aplikaci platbu, rozkliknu ji a objeví se možnost vyfotit. Kliknu na to a mohu fotit leda to, co mám na stole před sebou. Prostě se mi otevře normální foták v telefonu. Co dělám špatně?
Hotovo. Pomohl Kmet, děkuji!
Arne - snímek obrazovky neumím ani na počítači, ani na telefonu. Bude mě to muset některý vnuk časem naučit. Ale ne na dálku. I na živo mívám s počítačovou výukou problém.
Jde to dvěma způsoby.
1. Přejeďte malíkovou hranou natažené dlaně přes celý displej (normálně na výšku).
2. Od horní hrany displeje potáhněte prstem dolů, rozbalí se roletka s nabídkou, a tam klikněte na ikonku "pořídit snímek obrazovky". Nabídka má několik stránek, takže ikonka nemusí být na té první.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.