Nejste přihlášen/a.
Mám menší problémek s placením mobilem. Po instalci aplikace "Peněženka" a uložení do ní debitní karty ČSOB (vše proběhlo bez problémů a bylo potvrzeno bankou), do nového moilu, se mi nedaří na terminálu tímto mobilem zaplatit. NFC mám zapnuto, nastaveno na "Peněženka SIM" a výchozí aplikace Google Pay. Jde o mobil Xiaomi Redmi Note 9Pro, karta SIM od GoMobile. Terminál na přiložení mobilu, po jeho odemčení, nijak nereaguje. U předchozího mobilu Xiaomi Redmi Note 8T, nastaveného stejně, vše fungovalo. Nevíte kde by mohl být problém a dá se případně nějak, bez konkrétní platby na terminálu v obchodě, odzkoušet funkce této platby? A ještě na toto navazující dotaz. Jaký je rozdíl, v nastavení u NFC, v položce Pozice bezpečnostních prvků, mezi HCE Peněženka a Peněženka SIM? A pokud mám nyní nastavenu Peněženku SIM, mohlo by pomoci třeba to nastavení na HCE Peněženku? Dík za odpovědi.
Správně by určitě mělo být nastaveno HCE (což je snad i výchozí nastavení). Jinak než platbou tohle konkrétně není jak vyzkoušet. Peněženka v "Nastavení bezkontaktního placení" ukazuje všech 5 položek v pořádku?
Ještě by stálo za to vyzkoušet samotné NFC, na to stačí libovolný NFC tag, případně to jde pomocí aplikace (například NFC Tools) vyzkoušet i na běžné platební kartě, jestli z ní "něco" načte, nebo to neudělá nic.
Jinak ideálně zkoušet u nějakého samoobslužného zařízení, třeba automatu na kafe, je to za pár korun a nebude to zdržovat žádnou obsluhu
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.