Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Oprava kávovaru Philips/druhá šance

Od: jet® odpovědí: 6 změna:
Dobrý den, mám 4 roky starý automatický kávovar Philips 2224 u kterého začala před pár dny káva vytékat pomalu...Aqua clean svítí normálně modře, žádná červená varovná kontrolka nikdy nesvítila, (kromě prázdného zásobníku na vodu, nebo plného zásobníku sedliny). Udělala jsem vše, co je v manuálu popsáno jako možná příčina. (aktivace vodního filtru, kontrola jemnosti mletí, vyčištění varné soustavy, kontrola přihrádky na ml.kávu, (nepoužívá se), restartovala přístroj vypnutím a odpojením ze sítě, pročistila kartáčkem vyústění toku kávy a na radu pána z Philips podpory ještě zkontrolovala těsnění na trubičce za varnou soustavou. Bohužel bez úspěchu... Chvíli po spuštění a namletí se neděje nic, pak začne kapat káva po kapkách, nebo teče tenoučkým klikatým čůrkem. Je dobrá s pěnou, ale trvá to několikanásobně déle než dřív... Po vyjmutí filtru a přípravou mleté kávy (bez kávy) je pramínek čisté vody nepatrně silnější, ale nijak zvlášt významně. Ze servisu mi napsali..."dle popisovaného problému může být závad několik - od ucpaného výtoku, přes ucpané sítko až po vadné čerpadlo, což si ale nemyslím, jste schopná k nám kávovar dopravit...?" Rozhodla jsem se pro koupi nového, ale přesto se mi nechce tento vyhodit do sběrného dvora, protože by si ho možná nějaký kutil opravil... Nevíte někdo, jestli existuje nějaká sběrna pro druhou šanci spotřebičů? Děkuji předem JT

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

aman

0x

Dobrý den,

byla by jste prosím ochotna kávovar poslat?

Děkuji

jet®

Omlouvám se, ale to fakt ne. I kdybyste si pro něj poslal kurýra, tak bezpečně ho zabalit je pro mě komplikace. Navíc včera ještě kávu pomalu vydal a dnes ráno už se mu nechtělo, tak jsem objednala nový a už mi nebude líto ho poslat do sběrného dvora...Věnovala bych ho tomu, kdo by si ho co nejdřív vyzvedl u mne v Praze 5 Smíchově třeba na náhradní díly...

re4zon
Ja bych si ho vyzvedl, ale nevim, jak s kontaktem, verejne ho sem psat nechci.
jet®

Rozumím. Založila jsem pro tento případ schránku. Napište na email <kavovarphilips@centrum.cz> ‌

 


0x

A proč by Vám v servisu říkali hlouposti.Mají pravdu.

jet®

Píši snad ve svém příspěvku, že v servisu říkali hlouposti? Naopak! Technik byl velmi vstřícný, poskytl mi cenné rady a protože by oprava s diagnostikou stála kolem 3 tisíc, rozhodla jsem se neinvestovat do opravy, ale koupit si kávovar nový. Informace zde uvádím pro představu toho, kdo by si kávovar byl případně schopen opravit sám. Opravitelný zřejmě je, když mi za něj nabídli tisíc korun slevu na nový s tím, že by ho zřejmě opravili pro bazarový prodej.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]