Ben chybná odpověď…
Pokud se jedná o datovou simkartu předplacenou, tak se aktivuje zpravidla tím, že s ní zavoláš, třeba na 800 123 456, takže je potřeba jí aktivovat v normálním telefonu… možná i vypnout PIN Pro zjednodušení, pokud má od operátora přednastaven pin…
Paušální simkarty bývají aktivované automaticky. Ale problém s pinem viz výše
111 - s čím souhlas? Že podívat se do návodu je špatně? Nevzpomínám si, že bych datovou SIMku musel nějak složitě aktivovat. Nejde o to jestli datovou nebo nedatovou!
Jde o to, jestli je SIM paušální nebo předplacená!
Je tu i 3. možnost, že pin půjde odemknout a vypnout i na tom Android boxu, a že z něj půjde i zavolat, případně že tazatel má paušální simku, případně že předplacená simka se zaktivuje i aktivním datovým přenosem, což jsem ale nezkoušel.
Obecně ale předplacenku (narozdíl od paušální ) opravdu nestačí jenom strčit do přístroje, dokud neuděláš pokud o hovor ven, tak se na ni nejde dovolat, vyzkoušeno!
xxx - mám jinou zkušenost. Předplacená SIMka T-Mobile byla ihned funkční (ihned si našla svou sít a z druhého mobilu jsem ji vyzkoušel/prozvonil) a nic navíc nebylo třeba udělat. Holt, chtělo by to ten návod a vyzkoušet. Pak je možné, pokud si to strčil do chytrého telefonu, že si aktivovala mobilními daty…
anebo to byla portace či výměna simky?
My se tady bavíme o nové zakoupené sim kartě, kterou chceš aktivovat, ne O výměně čí přenosu stávající služby, každopádně je to jedno, řešil bych to, když by něco nešlo.
Určitě jsem musel udělat hovor, ve více případech i zahraniční i české předplacenky, jinak na ni nedocházely ani SMS ani hovory, ale šlo hloupý telefon, který měl zakázané data.
xxx - ano, byl to nový, chytrý mobil a ta SIMka byla jako dárek k němu. No, tazatel si snad nějak poradí. Tak to mohla být nějaká speciální už před aktivovaná třeba, jak říkám tohle se opravdu liší předplacenky a paušální karty.
On si měl spíš návod simkarty přečíst, tam by měl být uveden způsob aktivace, jde o to, že od aktivace nicméně nevíme ani operátora ani druh karty A vím o případu, kdy operator o2 začal chybně deaktivovat předplacene karty, jednalo se o data mánie… zkrátka tato problematika je poněkud širší, než abysme to probrali komplexně
Nejlepší bude zeptat se opetátora, at už tlefonicky nebo da prodejně. Různé SIM karty to mají různě a operátorů tu máme více, pokud veznu do úvahy virtuály, tak ani nevím, kolik jich je. A pak tu jsou šedivky, to je šedá zóna.