Nejste přihlášen/a.
> se to vyřešilo zapnutim hovory Volte
VoLTE ( Wikipedie) je paketový způsob přenosu hlasu jako dat, ne jako sestavený virtuální okruh.
Váš problém nevyřešili. Obešli ho použitím jiného způsobu volání.
Píše, že je telefon starý. Pokud předpokládáme, že nemá lgbt manželku, tak telefon reklamovat nepůjde.
S továrním resetem souhlasím.
Co to znamená nedovolá, co to hlásí volajícímu? Co je to za mobil? Co to je O2 diagnostika? Byla jsi s tím na prodejně?
Není to náhodou nějakej hodně starej telefon na dvě sim karty a nejde se dovolat jen na jednu z nich?
> co to hlásí volajícímu?
Píše: "uživatel není dostupný".
> Co to je O2 diagnostika?
Předpokládám, že zavolala na zákaznickou linku poskytovatele O2, ten ping-nul ten mobil a kouknul do nastavení konta a nenašel nic podezřelého, proč by mobil nebo SIM karta neměly přijímat hovory.
1) To jsem četl. Múžou být různé odezvy a tóny, to mne zajíma, laici umí podávat informace velice různorodě, proto je potřeba je upřesnit.
2) Tvůj předpoklad nemusí spoustu problému vyřešit. Ping je k ničemu, když píše, že internet funguje. Popření chyby na základě konfigurace účtu nemusí znamenat, že tam chyba není. Můj předpoklad je, že pokud s tím telefonem byla třeba v prodejně, tak to měl v ruce přece jenom někdo, kdo dokáže odhalit základní prkotiny a tudíž se tu zde jimi nemusíme zabývat.
Jen upřesním: ping-em jsem nemyslel nějaký ICMP paket na IP vrstvě, ale nějaký nízký protokol v hierarchii protokolů sestavení hovoru a rozeznání telefonu v síti operátora pro účely volání.
Chápu, ale pochybuju, že je to možné a pakliže ano, těchto lidí, co to umí, bude u nás v republice pár a rozhodně nebudou dělat podporu koncovým zákazníkům. Každopádně výsledek pak bude ten samý, jako provolání.
Samozřejmě že takových lidí je málo, ale očekával bych, že pár z nich napsalo několik klikacích skriptů, které může pracovník na telefonní podpoře spustit ve svém GUI rozhraní s ostatními zakázníkovými údaji.
Souhlasím s tím, že pracovníci na nejnižší úrovni podpory nejsou odborníci a mají jen pár naučených postupů. Snad je jen otravovat více, aby ji přepnuli na vyšší úroveň podpory, kde už jsou trošku technicky znalejší lidé.
Mě takto nedokázali zprovoznit kabelový modem. Pořád ho propinkávali na MAC vrstvě a restartovali, i když jsem jim tvrdil, že je to nanic, protože problém je, že nedostává DHCP odpovědi na svoje dotazy. Po povýšení hovoru do druhé úrovně podpory už tam byl někdo, kdo chápal ten problém (chyba v aktualizaci konfigurace jejich DHCP serveru).
Něco o tom vím. (
Takový problém jsem měl po aktivaci VoLTE, poté co ho Konečně opetáror Kaktus v roce 2024 zpříštupnil. (ve fázi testování, to je důležité)
Podivné chování, měl odchozí hovory šly , ale ne do všech sítí, nikdo se mi nedovolal. Po 2 týdnech už to šlo bezproblémově. Ale u oxidačních šmejů nevím jak to mají dlouho v nabídce a ani zda vy to máte zapnuté a jak dlouho
Nevěděl jsem, že mám vytočit odchozí hovor. To byla další věc, která se měla udělat po jejim zapnutí. Pak už šly přichozí hovory ze stejné sítě. Ale až po vytočení jiného perátora šly příchozí hovory ze všech sítí.
)
když totak čtu(SMS,data, nedostupná), ale je tu druhá možnost: Možnost, že jste si nastavila v nastavení telefonu Režim sítě - Pouze LTE. To se vám pak doopravdy nikdo nedovolá, poku nemáte zprovozněné Volání přes LTE, nestačí jen zapnout v telefonu, musí to být i operátora pro tvé číslo zaktivované.
Máte vůbec telefon s podporou LTE a VoLTE?
Zajímavé informace.
> Máte vůbec telefon s podporou LTE a VoLTE?
Píše: "... zapnutim hovory Volte, což nechápu, nikdy jsem v tom nastavení nebyla", což mi naznačuje, že telefon VoLTE (a tedy i LTE) umí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.