Nejste přihlášen/a.
Poradí mi někdo? Než jsem jela do lázní, koupila jsem si mobil. Po návratu z lázní nešel nabít. Reklamovala jsem a tohle z firmy napsali. Prý jsem ho musela namočit a tudíž se reklamace neuznává. Na 100 % vím, že jsem ho nikde nenamočila. Nevím, jak se mohu bránit. Děkuji.
Mozete to dat sudnemu znalcovi a s posudkom, ze to je porucha a nie vasa chyba, vam firma musi preplatit aj naklady na znalca. Je na vas, ci do toho pojdete.
Na tom papieri nevidim ako dovod neuznania reklamacie namocenie, len blizsie neurcenu nespravnu manipulaciu z vasej strany. Telefon nemusite namocit, staci ho mat pod vrchnym oblecenim, ktore je malo priedusne a spotit sa. Kondenzacia spravi svoje.
To iste napriklad ak si ho vezmete niekam k bazenu, kde je +28 stupnov a 95% vlhkost. Ten telefon nie je utesneny, ako zvyknu byt lepsie modely, tie vydrzia aj pol hodinu pod vodou.
bohuzel spatne.
v telefonu jsou senzory (indikatory) vlhkosti, ktery se pri kontaktu s vodou zbarvi
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.