Nejste přihlášen/a.
Když mám prodlouženou záruku v prodejne a stane se porucha , mám kontaktovat tu prodejnu?
Philco dáva na pračky po registraci do 14 dnu ,navyše 36 mesícu záruku , spolu 5 let.
Prodavač v prodejne me ukecal na dvouletu záruku. Mám od toho papíry ERGO pojištovna.
To bylo asi zbytečné , když Philco dáva zdarma záruku po registraci. Nechtel jsem žádnou záruku ale ukecal ma . Jsou strašne dotíraví ti prodavači. Co teď , jak bude fungovat reklamace?
Ukecal vás a věc je hotová, s tím nic nenaděláte.Až nastane případ reklamace, uvidíte,co z toho bude.A možná taky k reklamaci ani nedojde a pračka bude ok.
To určite že nedojde k reklamaci.
Notebook jsem kupoval ASUS a taky me chtel ukecat na 3 roky záruku ale odolal jsem vtedy . Už 3 roky prešli a notebook funguje bez poruchy. Takové značky si nemužou dovolit delat nekvalitu. Philco taky.
On musel vedet že Philco dáva záruku , chtel vydelat.
Takový Sencor ventilátor a Rohnson mi odešel tesne po vypršení 2let. To jsou šmejdy.
V dnešní době je nekvalita celkem standardem a zrovna ASUS není nějakou špičkou ledovce, to bych se neutěšoval, ale všechno není jen o značce, ale třeba i o modelu a hlavně o štěstí. A Philco zrovna tak... To se jenom mnozí utěšují... Poruchovost je všude...
Na některé výrobky jsou jsou od výroců delší záruky než u nás obvyklé dva roky, ale mnohdy je to třeba platné i jen pro nějaké vybrané destinace.
To ani netuším co obsahuje ta záruka z Elektra. Ak máš čas koukni se na Philko , na pračky dávají 36 mesícu , zvlášt 10 let na inventorový motor.
Asi to je ještě horší, když na to máte papíry od pojištovny. Máte "prodlouženou záruku" anebo "pojištění prodloužené záruky"? To jsou dvě různé věci a ta druhá je výrazně horší...
Jo. Až se to rozsype a oprava bude nerentabilní, vrátí vám "peníze", ale ne plnou částku, odečtou amortizaci. Konkrétně u zákaznice - lednice za osmičku, po roce únik chladiva, vrátili jí pětku. Ale ne peníze, voucher na nákup v tom samém obchodě, konkrétně Planeo... . Vše ošetřeno ve smluvních podmínkách, které nikdo nečte. Četl jste je? A je naprosto nedůležité, že prodavač, který vám ten produkt nacpal, tvrdil něco úplně jiného...
A už jste si zaregistroval výrobek na stránkách výrobce? Tu pětiletou záruku? At máte alespoň něco. ALE, pokud výrobce dává pět let, tak to dvouleté pojištění je na dvě věci...A přečtěte si podmínky u jednotlivých "firem" , i to, co je tím nejdrobnějším písmem...Nevím , jak Philco, ale u jiných platí pouze součástky, práci servisu platí zákazník; tedy záruka nad zakonnou, tedy nad dva roky...a v případě poruchy budou plnit DVA, tedy jako obvykle, NIKDO, NIC...
Jak je to se zárukou Mora?
Tam se taky registruje do 14dnu a ješte se musí zaplatit kupón . Tak se mi zdá. Není záruka zdarma . Jaký je postup na zaplacení toho kupónu. Má s tým nekdo skušenosti?
V OBI, Hornbachu , v Staveninách sám musíš hledat prodavače aby ti poradil . Tam si te nikto ani nevšimne. Nemají duvod.
V Elektru jen co vejdeš do prodejny , prodavači se vrhají na lidi jako mouchy. Po celou dobu se te drží jako klíšt.
Mají provizi od každej prodlouženej záruky. Proto jsou takoví iniciatívni.
Proč to dovolí aby takto bohatli pojištovny? EU by mela dát 5 let na všechny el. výrobky. Nikto to neurguje pres svého europoslance.
Já mu na začátku řeknu že žádnou prodlouženou záruku nechcí, at se nesnaží.
Melo by se zakázat ponúkat nekomu prodlouženou záruku , pokud o ni zákazník sám nepožáda.
To není potom žádná svoboda , když s tebou prodavač bojuje.
@novak1 Nejdrive pises "Prodavač v prodejne me ukecal na dvouletu záruku. Mám od toho papíry ERGO pojištovna."
a pak pises:
"Já mu na začátku řeknu že žádnou prodlouženou záruku nechcí, at se nesnaží."
tak kdo vyhral? ) Ten prodavac ma tak 20-30% provizi z te zaruky, taky musi z neceho platit slozenky... myslel jsem, ze nakupujes na internetu, ale ty podporujes mistni prodejce? Tak to je spravny, solidarita.
To mu řeknu až příšte , že nechci záruku , když budu nakupovat.
Chtel jsem kupovat cez internet ale nevozí na dobírku, platí se jen cez zložité bankovní prevody.
Kdybych nešel do prodejny tak se pro Philco nerozhodnu , až v prodejne se mi videla lepší než ta od Elektroluxu , co jsem mel v umyslu koupit. Takže výhodu to má , jít do prodejny. Mužeš otevřít a kouknout buben a jiné veci.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.