Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Prodloužená záruka

Od: novak1* odpovědí: 22 změna:

Když mám prodlouženou záruku v prodejne a stane se porucha , mám kontaktovat tu prodejnu?

Philco dáva na pračky po registraci do 14 dnu ,navyše 36 mesícu záruku , spolu 5 let.

Prodavač v prodejne me ukecal na dvouletu záruku. Mám od toho papíry ERGO pojištovna.

To bylo asi zbytečné , když Philco dáva zdarma záruku po registraci. Nechtel jsem žádnou záruku ale ukecal ma . Jsou strašne dotíraví ti prodavači. Co teď , jak bude fungovat reklamace?

 

 

22 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mate59

3x

Ukecal vás a věc je hotová, s tím nic nenaděláte.Až nastane případ reklamace, uvidíte,co z toho bude.A možná taky k reklamaci ani nedojde a pračka bude ok.

novak1*

To určite že nedojde k reklamaci.

Notebook jsem kupoval ASUS a taky me chtel ukecat na 3 roky záruku ale odolal jsem vtedy . Už 3 roky prešli a notebook funguje bez poruchy. Takové značky si nemužou dovolit delat nekvalitu. Philco taky.

On musel vedet že Philco dáva záruku , chtel vydelat.

Takový Sencor ventilátor a Rohnson mi odešel tesne po vypršení 2let. To jsou šmejdy.

V dnešní době je nekvalita celkem standardem a zrovna ASUS není nějakou špičkou ledovce, to bych se neutěšoval, ale všechno není jen o značce, ale třeba i o modelu a hlavně o štěstí. A Philco zrovna tak... To se jenom mnozí utěšují... Poruchovost je všude...

Na některé výrobky jsou jsou od výroců delší záruky než u nás obvyklé dva roky, ale mnohdy je to třeba platné i jen pro nějaké vybrané destinace.

 


3x
Nikdo tě nenutí ty služby využívat a platit. Tady opravdu brečíš na špatném hrobě. Jinak k podstatě dotazu - ty sám se musíš podívat na podmínky prodloužené záruky jak výrobce, tak té pojistky z elektra. U pojistky bývá běžně plno vyjímek, záruka výrobce se nemusí vztahovat na všechny závady(dají třeba deset let jen na prakticky nekazivý motor). No a doporučuji chodit nakupovat s někým méně ovlivnitelným, když se necháváš nabulíkovat na nabídky, které nechceš.
novak1*

To ani netuším co obsahuje ta záruka z Elektra. Ak máš čas koukni se na Philko , na pračky dávají 36 mesícu , zvlášt 10 let na inventorový motor.

Čemu konkrétně v mé odpovědi nerozumíš? My jsme tady bezplatná poradna. Neplést s pohunky pracujícími zdarma za lenochy.

 


3x
Jak tě ukecal na dvouletou záruku? Dvouletá záruka je ze zákona.
novak1*

Dvouletou záruku nad dvouletou záruku ze zákona. Dokopy 4 roky. Jenže Philko dáva dokopy 5 let grátis , za registraci do 14 dnu od koupe.

 


3x

Asi to je ještě horší, když na to máte papíry od pojištovny. Máte "prodlouženou záruku" anebo "pojištění prodloužené záruky"? To jsou dvě různé věci a ta druhá je výrazně horší...


doplněno 30.07.22 20:55:

Jo. Až se to rozsype a oprava bude nerentabilní, vrátí vám "peníze", ale ne plnou částku, odečtou amortizaci. Konkrétně u zákaznice - lednice za osmičku, po roce únik chladiva, vrátili jí pětku. Ale ne peníze, voucher na nákup v tom samém obchodě, konkrétně Planeo... . Vše ošetřeno ve smluvních podmínkách, které nikdo nečte. Četl jste je? A je naprosto nedůležité, že prodavač, který vám ten produkt nacpal, tvrdil něco úplně jiného...

novak1*

Poistenie predĺžené záruky. To je horší?

novak1*

četl jsem to zbežne , hlavne výluky z pojištení.

že by tam bylo neco o vrácení penez nevím.

 


2x

A už jste si zaregistroval výrobek na stránkách výrobce? Tu pětiletou záruku? At máte alespoň něco. ALE, pokud výrobce dává pět let, tak to dvouleté pojištění je na dvě věci...A přečtěte si podmínky u jednotlivých "firem" , i to, co je tím nejdrobnějším písmem...Nevím , jak Philco, ale u jiných platí pouze součástky, práci servisu platí zákazník; tedy záruka nad zakonnou, tedy nad dva roky...a v případě poruchy budou plnit DVA, tedy jako obvykle, NIKDO, NIC...

novak1*

Na stránke Philko se zdá že dávají 36 mesícu záruky normálne . Podmínky tam nejsou napsané podrobne. Zaregistroval jsem to už.

Kouknete se na stránku www. philco , jak to je .

 

rakip*

2x
Taky máme Philco i tu prodlouženou záruku. A je to tak,že vám pošlou opraváře a hrazené je to tou pojištovnou. Ale než vám někoho pošlou to může trvat,takže si můžete opraváře sehnat sám,ale to musíte zaplatit a pak vám to ta pojištovna vrátí. Takže když je ta oprava už po té klasické záruce a jde o prodlouženou záruku tak kontaktovat tu pojištovnu.
novak1*

A neštve vás to , že Philco dáva záruku zdarma 36 mesícu po registraci a vy jste platili v prodejne za prodlouženou záruku navyše?

 

novak1*

Jak je to se zárukou Mora?

Tam se taky registruje do 14dnu a ješte se musí zaplatit kupón . Tak se mi zdá. Není záruka zdarma . Jaký je postup na zaplacení toho kupónu. Má s tým nekdo skušenosti?

mate59

Ze zákona máte na výrobek standartně 2 roky záruku.Nic víc bych si nepřiplácel.Některé banky poskytnou bezplatně prodloužení záruky o 12 měsíců na bílou techniku při platbě výrobku jejich kreditní kartou.

 

novak1*

V OBI, Hornbachu , v Staveninách sám musíš hledat prodavače aby ti poradil . Tam si te nikto ani nevšimne. Nemají duvod.

V Elektru jen co vejdeš do prodejny , prodavači se vrhají na lidi jako mouchy. Po celou dobu se te drží jako klíšt.

Mají provizi od každej prodlouženej záruky. Proto jsou takoví iniciatívni.

Proč to dovolí aby takto bohatli pojištovny? EU by mela dát 5 let na všechny el. výrobky. Nikto to neurguje pres svého europoslance.

Já mu na začátku řeknu že žádnou prodlouženou záruku nechcí, at se nesnaží.

Melo by se zakázat ponúkat nekomu prodlouženou záruku , pokud o ni zákazník sám nepožáda.

To není potom žádná svoboda , když s tebou prodavač bojuje.

 

petrovic

Jenomze prodavac nebojuje s Tebou, nybrz Ty s prodavacem

jd

@novak1 Nejdrive pises "Prodavač v prodejne me ukecal na dvouletu záruku. Mám od toho papíry ERGO pojištovna."

a pak pises:

"Já mu na začátku řeknu že žádnou prodlouženou záruku nechcí, at se nesnaží."

tak kdo vyhral? ) Ten prodavac ma tak 20-30% provizi z te zaruky, taky musi z neceho platit slozenky... myslel jsem, ze nakupujes na internetu, ale ty podporujes mistni prodejce? Tak to je spravny, solidarita.

novak1*

To mu řeknu až příšte , že nechci záruku , když budu nakupovat.

Chtel jsem kupovat cez internet ale nevozí na dobírku, platí se jen cez zložité bankovní prevody.

Kdybych nešel do prodejny tak se pro Philco nerozhodnu , až v prodejne se mi videla lepší než ta od Elektroluxu , co jsem mel v umyslu koupit. Takže výhodu to má , jít do prodejny. Mužeš otevřít a kouknout buben a jiné veci.

 

novak1*

V Česku je taky Philco aj Planeo Elektro. Mužete to porovnat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]