Nejste přihlášen/a.
Zdravím a jelikož mám problém se stažením aplikace App Store neb Google Play na mobilu Vivo, s androidem.Ani jedno se mi tam nenabízí.Takže další krok je na co prosím...
No Tesco mi nějak zapomnělo posílat ty jejich výhody,jen tak, mi to bylo divné,že se 2 roky neozvali, m.j.1až2x týdně tam nakupuji,nevím proč nemám žádné "výhody"...volám tam dnes a prý mají tam chybu,tak atˇsi stáhnu aplikaci...aby ta kartička věrnosti,kterou mám pár let a je k ničemu,byla...
Na App Store na mobilu Vivo ZAPOMEŇ. To je oxymoron! Pobavilo
a tady odtud nejde proc? play.google.com/...
az to stahnes zase se nebudes umet prihlasit...
na informacích ti neuměli poradit anebo ty se neumíš zeptat? Pozadat at ti to udelaji? Takže věk 70+? Pak je tu Tesco infolinka: 800 222 555, nevim zda chodi, mam ji v kontaktech. Podobne jako telefony a maily na jednotlive obchody (neverejne)
Včera večer jsem se konečně s info dovolala...A/2 roky mi neposlali kupóny a chtějí to "napravit" aplikaci,další registrace a zmařené výhody,které se mi teď moc hodí...,B/ věk neřeš~mám mobil,když tys ještě tahal autíčko před domem ~ od r. 1997 zn.Net švédské výroby i když to byly "gránáty" bez funkcí :-/
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.