Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
prosím o informaci ohledně nabíjecího napětí / proudu, jestli je to pro všechny trakční akumulátory stejně. Tento typ má údajně jiný druh elektrod, s uhlíkem. Prodejce víc ůdajů nemá, výrobce je prý nedodává. Víc nevím.
Nabíjet to na 13,8V nebo 14,4V? Použit bude doma v ostrovní FVE.
Hledal jsem na netu a našel jsem jen toto:
Trakční bloková baterie 6PT110. PzS konstrukce. Kladná elektroda trubičková. Tekutý elektrolyt. Cyklická životnost ca 1200 80% vybíjecích cyklů při C5.
Baterie vhodná pro manipulační vozíky, čistící stroje, invalidní vozíky, golfové vozíky atp. Oproti bateriím s mřížkovou kladnou elektrodou je cyklická životsnost ca trojnásobná. Životnost v režimu trvalého dobíjení je až 20 let!
TECHNICKÉ PARAMETRY:
Napětí: 12V
Kapacita C2: 92Ah
Kapacita C5: 114Ah
Kapacita C20: 144Ah
Cyklická životnost: 1200 cyklů, 80% DOD
Rozměry (d/š/v mm): 345/170/285
Hmotnost: 36Kg
Děkuji.
Je to běžná olověná baterie s otevřenými články, takže bych se řídil obecnými pravidly. Nabíjení maximálně 15 A do dosažení hustoty 1,28 g/cm3 a další 2 hodiny tak, aby se nepžekročila teplota 40°C. V provozu udržovat napětí něco pod plynovacím, jako v autě. Po vyrovnání napětí by do něj nemělo kvačit víc, než je samovybíjení. Odhaduju to na nějakých 20 - 40 mA. Jak na tom bude konkrétní kus se dá ověřit hustoměrem. Ideálně by elektrolyt neměl významně ubývat, hustota by neměla klesat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.