Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém s TV Panasonic

Od: gamapolis® odpovědí: 4 změna:

Dobrý den. Mám asi měsíc novou TV Panasonic TX-32FS503E. Vše fungovalo do dnešního odpoledne. Přestaly fungovat aplikace jako YouTube, Amazon ap. Když některou zvolím, napíše to, že abych mohl aplikace využívat, musím být připojen k internetu. Jenže to já jsem. Červené tlačítko funguje, pokud si chci pustit nějaký film ze složky v PC, tak také funguje odeslaní do TV. Funguje i tlačítko PC, které se načte v zařízeních na TV. Zkoušel jsem restart modemu, tovární nastavení TV, ale problém přetrvává. I sít se ukazuje v TV jako připojená k internetu. Nevíte co by s tím mohlo být. Děkuji.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

Pokud se nevyskytla chyba v nastavení, pak nedumej a hurá záruka!


Nastaveni je OK. Asi se v TV něco přihodilo, co nezvládnu. Zapoměl jsem, že software v TV je nejnovější. Díky.

 


2x

Taky jsme měli stejný problém, vytáhla jsem to ze zásuvky na delší dobu a teď už to funguje. Zkuste to taky. Asi měli v Panasonicu nějaký globální problém.


Já jsem to vytáhl ze zásuvky už včera, ale nepomohlo. Ale když jste napsal na delší dobu, tak jsem to zkusil. Včera jsem to odpojil asi na 10 minut, teď jsem to odpojil asi na hodinu a ejhle- funguje. Chtělo to po mě odsouhlasit podmínky, což jsem udělall a běží to. Tak jsem rád, že to pomohlo a že s tím nemusím běžet do servisu, i když je to v záruce. Děkuji.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]