Nejste přihlášen/a.
Změřte odpor mezi jednotlivými vývody. Určete střed a jednotlivá vinutí. Jsou v sérii. Pokud mají různé odpory, tak s menším je hlavní, s větším pomocné, ke kterému se připojí kondenzátor. Ten tam musí být. Pro názornost je tady obecné schema:
emotor.cz/...
Střídavé napájení bývá vedeno barvami vodičů obvylůe takto:
Zelený zemnící vodič,a oba ostatní jsou zapojeny libovolně.Může se stát,že se jejich prohozením změní otáčení.
Stanovené napětí musí být dodrženo.
JB
Pokiaľ to nieje komutátorový motor s uhlíkmi tak pre rozbeh musí mat kondenzátor alebo pomocné vynutie zabudované už v ňom. Podľa štítku potrebuje ten kondenzátor.Bavíme sa o jednofázovom motore.
Fakt by bolo vhodne Jabraku bloknut v elektro sekcii, co "rada", to hlupost.
Toto je motor, nie pevna instlacia, vyrobca si da farby, ake len chce. Podla napisu zjavne 1f asynchron, s pomocnym kondenzatorom 2 uF. Meranim je nutne identifikovat hlavne a pomocne vinutie, ktore sa zapoji cez 2uF kondenzator. Smer otacania je rovnako ako u motora s komutatorom pevne dany, zamenou L a N sa z principu zmenit nemoze. Zmeni sa len prehodenim zapojenia vinutia (stator / rotor u komutatoroveho).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.